Hoop echt dat het dan beter isquote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Dank jequote:
Dank je wel..quote:
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ikquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Hoop voor jou dat het niet door gaat zetten.. er zijn zoveel mensen ziek nu![]()
[..]
Dank je wel..lief!
![]()
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ik![]()
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA'squote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?![]()
Oke ik begin het te vattenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA's![]()
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????quote:
Goedemorgeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????
.quote:Op maandag 4 december 2006 23:43 schreef Sanne het volgende:
Is er nog wat te zuipen hier?
lieve lieve eend, kom nou naar die andere, en kijk naar die waanzinnige paaldans act.quote:
tis soort van zooitjequote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Sanne het volgende:
Er lopen meerdere topics.
Somethings never change.
ohhh eend mag ik je billen zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:00 schreef Sanne het volgende:
Eend kan vast ook heel leuk paaldansen, daar heeft ie echt de billen voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |