De Geheimzinnige Opener sloeg weer toe!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Over een paar weken is BB afgelopen en we willen jullie natuurlijk niet in de steek laten, dus gaan we over anderhalve week hier door!!!!
o, dat valt dan ook wel tegen voor een feestquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Er komen juist niet veel mensen. Daarom heeft de redactie gasten van personeel ook niet toegestaand denk ik. Ik denk dat de 8 bewoners en misschien 5 a 10 man personeel als dat al komt alles is.
quote:Op zondag 19 november 2006 08:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het hier best gezellig eigenlijk, gaan we het hier wel of niet over DGK hebben?
Was best gezelli tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ja ik denk ook dat ze er voor gekozen hebben niet teveel mensen te laten komen.
Dan kun je niets meer volgen
Maarja of je dat echt kunt spreken van een feest?
We zullen zien
Het is hier gezellig. Misschien net omdat deze discussie (nog) niet gevoerd wordt? Lekker alles in de COS.quote:Op zondag 19 november 2006 08:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het hier best gezellig eigenlijk, gaan we het hier wel of niet over DGK hebben?
nog even een weekje geduldquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
Nou laat die gezelligheid hier maar komen dan
quote:
En dat zeg jijquote:Op woensdag 22 november 2006 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet gezellig, eikel!
Wat is er?quote:Op woensdag 22 november 2006 05:45 schreef Mojave het volgende:
ggggg
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
En? hebben we allemaal al gestemd?
Uiteraardquote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
En? hebben we allemaal al gestemd?
serieus? ik ben net terug en heb een kwartier ofzo in de rij gestaanquote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb ook gestemd
Wat een rust was het daar2 mensen voor me
Ook maar 2 voor mequote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb ook gestemd
Wat een rust was het daar2 mensen voor me
Je weet inmiddels toch dat we niet zonder je kunnenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:45 schreef teamlead het volgende:mijn oase van rust.. wat doen jullie me aan
Ja het was echt serieus...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
serieus? ik ben net terug en heb een kwartier ofzo in de rij gestaan
komen er zo wel aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Tamaartje het volgende:
Ja daar lijkt het wel op he...
Waar zijn de anderen![]()
Ja vast wel..afwachten maarquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komen er zo wel aan![]()
's Morgens is het altijd rustig
Jij nog plannen vandaag?
Beetje zelfde plannen op dit momentquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja vast wel..afwachten maar
Ik heb geen plannen.. nouja.. beetje rustig aan doen..beetje ziek
En wat huiswerk doen, morgen een toets ..heel fijn
Jij dan?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Maken jullie de boel eerst eens een beetje aan kant voor de hele meute hier komt slowchatten!![]()
En is er genoeg drank in huis? Kleine hapjes?
Kom op! Mouwen opgestroopt en aan de slag!![]()
..........en truste alvastquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef petraa het volgende:
en goeie avond allemaal![]()
alleen denk ik dat er niet veel zijn
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Maken jullie de boel eerst eens een beetje aan kant voor de hele meute hier komt slowchatten!![]()
En is er genoeg drank in huis? Kleine hapjes?
Kom op! Mouwen opgestroopt en aan de slag!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Eerst Bommie, Gladys, Jappie en die eend hier![]()
morguhquote:Op woensdag 29 november 2006 08:22 schreef PH52 het volgende:
En ook hier goedemorgen, wordt nog weinig ge-esseet hier ?
ben ik zo voorspelbaarquote:Op woensdag 29 november 2006 09:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wist dat je zou komen![]()
En goedemorgen iedereen
stalkerquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, maar we volgen elkaar toch altijd![]()
Nee helaas... vandaag ook nog maar thuis dus..quote:Op woensdag 29 november 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Voel je je al wat beter?
Sorry dat ik weer voor de negatieve noot moet zorgen, maar ik zie die jongen dat nog niet voor mekaar krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal! Is iedereen er al?![]()
![]()
![]()
Manu moet nog even zorgen voor een aparte ruimte voor de WOWers, een gecapittonneerde en geluiddichte cel voor PH 52, een verfrissende band voor op het openingsfeest a.s. maandagavond, het verzenden van de uitnodigingen voor maandagavond, een amerikaanse koelkast gevuld met bier voor PH52, heel veel drank en hapjes voor het openingsbal, prostituees (gemengd samengesteld) voor het openingsbal, persconferentie, ontvangst media, aankleding grote zaal, danseressen met een erotisch repertoire, een aantal stevige verticaal verankerde stalen buizen, de opgeblazen foto's van de mamma's van Day en Flugel moeten nog rimpelloos op de achterwand van de kleine zaal worden bevestigd, en nou vergeet ik vast nog het een en ander maar daar kom ik later nog wel op terug!
PS1. Beveiling, rampenscenario en schoonmaak al geregeld?
PS2. Kom eens in beweging, luie vlerk, zo'n kans krijg je geen tweede keer!
Maar wat zíjn we blij dat jij bereid bent, met al je ervaring en kennis van zaken, deze klus op je schouders te nemen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer voor de negatieve noot moet zorgen, maar ik zie die jongen dat nog niet voor mekaar krijgenen aan zn uitblijvende reactie te zien is ie de sleutel van de zaal ook nog kwijt
![]()
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Wie gaat er iets doorknippen? Suggesties?![]()
Check!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.
Instructies van de baas. Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.
Damned...het is nog steeds hetzelfde manu topic... op deze manier krijgen we natuurlijk nooit een goedlopende reeks...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Eerst Bommie, Gladys, Jappie en die eend hier![]()
Doe eens liefquote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...het is nog steeds hetzelfde manu topic... op deze manier krijgen we natuurlijk nooit een goedlopende reeks...![]()
tJA bb is afgelopen en je moet wat doen om je nutteloze leven te vullen toch ???? dan maar hier kijken.quote:
Heb je de gastenlijst al af, dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef petraa het volgende:
Nah dan ga ik het nog maar een keer hier proberen het loopt nog niet echt. Demins verstuur die uitnodigingen nou eindelijk eens. GOEDENAVOND ALLEMAAL
![]()
De gastenlijst daar is ijsbrekertje mee bezig en moet zeggen die is al eind op weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de gastenlijst al af, dan?![]()
![]()
We gaan maandagavond pas open, nu zijn er alleen maar bouwvakkers en technisch personeel!
Heeyquote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe ging je test gisteren?
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey
Ik ben niet gegaan ben nog steeds thuis..
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoelquote:
Supervervelend danquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoel
Hoe ist daar?
Ohw balen zegquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohw balen zeghopelijk zet het niet door...
![]()
Ik lig best veel op bed maar zit soms ook even en heb gistermiddag even een rondje buiten gelopen..
Je moet het een beetje afwisselen.. moet vanmiddag nog naar de tandarts
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?We hadden al onze kaarten op jou gezet!
![]()
Mijn hoofd loopt nu al om!
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?
Zal met je meeduimen!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Hoop echt dat het dan beter isquote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Dank jequote:
Dank je wel..quote:
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ikquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Hoop voor jou dat het niet door gaat zetten.. er zijn zoveel mensen ziek nu![]()
[..]
Dank je wel..lief!
![]()
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ik![]()
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA'squote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?![]()
Oke ik begin het te vattenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA's![]()
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????quote:
Goedemorgeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????
.quote:Op maandag 4 december 2006 23:43 schreef Sanne het volgende:
Is er nog wat te zuipen hier?
lieve lieve eend, kom nou naar die andere, en kijk naar die waanzinnige paaldans act.quote:
tis soort van zooitjequote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Sanne het volgende:
Er lopen meerdere topics.
Somethings never change.
ohhh eend mag ik je billen zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:00 schreef Sanne het volgende:
Eend kan vast ook heel leuk paaldansen, daar heeft ie echt de billen voor.
Hoi Tamaartjequote:
Heey Bongquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Tamaartje
Btje lekker geslapen?
Ik ietsje minder helaasquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey Bong
Ja zeker lekker geslapen
Jij ook?
Ja, t gaat aardig tekeer buitenquote:Zo weer naar school toewat een weer is het!
Ohwjeequote:Op dinsdag 5 december 2006 07:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ietsje minder helaasbijna niet geslapen, maargoed ik knal er vandaag gewoon ff tegenaan en dan vanavond maar eens zeer vroeg slapen denk ik
![]()
Nee gelukkig is het niet koud!, en ik mag ook verder niet klagenquote:Ja, t gaat aardig tekeer buitenGelukkig is het niet echt koud, dat scheelt dan weer wel
quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohwjeedat is minder...
Maar dan idd vanavond maar vroeg erin.. hopelijk kan je dan wel goed slapen
[..]
Nee gelukkig is het niet koud!, en ik mag ook verder niet klagen
Ik ga lekker met de bus![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]terug
Mja, ga nog maar een kopjemaken en nog een
erbij, en straks waait hopelijk de moeiheid er letterlijk uit als ik straks weg moet gaan
Hoi hoiquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Tamaartje, voel je je nog steeds zo slecht als vorige week?
In ieder geval al positief dat je nu niet zoveel pijn meer hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gelukkig niet zoveel pijn meermaar nu gewoon echt ziek
![]()
Het gaat lekker
Hoe is het bij jou?
Ja dat is zeker wel positiefquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In ieder geval al positief dat je nu niet zoveel pijn meer hebt![]()
Hier gaat het redelijk, gisteren moest ik werken en was echt doodziek de hele dag![]()
Hoe was het trouwens bij de dolfijnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat is zeker wel positief
Gelukkig had ik zondag ook weinig last toen ik naar de dolfijnen ging
Je bent dus toch ook goed ziek geworden?![]()
Ook misselijk enzo?
Ronald McDonald huis zit hier volgens mij vlak bijquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef demins het volgende:
Pas op hoor, of ik stuur de Cliniclowns!![]()
Ja was super gaafquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij de dolfijnen?
En gisteren ook misselijk tijdens werk, hoop dat het morgen wat beter is
Petraa!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:33 schreef petraa het volgende:
Goedemiddag allemaal
neuhh kruipend enne jij ???quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef demins het volgende:
[..]
Petraa!!!Ben je lopend hierheen gekomen?
![]()
![]()
haaaaaaaaaai PHtjuhquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:56 schreef PH52 het volgende:
Hoezo, lopend ? Had je verwacht dat ze met de ambulance gebracht zou worden ?
Goedemiddag btw![]()
Willen wij dat weten ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef demins het volgende:
[..]
Zeker weten! Het was een fantastische opening!![]()
![]()
![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft u het misschien opgenomen; ik heb het gemist.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:14 schreef demins het volgende:
Het Sinterklaasjournaal was weer bloedstollend spannend!![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0-3![]()
Ik dacht al, waar blijft ie...![]()
600.000 euro, gaat nu zo door de plee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Manuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0-3![]()
Houd je bek dichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:30 schreef demins het volgende:
Ga fietsen of zet de tv aanquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krijg je nu weer praatjes?![]()
![]()
ps. welke wedstrijd?
zwakzwakzwak!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga fietsen of zet de tv aanIk kijk niet meer
![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is dat ik Day heb leren kennen, ander zou ik na het zien van Janine en Natasiaaaa een heel groot vooroordeel hebben gehad over negroïde vrouwen. Day is een anti-JaNa... Day is lief![]()
![]()
En dan moet ik jou laten afknallen ofzoquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit: Waarom heet jij geen StiWi? Zoiets als Stille Willem, maar dan met jouw naam voor de Wi???![]()
Hij was wel érg stil, he! En Day vond ik idd niet zo negroide overkomen, daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit: Waarom heet jij geen StiWi? Zoiets als Stille Willem, maar dan met jouw naam voor de Wi???![]()
Dodelijk of zwaar gewond?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En dan moet ik jou laten afknallen ofzo
Wat bedoel je, jong?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef Manu82 het volgende:
Partyyyyyyyyy Patttttttttttjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Voor dodelijk hebben we de mods en vragen om een ban is .............quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dodelijk of zwaar gewond?
Want als het dodelijk is, dan is het een doodverwensing en dat mag niet he?![]()
Patje is erinquote:
Wie vraagt om een ban dan? Ik zie dat nergens in mijn tekst, dat ik om een ban vraagquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Voor dodelijk hebben we de mods en vragen om een ban is .............
Bijna 1-3 met Patje (?) erin!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Patje is erin
Was even terug geschakeld van achtervolgingsding ofzo
Petraa! Weer geheel hersteld?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:02 schreef petraa het volgende:
En daar was ik weer, gelukkig is de sint voorbij en zijn me kids weer blij.
Ik kan nu weer gaan zitten slowen en bovendien een beetje blowen![]()
Tis dat ik niet rook anders raak ik van de kook
Goedenavond allemaal![]()
Owwww, ik snap het nu. PSV is aan het spelen. en het staat 0-3.quote:
Voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owwww, ik snap het nu. PSV is aan het spelen. en het staat 0-3.
Tja PSV is toch al door, dus maakt niets meer uit.
Zullen daar de kaartjes ook 1 Euro zijn, zoals bij AC Milan?
Messcherp en glashelder, deze analyse. Ik zet maar wat anders op!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En dat noemt zich PSV supporterquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon 600.000 euri aan het weggooien daar in Eindhoven........ plus dat de naam van het Nederlandsche voetbal weer eens te grabbel wordt gegooid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!quote:
Ik heb Ned. 3 wel opstaan hoor.....quote:
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik danquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!![]()
Geen zinnig mens noemt zich PSV supporter, anders dan na langdurige marteling en psychische dwang (de zwakken onder ons tenminste!)![]()
Dit gaat over voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon 600.000 euri aan het weggooien daar in Eindhoven........ plus dat de naam van het Nederlandsche voetbal weer eens te grabbel wordt gegooid.
Noem dat maar "niets meer uitmaken"![]()
Hoezo? Omdat de "V" er dan niet in zit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik dan![]()
![]()
Ik zat al in het stadion toen jij nog bestond uit een stukkie eicel en een spermaatje, manuutje. Dus MUILTJE!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit gaat over voetbal![]()
Ga eens koken mens![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik dan![]()
![]()
Jammer dat ik dan mijn nick niet kan veranderen. Dan was ik nu Personal Special Verdict geweest. Met mijn 3 ban's op BBquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!![]()
Geen zinnig mens noemt zich PSV supporter, anders dan na langdurige marteling en psychische dwang (de zwakken onder ons tenminste!)![]()
Alleen wel in het verkeerde stadionquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik zat al in het stadion toen jij nog bestond uit een stukkie eicel en een spermaatje, manuutje. Dus MUILTJE!
hehehehe.......quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen wel in het verkeerde stadion
heb jij ooit wel eens een slimme verslaggever gezien ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme verslaggever, het is geen 3-1 het is 1-3
Touchéquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens een slimme verslaggever gezien ?
Vind 3-1 of 1-3 nog geen constatering van onbekwaamheidquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om die fout, maarre ik erger me vaak dood aan die lui, ze denken alles te zien en zien de helft nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind 3-1 of 1-3 nog geen constatering van onbekwaamheid
Ik heb nog maar zelden een verslaggever gezien!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zeker als je bedenkt dat het eerst 0-3 was. Dan kan het moeilijk 3-1 worden he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
meestal zie je die lui ook niet, maar hoor je die irritante stemmenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zelden een verslaggever gezien!![]()
Huhquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
NOu niet met ze allen tegen Manu he, das sielig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
HuhMaak daar eerst eens een goedlopende nederlandse zin van! Je lijkt wel een allochtoon die gezakt is voor zijn inburgeringsexamen!
![]()
Dan doe je toch gewoon niet meer mee!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu niet met ze allen tegen Manu he, das sielig.
enne demins kusje
geen zin in, ga fietsenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
HuhMaak daar eerst eens een goedlopende nederlandse zin van! Je lijkt wel een allochtoon die gezakt is voor zijn inburgeringsexamen!
![]()
..quote:
OK, ga maar fietsen dan! Je weet dat het buiten donker is?quote:
Ik hou van donker, tenzij die lijers hier weer een fuik voor m'n deur neerzettenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
OK, ga maar fietsen dan! Je weet dat het buiten donker is?![]()
Kunnen de herinneringen aan gisteravond je gedachten niet verzetten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
Wat moet je doen als je je de ......... verveelt.
naar bed gaan,
voor de tv hangen,
naar je beeldscherm blijven kijken
of gewoon niets.![]()
Kunnen we niet ff saampjes de herhaling nadoen ???quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen de herinneringen aan gisteravond je gedachten niet verzetten?![]()
![]()
Met wie heb jij die herhaling gedaan? En dan durf je mij te vragen die nog eens over te doen ook!!! Jij schaamt je werkelijk nergens voor, dat vind ik wel aantrekkelijk slechte vrouw!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Kunnen we niet ff saampjes de herhaling nadoen ???![]()
Ehm de herhaling van ons avondje he. Enne ik wil um met jou over doen!!! ik schaam me rot nuquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Met wie heb jij die herhaqling gedaan? En dan durf je mij te vragen die nog eens over te doen ook!!! Jij schaamt je werkelijk nergens voor, dat vind ik wel aantrekkelijk slechte vrouw!![]()
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen die broers niet wisselen? Erwin bij PSV en Ronald bij Feyenoord? Wat een hekel heb ik aan Ronald
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen die broers niet wisselen? Erwin bij PSV en Ronald bij Feyenoord? Wat een hekel heb ik aan Ronald
Doe eens lief tegen Ronaldquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.![]()
En misschien wedstrijden winnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.![]()
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwalquote:
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwal![]()
Ach, je kent me, ik kan nooit lang kwaad blijven!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm de herhaling van ons avondje he. Enne ik wil um met jou over doen!!! ik schaam me rot nu, ik ben echt niet zo'n slechte vrouw als jij denkt hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik moest gokken zou ik eerder zeggen dat hij haar wél een kusje wou geven! De Engerd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje geven
Daarom moet Erwin naar PSV.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwal![]()
Al zou het de laatste man op deze aardkloot zijn, ik zou nog geen kus van hem willen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje geven
Doeiiii lekker ding enne we doen ut snel weer overquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, je kent me, ik kan nooit lang kwaad blijven!Zolang je maar geen misbruik van me maakt...
Ik ga Pauw & Witteman kijken!![]()
![]()
Laat Ronald lekker uit de buurt van Rotterdam blijven, we hebben hem hier niet nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet Erwin naar PSV.
Ik ken de hele familie toen ik in Groningen woonde en ik denk dat vader Martin het ook met me eens is.....
gelukkigquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat weer wat beterminder verkouden enzo
ja vanmiddag weer achter de kids aanhobbelen met hun sporten enzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Jij nog plannen voor vandaag?
Good for you!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo ff beetje kerstspul gekocht.
2 miniboompjes. Eén voor op TV en één voor op een bijzettafeltje (nee, niet op TL)
Een snoer van 15 meter met lampjes en zo'n "Merry Chritmas" geval voor achter het raam.
![]()
Waarom denk je dat-ie die lampjes ophangt ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Good for you!![]()
Kwam je zoontje nou nog met Kerstmis?![]()
Dat zijn zoontje het kan vinden?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat-ie die lampjes ophangt ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:49 schreef petraa het volgende:
[..]
haai Demins ook al in kerststemming![]()
Het enig wat je met kerst moet verhangen zijn de ballen in de boom, voor de rest, gewoon uitzitten, het gaat vanzelf weer overquote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Met kerst wil ik me meestal verhangen!!!
![]()
Het gaat al beter met me. Vorig jaar was het nog "met kerstmis wil ik me altijd verhangen"!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het enig wat je met kerst moet verhangen zijn de ballen in de boom, voor de rest, gewoon uitzitten, het gaat vanzelf weer over![]()
Als je het op het KK doet kom ik kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Met kerst wil ik me meestal verhangen!!!
![]()
goed hoorquote:
dan ga je toch ff slapenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]vandaag de hele dag colleges gehad dus beetje dood
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het op het KK doet kom ik kijken![]()
quote:
Kun je dus wel even een tijd geven, ik moet lopen inmiddelsquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij wel het krukje onder me vandaan schoppen!
Voor 5 euro heb je bij de Hema voor- en achterlicht dat je kan klemmen aan je fiets! Inclusief zo'n klein rond batterijtje.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]gvd ze stonden te controleren, weer ¤ 20 voor die tyfuslijers
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
Voor 5 euro heb je bij de Hema voor- en achterlicht dat je kan klemmen aan je fiets!![]()
Wanneer het jou schikt...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dus wel even een tijd geven, ik moet lopen inmiddels
Ik neem nu de trein naar het KK om dat stoeltje onder je poten weg te schoppenquote:
Wacht even, ze maken gelijk! 1-1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem nu de trein naar het KK om dat stoeltje onder je poten weg te schoppen![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[quote]Goeieavond allemaal,
quote:Niet weer dat *(#&$@(#)$voetbal he.
Neem mijn avonddoel niet wegquote:enne demins ik zou niet willen dat je je gaat verhangen hoor, word zo saai dan hier
Ga vrijdag naar de Hemaquote:enne manu, achterlicht maken is ook optie !!!!![]()
voor die 20 euries had je 20 fietslampjes bij de blokker kunnen halen die je overal op kliktquote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]voetbal is leuk
[..]
Neem mijn avonddoel niet weg![]()
[..]
Ga vrijdag naar de Hema
Fietslampjes zijn kut, maar die eikels staan tegenwoordig elke week voor m'n huis. Het is gvd een studentenstad. Vroeger was dat nooitquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef petraa het volgende:
[..]
voor die 20 euries had je 20 fietslampjes bij de blokker kunnen halen die je overal op klikt
ik weet ut me dochter fietst ook elke ochtend langs van die leuke mannetjes die op scholieren staan te jagen zonder fietslicht, drom heb ik een voorraadje opklik lampjes gekocht bij blokkerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fietslampjes zijn kut, maar die eikels staan tegenwoordig elke week voor m'n huis. Het is gvd een studentenstad. Vroeger was dat nooit![]()
thanksquote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef demins het volgende:
ManU PROFICIAT!!! 2-1 dat laten ze niet meer lopen!![]()
![]()
![]()
Was trouwens vorig jaar bij die wedstrijd en heb er nog een sjaaltje vanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef demins het volgende:
ManU PROFICIAT!!! 2-1 dat laten ze niet meer lopen!![]()
![]()
![]()
Speelden ze vorig jaar ook tegen elkaar? 3-1 trouwens (weer niet gezien...)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was trouwens vorig jaar bij die wedstrijd en heb er nog een sjaaltje van
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Speelden ze vorig jaar ook tegen elkaar? 3-1 trouwens (weer niet gezien...)![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |