Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
Dat is jammer!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het echt niet opbrengen om je serieus te nemen!
WTF - waar is die reactie gebleven ?????quote:Op woensdag 29 november 2006 12:49 schreef demins het volgende:
PH52 heeft zich als vrijwilliger gemeld en meteen een motie van wantrouwen tegen Manu ingediend! Een Verdonk-coupje???![]()
![]()
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeurquote:Op woensdag 29 november 2006 12:42 schreef demins het volgende:
Bommie! Stop nou onmiddellijk met die infantiele ufotars! Er is werk aan de winkel en de tijd staat niet stil!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
WTF - waar is die reactie gebleven ?????
Maar of ze hem meenemen...quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:17 schreef Gladys het volgende:
[..]
doe het zelf maar.. ik zit in de ziektewet en ga niet werken
wat is er maandag eigenlijk ?
owwwquote:Op woensdag 29 november 2006 13:44 schreef demins het volgende:
[..]
De "Grande Opening" van de SC in de DGK!![]()
![]()
![]()
Hou mij er ff buiten, kokkie!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
In dat pakkie kan ie zo bij de voordeur![]()
Zeg ventje, zal ik ff iemand van level 47 bij je langs sturen ?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou mij er ff buiten, kokkie!![]()
Mijn PA!quote:
mot er iemand kotsen dan ... ja weer een erg late reactiequote:Op woensdag 29 november 2006 13:00 schreef demins het volgende:
Gladys, jij hebt nog maar één arm, zou jij het schoteltje bij de toiletten voor je rekening willen nemen? Vraag dan gelijk of Oortjes met emmer en borstel paraat wil staan! PC eend kan wellicht ook hand- en spandiensten leveren!![]()
Mijn baas!quote:Op woensdag 29 november 2006 15:46 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn PA!![]()
![]()
![]()
Net wat ik nodig had, mijn hoofd loopt om!!!
Zet jij even alles op een rijtje?
Downloaden duurt anders wel erg langquote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
en zo veel werk is het downloaden niet hoor
alleen de installatie van de eerste patch duurt ff
![]()
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!quote:Op woensdag 29 november 2006 16:39 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Downloaden duurt anders wel erg lang![]()
28 kb/s, dit betekent 4 en een half uur voor 462 MB![]()
En dan zeggen dat ìk een terriër ben!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!![]()
Zoiets herinner ik me vaag, ja. Refresh mijn geheugen even!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dan zeggen dat ìk een terriër ben!![]()
![]()
![]()
Het is niet bij één keer gebleven!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:22 schreef demins het volgende:
[..]
Zoiets herinner ik me vaag, ja. Refresh mijn geheugen even!
Ik zoek nog een beetje een potige kerel om TL buiten de deur te houden, is dat iets voor jou?
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet bij één keer gebleven!
Wat die potige kerel betreft: ik denk dat Jappie wel een geschikte kandidaat is.![]()
Maar is het niet net zo handig om het kattenluikje dicht te timmeren?![]()
Ik ga er meteen achteraan! Komt voor elkaar meneer!quote:Op woensdag 29 november 2006 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
In de nieuwe SC is heel nog niet voorzien in een kattenluikje! Dat wordt dus géén kattenluikje, géén! Regel jij dat?
![]()
Ik ben helemaal geen homo...quote:Op woensdag 29 november 2006 17:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het is niet bij één keer gebleven!
Wat die potige kerel betreft: ik denk dat Jappie wel een geschikte kandidaat is.![]()
Maar is het niet net zo handig om het kattenluikje dicht te timmeren?![]()
Komt voor elkaar ceremoniemeesterquote:Op woensdag 29 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien kun je in die tijd je vast een beetje voorbereiden op je taak voor maandagavond, het opvangen van de gasten! Echt iets voor ijsbrekertje!![]()
Noddie heeft me gisteren iets geleerd. Kan ik je dan mooi later even showen.quote:
Top....quote:Op woensdag 29 november 2006 20:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Noddie heeft me gisteren iets geleerd. Kan ik je dan mooi later even showen.![]()
![]()
Je bent er nu toch weer...quote:Op woensdag 29 november 2006 20:18 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hmm.. het downloaden van de patch ging al zo langzaam en toen crashte mijn compu...![]()
Help![]()
zet skype eens aan ?quote:Op woensdag 29 november 2006 20:24 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ja, dat was ook niet zozeer het probleem...
Ik heb alleen geen zin om het weer te proberen... Iemand via msn/skype oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |