gelukkigquote:Op woensdag 6 december 2006 10:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat weer wat beterminder verkouden enzo
ja vanmiddag weer achter de kids aanhobbelen met hun sporten enzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Jij nog plannen voor vandaag?
Good for you!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo ff beetje kerstspul gekocht.
2 miniboompjes. Eén voor op TV en één voor op een bijzettafeltje (nee, niet op TL)
Een snoer van 15 meter met lampjes en zo'n "Merry Chritmas" geval voor achter het raam.
![]()
Waarom denk je dat-ie die lampjes ophangt ?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef demins het volgende:
[..]
Good for you!![]()
Kwam je zoontje nou nog met Kerstmis?![]()
Dat zijn zoontje het kan vinden?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat-ie die lampjes ophangt ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:49 schreef petraa het volgende:
[..]
haai Demins ook al in kerststemming![]()
Het enig wat je met kerst moet verhangen zijn de ballen in de boom, voor de rest, gewoon uitzitten, het gaat vanzelf weer overquote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Met kerst wil ik me meestal verhangen!!!
![]()
Het gaat al beter met me. Vorig jaar was het nog "met kerstmis wil ik me altijd verhangen"!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:51 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het enig wat je met kerst moet verhangen zijn de ballen in de boom, voor de rest, gewoon uitzitten, het gaat vanzelf weer over![]()
Als je het op het KK doet kom ik kijkenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:24 schreef demins het volgende:
[..]
Met kerst wil ik me meestal verhangen!!!
![]()
goed hoorquote:
dan ga je toch ff slapenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]vandaag de hele dag colleges gehad dus beetje dood
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je het op het KK doet kom ik kijken![]()
quote:
Kun je dus wel even een tijd geven, ik moet lopen inmiddelsquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef demins het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij wel het krukje onder me vandaan schoppen!
Voor 5 euro heb je bij de Hema voor- en achterlicht dat je kan klemmen aan je fiets! Inclusief zo'n klein rond batterijtje.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]gvd ze stonden te controleren, weer ¤ 20 voor die tyfuslijers
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:09 schreef demins het volgende:
[..]
Voor 5 euro heb je bij de Hema voor- en achterlicht dat je kan klemmen aan je fiets!![]()
Wanneer het jou schikt...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kun je dus wel even een tijd geven, ik moet lopen inmiddels
Ik neem nu de trein naar het KK om dat stoeltje onder je poten weg te schoppenquote:
Wacht even, ze maken gelijk! 1-1quote:Op woensdag 6 december 2006 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem nu de trein naar het KK om dat stoeltje onder je poten weg te schoppen![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:57 schreef petraa het volgende:
[quote]Goeieavond allemaal,
quote:Niet weer dat *(#&$@(#)$voetbal he.
Neem mijn avonddoel niet wegquote:enne demins ik zou niet willen dat je je gaat verhangen hoor, word zo saai dan hier
Ga vrijdag naar de Hemaquote:enne manu, achterlicht maken is ook optie !!!!![]()
voor die 20 euries had je 20 fietslampjes bij de blokker kunnen halen die je overal op kliktquote:Op woensdag 6 december 2006 22:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]voetbal is leuk
[..]
Neem mijn avonddoel niet weg![]()
[..]
Ga vrijdag naar de Hema
Fietslampjes zijn kut, maar die eikels staan tegenwoordig elke week voor m'n huis. Het is gvd een studentenstad. Vroeger was dat nooitquote:Op woensdag 6 december 2006 22:04 schreef petraa het volgende:
[..]
voor die 20 euries had je 20 fietslampjes bij de blokker kunnen halen die je overal op klikt
ik weet ut me dochter fietst ook elke ochtend langs van die leuke mannetjes die op scholieren staan te jagen zonder fietslicht, drom heb ik een voorraadje opklik lampjes gekocht bij blokkerquote:Op woensdag 6 december 2006 22:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Fietslampjes zijn kut, maar die eikels staan tegenwoordig elke week voor m'n huis. Het is gvd een studentenstad. Vroeger was dat nooit![]()
thanksquote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef demins het volgende:
ManU PROFICIAT!!! 2-1 dat laten ze niet meer lopen!![]()
![]()
![]()
Was trouwens vorig jaar bij die wedstrijd en heb er nog een sjaaltje vanquote:Op woensdag 6 december 2006 22:07 schreef demins het volgende:
ManU PROFICIAT!!! 2-1 dat laten ze niet meer lopen!![]()
![]()
![]()
Speelden ze vorig jaar ook tegen elkaar? 3-1 trouwens (weer niet gezien...)quote:Op woensdag 6 december 2006 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was trouwens vorig jaar bij die wedstrijd en heb er nog een sjaaltje van
quote:Op woensdag 6 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Speelden ze vorig jaar ook tegen elkaar? 3-1 trouwens (weer niet gezien...)![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |