Ze wordt sowieso lastig gevallen buiten het huis ja. Dat heeft ze al meerdere keren duidelijk gemaakt aan Bart. Maar het is nog net te doen, zei ze toen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:50 schreef n1ek het volgende:
Heeft ze veel verplichtingen en wordt ze lastig gevallen buiten dgk?
"Als het maar niet erger wordt" zei ze.
Ja, geen idee...ik ben gewoon zo benieuwd! hahaquote:Op woensdag 15 november 2006 20:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Te close met Nena?
Te valse spelletjes (kontaktpunten) tegen Stephan?
Te veel cameramannen in hun buurt iedere keer?
Ik denk dat ze bedoelde over het liegen tegen stefan (contactpunten ding) Ze wil dat Bart eerlijk blijft.. Haar fam kijkt ook.. enzo.. ( En ik denk dat Bart daardoor klem zat de laatste dagen.. Hij deed wel mee met het plan van brian, maar echt enthausiast was hij niet.. ik denk dat hij er spijt van had, hij wil integer over komen. Die hele gouden kooi is voor Bart eigenlijk om zijn leven een positieve wending te geven)quote:Op woensdag 15 november 2006 20:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wordt sowieso lastig gevallen buiten het huis ja. Dat heeft ze al meerdere keren duidelijk gemaakt aan Bart. Met het is nog net te doen, zei ze toen.
Ik weet het niet. Als ik zo gek op iemand was, dan wilde ik zo veel mogelijk van het leven va die persoon weten. Helemaal in Bart's situatie. Maar blijkbaar heeft hij dat niet zo. Maar goed, voor hun lijkt het wel goed te werken, hoewel ik ook een beetje twijfel of dat wel echt zo is.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:16 schreef n1ek het volgende:
Dat is juist logisch, vind ik, omdat ze zoveel hebben meegemaakt, wel moeilijk voor ons te volgen, maar dat ze nu zo iets hebben van ok dat is nu goed, ..next
In dat stadium wil je toch alleen maar merken en horen dat de ander echt gek op je is. En dat is niet echt het geval.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:18 schreef beco het volgende:
Yep, de beslissing is genomen (welke beslissing dan ook)
en zo te zien gaan ze door op de oude voet; beetje om elkaar heen draaien![]()
dit gaan ze niet lang volhouden ! !
Ben met je eens ik zou ook veel meer willen weten en het ziet er niet uit nu vind ik maar misschien heeft het zo zn rede.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als ik zo gek op iemand was, dan wilde ik zo veel mogelijk van het leven va die persoon weten. Helemaal in Bart's situatie. Maar blijkbaar heeft hij dat niet zo. Maar goed, voor hun lijkt het wel goed te werken, hoewel ik ook een beetje twijfel of dat wel echt zo is.
ik volgde wel dat ze morgen komt, maar ik volgde niet iets over 2 nieuwe bewoners o-)quote:Op woensdag 15 november 2006 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik volgde het even niet. Komt ze morgen ook? Ik hoorde wel over vrijdag en zaterdag.
Of gewoon een nieuwe kapsel?quote:Op woensdag 15 november 2006 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Lesley lijkt er wel steeds beter uit te gaan zien. Wat liefde al niet met een mens kan doen
22quote:
inderdaad, verwachte niet dat zij die dingen ook zo zag en ze praat er wel leuk overquote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind Sylvia opeens een stuk leuker
Ik zou het ook leuk vinden als ze meer met Bart en Nena zou optrekken, volgens mij kunnen die 3 veel lol maken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik had toch wel het idee dat Lesley het minder 'erg' maakte dan het is. Ze heeft wel degelijk last van iets volgens mij, maar verzwakte het snel weer af door iets te zeggen als 'ach, het valt wel mee'. Misschien mag ze er van JdM niet al te veel over klagen... of mischien doet ze het voor Bart niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef n1ek het volgende:
Verhelderend gesprekje toch met Sylvia. Bart hoeft zich niet druk te maken om de buitenwereld, Sylvia had ook al door dat Bart zich zorgen maakte
En ik kreeg toch heel erg het idee dat ze Bart zelf ook heel leuk vindt.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
22
[..]
inderdaad, verwachte niet dat zij die dingen ook zo zag en ze praat er wel leuk over
wat wordt er allemaal in de jacuzzi besproken? Heeft Wilma gelekt dat er 2 bewoners bij komen?
dat idee had ik zeker ook wel, maar als het echt een onmogelijke situatie was geweest had ze het denk ik wel gezegd.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had toch wel het idee dat Lesley het minder 'erg' maakte dan het is. Ze heeft wel degelijk last van iets volgens mij, maar verzwakte het snel weer af door iets te zeggen als 'ach, het valt wel mee'. Misschien mag ze er van JdM niet al te veel over klagen... of mischien doet ze het voor Bart niet.
Hij moest meedoen met American Football van de week maar verder piept hij overal tussen uit. Zwemmen, Sporten, Thaise massage etc. Schop onder zijn kont moet hij hebben.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef Day het volgende:
Doet Stefan überhaupt wel eens mee aan iets? Hij staat nu ook als een dooie naast de jacuzzi. Of houdt hij alleen bij oeverloos zwammen?
Nee joh!!!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:36 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stefan vertelde net aan Wilma ook dat er twee nieuwe bewoners kwamen..
Stephan is een praten.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef Day het volgende:
Doet Stefan überhaupt wel eens mee aan iets? Hij staat nu ook als een dooie naast de jacuzzi. Of houdt hij alleen bij oeverloos zwammen?
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef Day het volgende:
Ik ben Sylvia sinds gisteren ineens met andere ogen gaan bekijken.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Ze lijkt inderdaad ouder.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Rencho het volgende:
Ik dacht dat ze minstens 26 was.
ze 'moet' wel dringend met die Stephangesprekken stoppen, dat zou een verademing zijn. Volgens mij wil ze dat wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben Sylvia sinds gisteren ineens met andere ogen gaan bekijken.
Ze is best leuk inderdaad. Ze is relaxed.
Stel je voor dat Stephan en Brian het goed met elkaar zouden kunnen vinden.....quote:
hmm daar geloof ik er niks van.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef happyme28 het volgende:
Nee, een kaartje (dat zei ze tenminste eerder vanavond)
Wel meer denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen in het ziekenhuis ligt en dat haar ouders dan niet langs mogen komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Eveline bezoek van Maikel gehad?
Ik denk dat dit ook alleen maar taktiek is van Sylvia, echt niet omdat ze Stephan zo'n toffe gozer vindt.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze 'moet' wel dringend met die Stephangesprekken stoppen, dat zou een verademing zijn. Volgens mij wil ze dat wel.
Dat niet alleen, tenzij ze een privé kamer had in het ziekenhuis kun je ze gewoon niet verbieden langs te komen. Een ziekenhuis is immers openbaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel meer denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen in het ziekenhuis ligt en dat haar ouders dan niet langs mogen komen.
Klopt, maar ze kunnen wel duidelijk maken aan de bezoekers en/of Eveline dat ze dan uit het programma ligt.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, tenzij ze een privé kamer had in het ziekenhuis kun je ze gewoon niet verbieden langs te komen. Een ziekenhuis is immers openbaar.
Dan zou je Evilene dus kunnen straffen voor iets wat een ander doet??quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen wel duidelijk maken aan de bezoekers en/of Eveline dat ze dan uit het programma ligt.
Dat klopt. Maar de slimste is hij niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef elsie het volgende:
haha grappig dat Bart het nu zelf aanhaalde.. dat ie niet uit z'n woorden kan komen ...want dat vind ik zo merkwaardig dat Bart tijdens de discussies in de Villa zo sterk is (naar mijn inziens de sterkste) en bij Lesley zit ie vaak naar z'n woorden te zoeken .....
ze kroppen het op ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Laatste 10 minuten waren wel weer geweldig
Kleine correctie. Hij zei: "Ze is slimmer dan men denkt, maar niet slimmer dan ik denk. Ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb"quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
Nena maakt volgens Bart weinig kans op de overwinning, maar zou voor een verrassing kunnen zorgen. "Ze is slimmer dan men denkt. Maar.... niet slimmer dan ikzelf. Dus ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb."
Nee, maar Wilma moest naar de testimonial. Ze gaan zo verder.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Hey, zijn Bart en Wilma al klaar?
Ah ok. Vond het nl. best wel interessant.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar Wilma moest naar de testimonial. Ze gaan zo verder.
Ik vond het zéér interessant inderdaad. Dat soort dingen is leuk om te zien.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok. Vond het nl. best wel interessant.
Mijn vermoeden dat hij ernstige cameravrees heeft is nu wel bevestigd.
En hij wordt ook zeker door ze geremd. Ook al ontkende hij dat net.
Een allochtoon verbeteren is zó makkelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
Brian: "Hun gaan ze e-mailen."
Nena: "Zij gaan ze e-mailen."
Het barst ook van de volwassenen die Lion King geweldig vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:04 schreef Judah het volgende:
What the..?
Nena leest de Griezelbus? Dat is voor ~twaalfjarigen?![]()
Ze heeft met de anderen ook hele openhartige gesprekken gehad.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
Wilma lult wel lekker met Bart mee over de andere bewoners zeg. Ze vertelt ff haarfijn tegen Bart wat Stefan's angsten zijn (hoe hij overkomt, of hij gemeen wordt gevonden).
Het is in ieder geval voordelig om als laatste met Wilma te praten. Dan weet je daarna van alles over alle anderen.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Vertelt WIlma ook zo veel tegen de anderen als ze nu tegen Bart vertelt? Zo ja, dan kunnen ze de krant ook wel gewoon in het huis laten zaterdag
WTF heeft hij in/aan zijn oor?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:25 schreef moowriece het volgende:
Nieuwe foto van lesley. Weet niet wie die kerel is!! :-)
[afbeelding]
Klopt!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:25 schreef elsie het volgende:
ze vertelt ook tegen de anderen wel dingen maar ik heb wel het idee dat zij een voorkeur heeft voor Bart en daar door toch net iets meer vertelt
Nou en, blijft leuk voor alle leeftijden. Wat dacht je van Harry Potter. Wordt ook gelezen door volwassenen hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:04 schreef Judah het volgende:
What the..?
Nena leest de Griezelbus? Dat is voor ~twaalfjarigen?![]()
Ik zie het al voor me... Bart links op de deken... Lesley rechts... en het midden een groot hartquote:Op donderdag 16 november 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
Bart vertelt dat hij nul komma nul portretrecht heeft zolang hij in het huis zit.
"Als er mokken worden verkocht met mijn lelijke kop erop, krijg ik daar geen cent voor."
Wilma: "Of paardendekens"
Stephan wist al dat dat kon hoor, vanavond was dat nog in de uitzending. Maar ze vindt het volgens mij erg interessant, iets té misschien wel waardoor ze soms wat te veel zegt.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef farceman het volgende:
Vind Wilma toch wel weer rare rol hebben en duidelijk door achter wordt gestuurd:
Zij verteld Stefan dat Lesley ontslagen kan worden en verteld nu tegen Bart alsof Stefan dat bedacht heeft beetje vals , toch?
Ik denk dat ze zelf baalt dat ze Stephan het idee heeft gegeven en het daarom aan Bart vertelt om het voor zichzelf weer een beetje goed te maken. Ik denk echt dat ze hem heel graag mag en daarom ook verder zo open tegen hem was.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef farceman het volgende:
Vind Wilma toch wel weer rare rol hebben en duidelijk door achter wordt gestuurd:
Zij verteld Stefan dat Lesley ontslagen kan worden en verteld nu tegen Bart alsof Stefan dat bedacht heeft beetje vals , toch?
Ik heb het gesprek gehoord en Stephan reageerde echt alsof hij dat nog niet wist. Hij zei dat alleen personeel dat zij zelf hebben aangenomen kan worden ontslagen. Wilma vertelde hem dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
Stephan wist al dat dat kon hoor, vanavond was dat nog in de uitzending. Maar ze vindt het volgens mij erg interessant, iets té misschien wel waardoor ze soms wat te veel zegt.
Ja maar in de tv-uitzending van vanavond had hij het er ook over. Misschien twijfelde hij wel of dat kon en heeft Wilma inderdaad hem de bevestiging gegeven.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gehoord en Stephan reageerde echt alsof hij dat nog niet wist. Hij zei dat alleen personeel dat zij zelf hebben aangenomen kan worden ontslagen. Wilma vertelde hem dat dat niet zo is.
Volgens mij is Lesley aangenomen door talpa en niet door de miljonairs zelf. Ik vraag me af of ze haar dan kunnen ontslaan...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar in de tv-uitzending van vanavond had hij het er ook over. Misschien twijfelde hij wel of dat kon en heeft Wilma inderdaad hem de bevestiging gegeven.
Hij wil Lesley later ontslaan als ze nog dichter na elkaar toe gegroeid zijn, dan komt de klap harder aan![]()
evil.........
Daar sta ik natuurlijk niet achter
Het lijkt mij ook dat ze niet ontslagen kan wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:11 schreef Oddy het volgende:
[..]
Volgens mij is Lesley aangenomen door talpa en niet door de miljonairs zelf. Ik vraag me af of ze haar dan kunnen ontslaan...Dit kon in ieder geval wel eens een 'staartje' krijgen (npi)
![]()
Daar staat ze wel om bekend. Ik zou haar hardly een journaliste willen noemen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef bunnyma het volgende:
Is het een vereiste karaktereigenschap van journalisten om alles wat je hoort meteen door te vertellen of doet alleen Wilma Nanninga dat?
Nu vertelt ze alles van Bart weer door aan de huishoudsters.
Meer een roddeltante!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:03 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Daar staat ze wel om bekend. Ik zou haar hardly een journaliste willen noemen.
hij gaf daar niet echt antwoord op , wel zei hij dat Stephan dat denkt of hooptquote:Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef bunnyma het volgende:
Bart informeerde subtiel bij Sylvia of zij Lesley zou willn ontslaan.
Sylvia reageerde wel super verbaasd: "Waarom zou ik Lesley willen ontslaan"? Hoe kom je daar nu op?
Bart: "Omdat Stephan dat wel wil".
Sylvia: "Waarom".
Bart: "Speltechnisch".
Sylvia: "Dat moet toch unaniem"?
Bart: "Nee".
Sylvia: "Ga jij er achteraan dan"?
Antwoord van Bart niet gehoord.
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:54 schreef elsie het volgende:
[..]
hij gaf daar niet echt antwoord op , wel zei hij dat Stephan dat denkt of hoopt
ja dat vind ik ook wel jammer, maar ze probeerde het geloof ik ook wel weer een beetje goed te maken door Bart in te lichten dat dat een mogelijkheid was dus hij kan zich dan een beetje voorbereidenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.
Ik vraag me nu alleen af of Wilma door de redactie is gepusht om dit bommetje te plaatsen.
Of denk ik nu te slecht?
Oh, dus ook Sylvia is door Wilma op de hoogte gebracht van een eventuele ontslagprocedure van Lesley?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef elsie het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel jammer, maar ze probeerde het geloof ik ook wel weer een beetje goed te maken door Bart in te lichten dat dat een mogelijkheid was dus hij kan zich dan een beetje voorbereiden
...je ziet dat Bart er wel mee bezig is nu want anders had hij dat natuurlijk niet gevraagt aan Sylvia denk ik
maar vanmorgen toen Wilma vragen stelde aan Sylvia begon ze dus ook over het evt. ontslaan van Lesely..
het antwoord van Sylvia was dat ze Lesley zelfs wil aanhouden mocht de relatie van Bart en Lesley misschien toch niks worden ..dit om Bart een beetje te plagen ......
Ik weet niet zeker of dat zo is. Want in de tv-uitzending van gisteren(?) zei Stefan het ook al tijdens een testimonial.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.
Ik vraag me nu alleen af of Wilma door de redactie is gepusht om dit bommetje te plaatsen.
Of denk ik nu te slecht?
Volgens mij is het eerder andersom. Zij begon te beppen en trekt van alles uit 'm.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig dit![]()
Die vrouw van FC Utrecht begint gewoon een gezellig gesprek met Bart. Hij krijgt het wel voor elkaar dat zo zich bij hem meteen op hun gemak voelen.
Het is ook wel degelijk zijn manier van reageren en zijn toon denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom. Zij begon te beppen en trekt van alles uit 'm.
Dan deed hij dat erg goed tegen Wilma. Hij vertelde Wilma, heel stellig, dat Lesley niet door hen ontslagen kon worden omdat zij ook niet door hen aangenomen was.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat zo is. Want in de tv-uitzending van gisteren(?) zei Stefan het ook al tijdens een testimonial.
En die lopen een paar dagen achter. Het zou natuurlijk ook zo kunnnen zijn dat hij het zelf allang wist, maar tegen Wilma deed alsof hij het niet wist.
Zolang Nena daar rondloopt en niet "de kliko", zie ik nog een groot verschil.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Het begint me nu toch net te veel op Hotel Big Brother te lijken eigenlijk....
Off-topic, maar ga je 5 mei ook naar Roger Waters?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Nena daar rondloopt en niet "de kliko", zie ik nog een groot verschil.
Yep, de kaarten zijn al binnen. Jij ook dus, leuk! Ik weet zeker dat je het geweldig zal vinden.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Off-topic, maar ga je 5 mei ook naar Roger Waters?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, de kaarten zijn al binnen. Jij ook dus, leuk! Ik weet zeker dat je het geweldig zal vinden.
Die speelt-ie niét. Wel een paar andere nummers van The Final Cut.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondertitel er al op aangepast
Maar goed, sorry Day, voor dit tussendoortje...
Het organiseren van de pretdag voor die 4 kinderen. Sorryquote:
Dat belgebeuren denk ik?quote:
misschien dat ze verrast reageerde omdat ze eerst van Wilma hoorde dat Lesley misschien ontslagen kan worden en dat Bart daar later ook over begon ? ...of het was nep verrast, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dus ook Sylvia is door Wilma op de hoogte gebracht van een eventuele ontslagprocedure van Lesley?
Dat gesprek heb ik niet gehoord. Dus Sylvia had helemaal niet zo verrast hoeven reageren op die mogelijkheid toen Bart dat ter berde bracht?
Ik denk dat we nog wel verbaasd zullen staan over Sylvia als zij zich wat durft te laten gaan en ook spelletjes gaat beramen.
Nee dusquote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef Day het volgende:
Zat Stefan nou met een vriend/kennis te bellen?
Belachelijk eigenlijk, dat miljonairs dat zelf moeten doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef happyme28 het volgende:
De kok en Lesley staan in de file, dus zijn later.
Nena en Brian zijn samen Nena's kast aan het opruimen en de bergen kleren aan het opvouwen.
dat heb ik ook, haar zender is altijd brakquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef Tamaartje het volgende:
Het valt mij op dat bij Lesley vaak het geluid even wegvalt.. is dat alleen bij mij zo of hebben jullie dat ook?
Ja echt irritantquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat heb ik ook, haar zender is altijd brak
en het regent
Vind ik opzich ook wel logisch hoor... maar het is wel jammerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef n1ek het volgende:
Hij kan ook nooit zo veel vertellen want Lesley is altijd van alles al op de hoogte.
Maarja dingen over elkaar zou leuk zijn maar volgens mij wil Bart niet dat heel NL haar leven weet ofzo, zoiets zegt hij ook over zijn vrienden.
geen idee ik volg die stream nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:00 schreef n1ek het volgende:
waarom zitten alle vrouwen eigenlijk op bed
Je kan ook met elkaar praten zonder daarin het intieme weg te geven. Ik zit niet te wachten op geile praat, maar normale conversatie, is toch niet erg? Hoeveel weet Bart nou eigenljik van Lesley's leven? En andersom geldt dat net zo goed. Maar ik begreep dat zij daar niet over wil praten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind ik opzich ook wel logisch hoor... maar het is wel jammer
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
Het is wel vreemd dat Lesley ook alles weet.. (van achter?)
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
dat kan ookquote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.
Van sommige dingen kan ik het wel begrijpen maar andere dingen nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
Ja er is er 1 weg en die kleine pony is er voor in de plaatsquote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Is er een paard weg trouwens? Of vraag ik nu iets wat al lang bekend was?
Ja de zwarte is weg, en die kleine witte is voor 2 dagen voor terug.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef elsie het volgende:
[..]
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?
Klopt, hij is nu bij de slager.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Kijk jij geen tv ?
Wat doet stream 4 raar trouwens?
Ja, ik kwam net binnenlopen toen het begon, had de streams ff niet aan staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.
Dan ga ik ook maar even wat anders doen, kom later wel terug als er iets te beleven is.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:32 schreef n1ek het volgende:
dat eten is nooit zo interessant, vandaar
tenzij Marc komt die kan wel grappig zijn :]
Nena weet ook niet hoever ze over de tafel moet leunen om hem te ontwijken.. Ze kan op een of andere manier ook geen duidelijk nee zeggen... Ze snakt naar aandacht.. alleen niet van Brian.. ( op zwakke momenten dan wint de aandacht/warmte zin, ik herken dat welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef gucci2 het volgende:
brian is toch wel heel erg gek geil op nena.. van die kleine aanrakingen hier en daar..
"Was" is of die berg in je slaapkamer of dat spul waar ze kaarsen van maken...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
Was is die kok nou aan het snijden?
Fout: Brian is close... Nena laat toe..quote:Op donderdag 16 november 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Brian en Nena zijn weer behóórlijk close.
Ze gaan steeds verder, maar dan merkt Nena de inzoemende camera op, en is het uit met de pret.
[afbeelding]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Fout: Brian is close... Nena laat toe..
Hallo terugquote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.
Oh please, die 2 zijn heel de dag al zo aan het kroelen, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hallo terug![]()
Zonder gekheid.. Misschien is het mijn wantrouwen.. Maar ik vertrouw die Brian niet zo.. of hij het expres doet weet ik niet... maar ik heb het idee dat het verlangen in Nena groeter is dan het leren kennen van nena...
en ik heb het idee dat Nena dat aanvoelt... en er door in de war is...
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Day het volgende:
En WAT was die kok nou aan het snijden net?![]()
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Day het volgende:
En WAT was die kok nou aan het snijden net?![]()
OK, ze is nog maar 19, maar toch... Nena moet gewoon eens wat meer gaan léven in plaats van steeds spijt te hebben van dingen die ze gedaan heeft. Blijkbaar is ze nog helemaal vol van "het incident" maar intussen stond ze vanavond alweer zowat te zoenen met Brian.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef happyme28 het volgende:
Nena probeert Bart op haar eigen manier iets te vertellen. Ze begint met te vertellen dat ze zo laag over zichzelf denkt na 'het incident' (zoals ze het zelf noemt). Ze zegt dat er 2 redenen zijn, maar welke heeft ze nog niet gezegt.
Ze zei eerst dat ze het zou vertellen als de tijd rijp was, maar Bart blijft vragen, wat is het nou, wat is het nou, maar hij had geen idee waar ze het over had. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat het zo iets persoonlijks was, maar ging uit van een geintje, lollig verhaal volgens mij.
Ziet er toch ook mooi uit?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Een pagina vol gitaarspelende Nena
Jawel hoor, van chips etende mensen zijn altijd lelijke foto's te maken.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
Er Is echt geen lelijke foto van Nena te maken, he?
Is het echt zó saai aan de overkant?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stephan gaat zo slapen(hij poetst nu zijn tanden)
Behoorlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het echt zó saai aan de overkant?![]()
Dat weet je bij hem nooit zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 23:39 schreef Day het volgende:
Stephan is behoorlijk dronken. Of zou hij het spelen?
JA !!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ik de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
JA !!!!!
edit - wat ik zou lees over hun gesprekjes doet Lesley dat ook
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praatquote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praat
Ze kijkt wel. Ze zei vandaag iets erover.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Dat dacht ik dus ook ja. Ik denk dus dat ze stiekem wel alles kijkt. Ze mist wel dingen omdat ze ook vrij veel werkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.
Maar: als Lesley echt vlinders-in-de-buik-verliefd is op Bart, dan kijkt ze elk moment dat ze vrij heeft naar de streams. Dus of ze jokt over haar streamkijkgedrag, of ze is niet verliefd, lijkt me.
Ik zou absoluut alles willen zien, ja!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ook in de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |