De Geheimzinnige Opener sloeg weer toe!quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:53 schreef Manu82 het volgende:
Over een paar weken is BB afgelopen en we willen jullie natuurlijk niet in de steek laten, dus gaan we over anderhalve week hier door!!!!
o, dat valt dan ook wel tegen voor een feestquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:12 schreef happyme28 het volgende:
Er komen juist niet veel mensen. Daarom heeft de redactie gasten van personeel ook niet toegestaand denk ik. Ik denk dat de 8 bewoners en misschien 5 a 10 man personeel als dat al komt alles is.
quote:Op zondag 19 november 2006 08:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het hier best gezellig eigenlijk, gaan we het hier wel of niet over DGK hebben?
Was best gezelli tochquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ja ik denk ook dat ze er voor gekozen hebben niet teveel mensen te laten komen.
Dan kun je niets meer volgen
Maarja of je dat echt kunt spreken van een feest?
We zullen zien
Het is hier gezellig. Misschien net omdat deze discussie (nog) niet gevoerd wordt? Lekker alles in de COS.quote:Op zondag 19 november 2006 08:24 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het hier best gezellig eigenlijk, gaan we het hier wel of niet over DGK hebben?
nog even een weekje geduldquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
Nou laat die gezelligheid hier maar komen dan
quote:
En dat zeg jijquote:Op woensdag 22 november 2006 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Jij hebt heul niet gezellig, eikel!
Wat is er?quote:Op woensdag 22 november 2006 05:45 schreef Mojave het volgende:
ggggg
quote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
En? hebben we allemaal al gestemd?
Uiteraardquote:Op woensdag 22 november 2006 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
En? hebben we allemaal al gestemd?
serieus? ik ben net terug en heb een kwartier ofzo in de rij gestaanquote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb ook gestemd
Wat een rust was het daar2 mensen voor me
Ook maar 2 voor mequote:Op woensdag 22 november 2006 18:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ik heb ook gestemd
Wat een rust was het daar2 mensen voor me
Je weet inmiddels toch dat we niet zonder je kunnenquote:Op woensdag 22 november 2006 18:45 schreef teamlead het volgende:mijn oase van rust.. wat doen jullie me aan
Ja het was echt serieus...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
serieus? ik ben net terug en heb een kwartier ofzo in de rij gestaan
komen er zo wel aanquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:56 schreef Tamaartje het volgende:
Ja daar lijkt het wel op he...
Waar zijn de anderen![]()
Ja vast wel..afwachten maarquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
komen er zo wel aan![]()
's Morgens is het altijd rustig
Jij nog plannen vandaag?
Beetje zelfde plannen op dit momentquote:Op dinsdag 28 november 2006 10:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja vast wel..afwachten maar
Ik heb geen plannen.. nouja.. beetje rustig aan doen..beetje ziek
En wat huiswerk doen, morgen een toets ..heel fijn
Jij dan?
quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:00 schreef demins het volgende:
Maken jullie de boel eerst eens een beetje aan kant voor de hele meute hier komt slowchatten!![]()
En is er genoeg drank in huis? Kleine hapjes?
Kom op! Mouwen opgestroopt en aan de slag!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |