..........en truste alvastquote:Op dinsdag 28 november 2006 23:37 schreef petraa het volgende:
en goeie avond allemaal![]()
alleen denk ik dat er niet veel zijn
Doe eens rustigquote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Maken jullie de boel eerst eens een beetje aan kant voor de hele meute hier komt slowchatten!![]()
En is er genoeg drank in huis? Kleine hapjes?
Kom op! Mouwen opgestroopt en aan de slag!![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Eerst Bommie, Gladys, Jappie en die eend hier![]()
morguhquote:Op woensdag 29 november 2006 08:22 schreef PH52 het volgende:
En ook hier goedemorgen, wordt nog weinig ge-esseet hier ?
ben ik zo voorspelbaarquote:Op woensdag 29 november 2006 09:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wist dat je zou komen![]()
En goedemorgen iedereen
stalkerquote:Op woensdag 29 november 2006 09:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nope, maar we volgen elkaar toch altijd![]()
Nee helaas... vandaag ook nog maar thuis dus..quote:Op woensdag 29 november 2006 10:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Voel je je al wat beter?
Sorry dat ik weer voor de negatieve noot moet zorgen, maar ik zie die jongen dat nog niet voor mekaar krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 12:30 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal! Is iedereen er al?![]()
![]()
![]()
Manu moet nog even zorgen voor een aparte ruimte voor de WOWers, een gecapittonneerde en geluiddichte cel voor PH 52, een verfrissende band voor op het openingsfeest a.s. maandagavond, het verzenden van de uitnodigingen voor maandagavond, een amerikaanse koelkast gevuld met bier voor PH52, heel veel drank en hapjes voor het openingsbal, prostituees (gemengd samengesteld) voor het openingsbal, persconferentie, ontvangst media, aankleding grote zaal, danseressen met een erotisch repertoire, een aantal stevige verticaal verankerde stalen buizen, de opgeblazen foto's van de mamma's van Day en Flugel moeten nog rimpelloos op de achterwand van de kleine zaal worden bevestigd, en nou vergeet ik vast nog het een en ander maar daar kom ik later nog wel op terug!
PS1. Beveiling, rampenscenario en schoonmaak al geregeld?
PS2. Kom eens in beweging, luie vlerk, zo'n kans krijg je geen tweede keer!
Maar wat zíjn we blij dat jij bereid bent, met al je ervaring en kennis van zaken, deze klus op je schouders te nemen!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:36 schreef PH52 het volgende:
[..]
Sorry dat ik weer voor de negatieve noot moet zorgen, maar ik zie die jongen dat nog niet voor mekaar krijgenen aan zn uitblijvende reactie te zien is ie de sleutel van de zaal ook nog kwijt
![]()
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef demins het volgende:
Wie gaat er iets doorknippen? Suggesties?![]()
Check!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.
Instructies van de baas. Alsjeblieft!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:19 schreef PH52 het volgende:
[..]
Die eer komt denk ik aan FLugel toe, die doet ook de PR, dus dat zit wel goed en die moet toch aanwezig zijn. Zorg jij voor een bos bloemen?.
Damned...het is nog steeds hetzelfde manu topic... op deze manier krijgen we natuurlijk nooit een goedlopende reeks...quote:Op woensdag 29 november 2006 00:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe eens rustig![]()
Eerst Bommie, Gladys, Jappie en die eend hier![]()
Doe eens liefquote:Op woensdag 29 november 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Damned...het is nog steeds hetzelfde manu topic... op deze manier krijgen we natuurlijk nooit een goedlopende reeks...![]()
tJA bb is afgelopen en je moet wat doen om je nutteloze leven te vullen toch ???? dan maar hier kijken.quote:
Heb je de gastenlijst al af, dan?quote:Op woensdag 29 november 2006 22:28 schreef petraa het volgende:
Nah dan ga ik het nog maar een keer hier proberen het loopt nog niet echt. Demins verstuur die uitnodigingen nou eindelijk eens. GOEDENAVOND ALLEMAAL
![]()
De gastenlijst daar is ijsbrekertje mee bezig en moet zeggen die is al eind op weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:00 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de gastenlijst al af, dan?![]()
![]()
We gaan maandagavond pas open, nu zijn er alleen maar bouwvakkers en technisch personeel!
Heeyquote:Op donderdag 30 november 2006 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe ging je test gisteren?
Nog steeds ziekquote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heey
Ik ben niet gegaan ben nog steeds thuis..
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoelquote:
Supervervelend danquote:Op donderdag 30 november 2006 12:01 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nouja.. het is niet echt ziek.. maar ik heb reuma en heb gewoon onwijs veel pijn om het moment.. dus het is niet echt fijn om op school te zitten op zo'n houten stoel
Hoe ist daar?
Ohw balen zegquote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ohw balen zeghopelijk zet het niet door...
![]()
Ik lig best veel op bed maar zit soms ook even en heb gistermiddag even een rondje buiten gelopen..
Je moet het een beetje afwisselen.. moet vanmiddag nog naar de tandarts
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Supervervelend dan![]()
Hier is het wel prima, beetje moe nog steeds en ben bang dat ik ziek aan het worden ben![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:30 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom weten we daar op het secretariaat nog niks van?!?We hadden al onze kaarten op jou gezet!
![]()
Mijn hoofd loopt nu al om!
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het meestal dan dat je er veel last van hebt?
Zal met je meeduimen!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Heel verschillend.. soms 2 dagen, soms 2 weken.. is niets over te zeggen
Dus afwachten maar weer..
Maar ik ga zondag naar het dolfinarium om het programma "Dichtbij Dolfijnen" te doen dus ik hoop dat het dan beter gaat.. ik heb er lang naar uit gegeken en dan voel ik me nu zoecht minder.. maarja.. duimen maar dat het dan beter is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |