Nee dusquote:Op donderdag 16 november 2006 17:18 schreef Day het volgende:
Zat Stefan nou met een vriend/kennis te bellen?
Belachelijk eigenlijk, dat miljonairs dat zelf moeten doen.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:25 schreef happyme28 het volgende:
De kok en Lesley staan in de file, dus zijn later.
Nena en Brian zijn samen Nena's kast aan het opruimen en de bergen kleren aan het opvouwen.
dat heb ik ook, haar zender is altijd brakquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef Tamaartje het volgende:
Het valt mij op dat bij Lesley vaak het geluid even wegvalt.. is dat alleen bij mij zo of hebben jullie dat ook?
Ja echt irritantquote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat heb ik ook, haar zender is altijd brak
en het regent
Vind ik opzich ook wel logisch hoor... maar het is wel jammerquote:Op donderdag 16 november 2006 18:54 schreef n1ek het volgende:
Hij kan ook nooit zo veel vertellen want Lesley is altijd van alles al op de hoogte.
Maarja dingen over elkaar zou leuk zijn maar volgens mij wil Bart niet dat heel NL haar leven weet ofzo, zoiets zegt hij ook over zijn vrienden.
geen idee ik volg die stream nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:00 schreef n1ek het volgende:
waarom zitten alle vrouwen eigenlijk op bed
Je kan ook met elkaar praten zonder daarin het intieme weg te geven. Ik zit niet te wachten op geile praat, maar normale conversatie, is toch niet erg? Hoeveel weet Bart nou eigenljik van Lesley's leven? En andersom geldt dat net zo goed. Maar ik begreep dat zij daar niet over wil praten.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:58 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind ik opzich ook wel logisch hoor... maar het is wel jammer
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
Het is wel vreemd dat Lesley ook alles weet.. (van achter?)
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
dat kan ookquote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.
Van sommige dingen kan ik het wel begrijpen maar andere dingen nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
Ja er is er 1 weg en die kleine pony is er voor in de plaatsquote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Is er een paard weg trouwens? Of vraag ik nu iets wat al lang bekend was?
Ja de zwarte is weg, en die kleine witte is voor 2 dagen voor terug.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef elsie het volgende:
[..]
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?
Klopt, hij is nu bij de slager.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Kijk jij geen tv ?
Wat doet stream 4 raar trouwens?
Ja, ik kwam net binnenlopen toen het begon, had de streams ff niet aan staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.
Dan ga ik ook maar even wat anders doen, kom later wel terug als er iets te beleven is.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:32 schreef n1ek het volgende:
dat eten is nooit zo interessant, vandaar
tenzij Marc komt die kan wel grappig zijn :]
Nena weet ook niet hoever ze over de tafel moet leunen om hem te ontwijken.. Ze kan op een of andere manier ook geen duidelijk nee zeggen... Ze snakt naar aandacht.. alleen niet van Brian.. ( op zwakke momenten dan wint de aandacht/warmte zin, ik herken dat welquote:Op donderdag 16 november 2006 20:53 schreef gucci2 het volgende:
brian is toch wel heel erg gek geil op nena.. van die kleine aanrakingen hier en daar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |