Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!quote:
Ik heb Ned. 3 wel opstaan hoor.....quote:
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik danquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!![]()
Geen zinnig mens noemt zich PSV supporter, anders dan na langdurige marteling en psychische dwang (de zwakken onder ons tenminste!)![]()
Dit gaat over voetbalquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:16 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon 600.000 euri aan het weggooien daar in Eindhoven........ plus dat de naam van het Nederlandsche voetbal weer eens te grabbel wordt gegooid.
Noem dat maar "niets meer uitmaken"![]()
Hoezo? Omdat de "V" er dan niet in zit?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik dan![]()
![]()
Ik zat al in het stadion toen jij nog bestond uit een stukkie eicel en een spermaatje, manuutje. Dus MUILTJE!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dit gaat over voetbal![]()
Ga eens koken mens![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Geen weldenkend mens kiest SP denk ik dan![]()
![]()
Jammer dat ik dan mijn nick niet kan veranderen. Dan was ik nu Personal Special Verdict geweest. Met mijn 3 ban's op BBquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:18 schreef demins het volgende:
[..]
Noemt die vlerk zich PSV supporter? Issie nou helemaal van de pot gerukt!![]()
Geen zinnig mens noemt zich PSV supporter, anders dan na langdurige marteling en psychische dwang (de zwakken onder ons tenminste!)![]()
Alleen wel in het verkeerde stadionquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik zat al in het stadion toen jij nog bestond uit een stukkie eicel en een spermaatje, manuutje. Dus MUILTJE!
hehehehe.......quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Alleen wel in het verkeerde stadion
heb jij ooit wel eens een slimme verslaggever gezien ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Domme verslaggever, het is geen 3-1 het is 1-3
Touchéquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
heb jij ooit wel eens een slimme verslaggever gezien ?
Vind 3-1 of 1-3 nog geen constatering van onbekwaamheidquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om die fout, maarre ik erger me vaak dood aan die lui, ze denken alles te zien en zien de helft nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind 3-1 of 1-3 nog geen constatering van onbekwaamheid
Ik heb nog maar zelden een verslaggever gezien!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Zeker als je bedenkt dat het eerst 0-3 was. Dan kan het moeilijk 3-1 worden he?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
meestal zie je die lui ook niet, maar hoor je die irritante stemmenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog maar zelden een verslaggever gezien!![]()
Huhquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
NOu niet met ze allen tegen Manu he, das sielig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
HuhMaak daar eerst eens een goedlopende nederlandse zin van! Je lijkt wel een allochtoon die gezakt is voor zijn inburgeringsexamen!
![]()
Dan doe je toch gewoon niet meer mee!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:36 schreef petraa het volgende:
[..]
NOu niet met ze allen tegen Manu he, das sielig.
enne demins kusje
geen zin in, ga fietsenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
HuhMaak daar eerst eens een goedlopende nederlandse zin van! Je lijkt wel een allochtoon die gezakt is voor zijn inburgeringsexamen!
![]()
..quote:
OK, ga maar fietsen dan! Je weet dat het buiten donker is?quote:
Ik hou van donker, tenzij die lijers hier weer een fuik voor m'n deur neerzettenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
OK, ga maar fietsen dan! Je weet dat het buiten donker is?![]()
Kunnen de herinneringen aan gisteravond je gedachten niet verzetten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
Wat moet je doen als je je de ......... verveelt.
naar bed gaan,
voor de tv hangen,
naar je beeldscherm blijven kijken
of gewoon niets.![]()
Kunnen we niet ff saampjes de herhaling nadoen ???quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef demins het volgende:
[..]
Kunnen de herinneringen aan gisteravond je gedachten niet verzetten?![]()
![]()
Met wie heb jij die herhaling gedaan? En dan durf je mij te vragen die nog eens over te doen ook!!! Jij schaamt je werkelijk nergens voor, dat vind ik wel aantrekkelijk slechte vrouw!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Kunnen we niet ff saampjes de herhaling nadoen ???![]()
Ehm de herhaling van ons avondje he. Enne ik wil um met jou over doen!!! ik schaam me rot nuquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef demins het volgende:
[..]
Met wie heb jij die herhaqling gedaan? En dan durf je mij te vragen die nog eens over te doen ook!!! Jij schaamt je werkelijk nergens voor, dat vind ik wel aantrekkelijk slechte vrouw!![]()
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen die broers niet wisselen? Erwin bij PSV en Ronald bij Feyenoord? Wat een hekel heb ik aan Ronald
quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen die broers niet wisselen? Erwin bij PSV en Ronald bij Feyenoord? Wat een hekel heb ik aan Ronald
Doe eens lief tegen Ronaldquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.![]()
En misschien wedstrijden winnenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Laat Ronald lekker zitten waar die zit, ik ben een feyenoord fan ja, wat moet ik met die engerd daar.![]()
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwalquote:
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje gevenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwal![]()
Ach, je kent me, ik kan nooit lang kwaad blijven!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm de herhaling van ons avondje he. Enne ik wil um met jou over doen!!! ik schaam me rot nu, ik ben echt niet zo'n slechte vrouw als jij denkt hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik moest gokken zou ik eerder zeggen dat hij haar wél een kusje wou geven! De Engerd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje geven
Daarom moet Erwin naar PSV.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh ik kwam ronald tegen bij marco Borsato en toen was hij ook niet lief, het is een irritante, arrogante kwal![]()
Al zou het de laatste man op deze aardkloot zijn, ik zou nog geen kus van hem willen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhhh, hij wilde je geen kusje geven
Doeiiii lekker ding enne we doen ut snel weer overquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ach, je kent me, ik kan nooit lang kwaad blijven!Zolang je maar geen misbruik van me maakt...
Ik ga Pauw & Witteman kijken!![]()
![]()
Laat Ronald lekker uit de buurt van Rotterdam blijven, we hebben hem hier niet nodigquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet Erwin naar PSV.
Ik ken de hele familie toen ik in Groningen woonde en ik denk dat vader Martin het ook met me eens is.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |