Dan ga ik ook maar even wat anders doen, kom later wel terug als er iets te beleven is.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:32 schreef n1ek het volgende:
dat eten is nooit zo interessant, vandaar
tenzij Marc komt die kan wel grappig zijn :]
Nena weet ook niet hoever ze over de tafel moet leunen om hem te ontwijken.. Ze kan op een of andere manier ook geen duidelijk nee zeggen... Ze snakt naar aandacht.. alleen niet van Brian.. ( op zwakke momenten dan wint de aandacht/warmte zin, ik herken dat welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef gucci2 het volgende:
brian is toch wel heel erg gek geil op nena.. van die kleine aanrakingen hier en daar..
"Was" is of die berg in je slaapkamer of dat spul waar ze kaarsen van maken...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
Was is die kok nou aan het snijden?
Fout: Brian is close... Nena laat toe..quote:Op donderdag 16 november 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Brian en Nena zijn weer behóórlijk close.
Ze gaan steeds verder, maar dan merkt Nena de inzoemende camera op, en is het uit met de pret.
[afbeelding]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Fout: Brian is close... Nena laat toe..
Hallo terugquote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.
Oh please, die 2 zijn heel de dag al zo aan het kroelen, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hallo terug![]()
Zonder gekheid.. Misschien is het mijn wantrouwen.. Maar ik vertrouw die Brian niet zo.. of hij het expres doet weet ik niet... maar ik heb het idee dat het verlangen in Nena groeter is dan het leren kennen van nena...
en ik heb het idee dat Nena dat aanvoelt... en er door in de war is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |