"Was" is of die berg in je slaapkamer of dat spul waar ze kaarsen van maken...quote:Op donderdag 16 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
Was is die kok nou aan het snijden?
Fout: Brian is close... Nena laat toe..quote:Op donderdag 16 november 2006 21:06 schreef Gert het volgende:
Brian en Nena zijn weer behóórlijk close.
Ze gaan steeds verder, maar dan merkt Nena de inzoemende camera op, en is het uit met de pret.
[afbeelding]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Fout: Brian is close... Nena laat toe..
Hallo terugquote:Op donderdag 16 november 2006 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja doei. Nena wist precies waar ze mee bezig was, en kapte het ook direct af toen die fucking joekel van een luidruchtige camera begon te draaien en te zoemen.
Oh please, die 2 zijn heel de dag al zo aan het kroelen, hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hallo terug![]()
Zonder gekheid.. Misschien is het mijn wantrouwen.. Maar ik vertrouw die Brian niet zo.. of hij het expres doet weet ik niet... maar ik heb het idee dat het verlangen in Nena groeter is dan het leren kennen van nena...
en ik heb het idee dat Nena dat aanvoelt... en er door in de war is...
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Day het volgende:
En WAT was die kok nou aan het snijden net?![]()
Zoals ik al zeiquote:Op donderdag 16 november 2006 21:24 schreef Day het volgende:
En WAT was die kok nou aan het snijden net?![]()
OK, ze is nog maar 19, maar toch... Nena moet gewoon eens wat meer gaan léven in plaats van steeds spijt te hebben van dingen die ze gedaan heeft. Blijkbaar is ze nog helemaal vol van "het incident" maar intussen stond ze vanavond alweer zowat te zoenen met Brian.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef happyme28 het volgende:
Nena probeert Bart op haar eigen manier iets te vertellen. Ze begint met te vertellen dat ze zo laag over zichzelf denkt na 'het incident' (zoals ze het zelf noemt). Ze zegt dat er 2 redenen zijn, maar welke heeft ze nog niet gezegt.
Ze zei eerst dat ze het zou vertellen als de tijd rijp was, maar Bart blijft vragen, wat is het nou, wat is het nou, maar hij had geen idee waar ze het over had. Hij had waarschijnlijk niet verwacht dat het zo iets persoonlijks was, maar ging uit van een geintje, lollig verhaal volgens mij.
Ziet er toch ook mooi uit?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Een pagina vol gitaarspelende Nena
Jawel hoor, van chips etende mensen zijn altijd lelijke foto's te maken.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
Er Is echt geen lelijke foto van Nena te maken, he?
Is het echt zó saai aan de overkant?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stephan gaat zo slapen(hij poetst nu zijn tanden)
Behoorlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het echt zó saai aan de overkant?![]()
Dat weet je bij hem nooit zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 23:39 schreef Day het volgende:
Stephan is behoorlijk dronken. Of zou hij het spelen?
JA !!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ik de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
JA !!!!!
edit - wat ik zou lees over hun gesprekjes doet Lesley dat ook
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praatquote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praat
Ze kijkt wel. Ze zei vandaag iets erover.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Dat dacht ik dus ook ja. Ik denk dus dat ze stiekem wel alles kijkt. Ze mist wel dingen omdat ze ook vrij veel werkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.
Maar: als Lesley echt vlinders-in-de-buik-verliefd is op Bart, dan kijkt ze elk moment dat ze vrij heeft naar de streams. Dus of ze jokt over haar streamkijkgedrag, of ze is niet verliefd, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |