Ziet er toch ook mooi uit?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Een pagina vol gitaarspelende Nena
Jawel hoor, van chips etende mensen zijn altijd lelijke foto's te maken.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef avonne het volgende:
Er Is echt geen lelijke foto van Nena te maken, he?
Is het echt zó saai aan de overkant?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Stephan gaat zo slapen(hij poetst nu zijn tanden)
Behoorlijkquote:Op donderdag 16 november 2006 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Is het echt zó saai aan de overkant?![]()
Dat weet je bij hem nooit zekerquote:Op donderdag 16 november 2006 23:39 schreef Day het volgende:
Stephan is behoorlijk dronken. Of zou hij het spelen?
JA !!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 23:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb een vraag voor de vrouwen op het forum. Stel jij bent verliefd op iemand als Bart en die persoon zat ik de gouden kooi. Zou jij dan de iedere vrije minuut die je hebt naar de streams gaan kijken omdat je hem toch zo vaak mogelijk wilt zien?
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:48 schreef avonne het volgende:
[..]
JA !!!!!
edit - wat ik zou lees over hun gesprekjes doet Lesley dat ook
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praatquote:Op donderdag 16 november 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat ze af en toe wel eens kijkt, maar vrij weinig dus.
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:56 schreef avonne het volgende:
[..]
understatement, denk ik, zoals ze wel vaker in raadsels of ontkenningen praat
Ze kijkt wel. Ze zei vandaag iets erover.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zegt dus ook dat ze de tv uitzendingen helemaal niet kijkt, omdat ze hun verhaal niet op tv wil zien.
Dat kan ik me dus echt helemaal niet voorstellen. Ik zou echt alles kijken.
Dat dacht ik dus ook ja. Ik denk dus dat ze stiekem wel alles kijkt. Ze mist wel dingen omdat ze ook vrij veel werkt natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze gezegd dat ze de TV-uitzendingen niet kijkt omdat ze zichzelf niet wil zien.
Maar: als Lesley echt vlinders-in-de-buik-verliefd is op Bart, dan kijkt ze elk moment dat ze vrij heeft naar de streams. Dus of ze jokt over haar streamkijkgedrag, of ze is niet verliefd, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |