quote:
heej phquote:
heej jij hierquote:Op woensdag 29 november 2006 09:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh!
Trek je armor eens uit![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch wel een heel bizar verzoek eik gezien de huidige lichamelijke conditie van Gladys.![]()
![]()
via bittorrent of nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:11 schreef petraa het volgende:
zou nu eindelijk iemand mij eens kunnen vertellen waar ik WOW kan downloaden dan ga ik ook maar eens kijken of ik er verslaafd aan ga worden. Moet nu toch afkicken van BB
met gladys is hetquote:Op woensdag 29 november 2006 09:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe ist nou met Gladys?
We missen elkaar steeds net he ?![]()
![]()
![]()
heej ijsbrekertjequote:
Jij weet wel beter...quote:Op woensdag 29 november 2006 09:36 schreef Gladys het volgende:
[..]
met gladys is heten met jou dan ?
![]()
jij mist me vast als kiespijn![]()
heb gister maar uur gewowd hoorquote:Op woensdag 29 november 2006 09:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij weet wel beter...![]()
![]()
Gewoon wat minder WoWen...dan kom ik je als een ernstige zenuwaandoening lastig vallen.![]()
Dag Jappiequote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef Jappie het volgende:
Mogguh ijsbrekertje
Die naam is ook een brekertje...een serieus tweevingertyp-brekertje![]()
weet je de patches wel te vinden ?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik moet nog patches downloaden en het spel installeren, voordat ik kan WoW'en.
Ik wil alleen 's nachts niet meer downloaden, want ik had zondagnacht toch wel last van het lawaai van mijn compu, toen ik wilde slapen. Het lijkt niet zo veel herrie te maken, totdat het verder volledig stil is in huis.
quote:Op woensdag 29 november 2006 09:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
yep, ik heb Bommie's handleiding opgeslagen, dus daarmee zou het moeten lukken.
Ik zeg meer vrouwen in ondergoed op het plein in goldshire!quote:Op woensdag 29 november 2006 09:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
en zo veel werk is het downloaden niet hoor
alleen de installatie van de eerste patch duurt ff
![]()
zou jij wel willen hequote:Op woensdag 29 november 2006 10:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg meer vrouwen in ondergoed op het plein in goldshire!![]()
Probleempjes met een videokaartquote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
heb gister maar uur gewowd hoormaar waar blijf jij ?
![]()
Oiquote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probleempjes met een videokaart...denk ik
![]()
tis ook erg leukquote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
Ik ben inmiddels ook wel heel nieuwsgierig geworden hoor, moet ik zeggen..
Het klinkt in elk geval wel heel leuk allemaal, dat spel
oude pcquote:Op woensdag 29 november 2006 10:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Probleempjes met een videokaart...denk ik
![]()
Mjah..ik snap het zelf ook niet echt...mij systeem voldoet dik aan die eisen en ook die video kaart (ze vragen om minimaal een Nvidia2 ...ik heb 4 zou moeten voldoen...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Gladys het volgende:
[..]
oude pchttp://nl.wikipedia.org/wiki/World_of_Warcraft daar staan de syst. vereisten die je hebben moet (rechts op de pagina)
maar doet het spel niet of wat zegt je pcquote:Op woensdag 29 november 2006 10:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah..ik snap het zelf ook niet echt...mij systeem voldoet dik aan die eisen en ook die video kaart (ze vragen om minimaal een Nvidia2 ...ik heb 4 zou moeten oldoen...![]()
Het spel start gewoon op maar ik krijg allemaal lichtflitsen en troep enzo door het beeld heen....ik kan niet of nauwelijks zien wat er om me heen gebeurt...quote:Op woensdag 29 november 2006 10:22 schreef Gladys het volgende:
[..]
maar doet het spel niet of wat zegt je pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |