Doe eens liefquote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...het is nog steeds hetzelfde manu topic... op deze manier krijgen we natuurlijk nooit een goedlopende reeks...![]()
tJA bb is afgelopen en je moet wat doen om je nutteloze leven te vullen toch ???? dan maar hier kijken.quote:
Heb je de gastenlijst al af, dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef petraa het volgende:
Nah dan ga ik het nog maar een keer hier proberen het loopt nog niet echt. Demins verstuur die uitnodigingen nou eindelijk eens. GOEDENAVOND ALLEMAAL
![]()
De gastenlijst daar is ijsbrekertje mee bezig en moet zeggen die is al eind op weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de gastenlijst al af, dan?![]()
![]()
We gaan maandagavond pas open, nu zijn er alleen maar bouwvakkers en technisch personeel!
Heeyquote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe ging je test gisteren?
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey
Ik ben niet gegaan ben nog steeds thuis..
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoelquote:
Supervervelend danquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoel
Hoe ist daar?
Ohw balen zegquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohw balen zeghopelijk zet het niet door...
![]()
Ik lig best veel op bed maar zit soms ook even en heb gistermiddag even een rondje buiten gelopen..
Je moet het een beetje afwisselen.. moet vanmiddag nog naar de tandarts
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?We hadden al onze kaarten op jou gezet!
![]()
Mijn hoofd loopt nu al om!
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?
Zal met je meeduimen!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Hoop echt dat het dan beter isquote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Dank jequote:
Dank je wel..quote:
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ikquote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Dank je![]()
![]()
Hoop voor jou dat het niet door gaat zetten.. er zijn zoveel mensen ziek nu![]()
[..]
Dank je wel..lief!
![]()
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Poeheej, wat een drukte met al die aanpassingen voor maandag, maar het gaat lukken zie ik![]()
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA'squote:Op vrijdag 1 december 2006 15:16 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ben ik nu niet helemaal helder of snap ik je gewoon niet?![]()
Oke ik begin het te vattenquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
[BB Verhuistopic] SECRETARIAAT-PA-APA's![]()
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????quote:
Goedemorgeeeeeeeeenquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Moggeeeeeeeeeeeeeee allemaal klaar voor de Grande Opening ????
.quote:Op maandag 4 december 2006 23:43 schreef Sanne het volgende:
Is er nog wat te zuipen hier?
lieve lieve eend, kom nou naar die andere, en kijk naar die waanzinnige paaldans act.quote:
tis soort van zooitjequote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef Sanne het volgende:
Er lopen meerdere topics.
Somethings never change.
ohhh eend mag ik je billen zien.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:00 schreef Sanne het volgende:
Eend kan vast ook heel leuk paaldansen, daar heeft ie echt de billen voor.
Hoi Tamaartjequote:
Heey Bongquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Tamaartje
Btje lekker geslapen?
Ik ietsje minder helaasquote:Op dinsdag 5 december 2006 07:53 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey Bong
Ja zeker lekker geslapen
Jij ook?
Ja, t gaat aardig tekeer buitenquote:Zo weer naar school toewat een weer is het!
Ohwjeequote:Op dinsdag 5 december 2006 07:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ietsje minder helaasbijna niet geslapen, maargoed ik knal er vandaag gewoon ff tegenaan en dan vanavond maar eens zeer vroeg slapen denk ik
![]()
Nee gelukkig is het niet koud!, en ik mag ook verder niet klagenquote:Ja, t gaat aardig tekeer buitenGelukkig is het niet echt koud, dat scheelt dan weer wel
quote:Op dinsdag 5 december 2006 07:57 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohwjeedat is minder...
Maar dan idd vanavond maar vroeg erin.. hopelijk kan je dan wel goed slapen
[..]
Nee gelukkig is het niet koud!, en ik mag ook verder niet klagen
Ik ga lekker met de bus![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 5 december 2006 08:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]terug
Mja, ga nog maar een kopjemaken en nog een
erbij, en straks waait hopelijk de moeiheid er letterlijk uit als ik straks weg moet gaan
Hoi hoiquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Tamaartje, voel je je nog steeds zo slecht als vorige week?
In ieder geval al positief dat je nu niet zoveel pijn meer hebtquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoi hoi
Gelukkig niet zoveel pijn meermaar nu gewoon echt ziek
![]()
Het gaat lekker
Hoe is het bij jou?
Ja dat is zeker wel positiefquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In ieder geval al positief dat je nu niet zoveel pijn meer hebt![]()
Hier gaat het redelijk, gisteren moest ik werken en was echt doodziek de hele dag![]()
Hoe was het trouwens bij de dolfijnen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja dat is zeker wel positief
Gelukkig had ik zondag ook weinig last toen ik naar de dolfijnen ging
Je bent dus toch ook goed ziek geworden?![]()
Ook misselijk enzo?
Ronald McDonald huis zit hier volgens mij vlak bijquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:58 schreef demins het volgende:
Pas op hoor, of ik stuur de Cliniclowns!![]()
Ja was super gaafquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens bij de dolfijnen?
En gisteren ook misselijk tijdens werk, hoop dat het morgen wat beter is
Petraa!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:33 schreef petraa het volgende:
Goedemiddag allemaal
neuhh kruipend enne jij ???quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef demins het volgende:
[..]
Petraa!!!Ben je lopend hierheen gekomen?
![]()
![]()
haaaaaaaaaai PHtjuhquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:56 schreef PH52 het volgende:
Hoezo, lopend ? Had je verwacht dat ze met de ambulance gebracht zou worden ?
Goedemiddag btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |