Volgens mij is Lesley aangenomen door talpa en niet door de miljonairs zelf. Ik vraag me af of ze haar dan kunnen ontslaan...quote:Op donderdag 16 november 2006 00:44 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar in de tv-uitzending van vanavond had hij het er ook over. Misschien twijfelde hij wel of dat kon en heeft Wilma inderdaad hem de bevestiging gegeven.
Hij wil Lesley later ontslaan als ze nog dichter na elkaar toe gegroeid zijn, dan komt de klap harder aan![]()
evil.........
Daar sta ik natuurlijk niet achter
Het lijkt mij ook dat ze niet ontslagen kan wordenquote:Op donderdag 16 november 2006 09:11 schreef Oddy het volgende:
[..]
Volgens mij is Lesley aangenomen door talpa en niet door de miljonairs zelf. Ik vraag me af of ze haar dan kunnen ontslaan...Dit kon in ieder geval wel eens een 'staartje' krijgen (npi)
![]()
Daar staat ze wel om bekend. Ik zou haar hardly een journaliste willen noemen.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:59 schreef bunnyma het volgende:
Is het een vereiste karaktereigenschap van journalisten om alles wat je hoort meteen door te vertellen of doet alleen Wilma Nanninga dat?
Nu vertelt ze alles van Bart weer door aan de huishoudsters.
Meer een roddeltante!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:03 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Daar staat ze wel om bekend. Ik zou haar hardly een journaliste willen noemen.
hij gaf daar niet echt antwoord op , wel zei hij dat Stephan dat denkt of hooptquote:Op donderdag 16 november 2006 12:52 schreef bunnyma het volgende:
Bart informeerde subtiel bij Sylvia of zij Lesley zou willn ontslaan.
Sylvia reageerde wel super verbaasd: "Waarom zou ik Lesley willen ontslaan"? Hoe kom je daar nu op?
Bart: "Omdat Stephan dat wel wil".
Sylvia: "Waarom".
Bart: "Speltechnisch".
Sylvia: "Dat moet toch unaniem"?
Bart: "Nee".
Sylvia: "Ga jij er achteraan dan"?
Antwoord van Bart niet gehoord.
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:54 schreef elsie het volgende:
[..]
hij gaf daar niet echt antwoord op , wel zei hij dat Stephan dat denkt of hoopt
ja dat vind ik ook wel jammer, maar ze probeerde het geloof ik ook wel weer een beetje goed te maken door Bart in te lichten dat dat een mogelijkheid was dus hij kan zich dan een beetje voorbereidenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.
Ik vraag me nu alleen af of Wilma door de redactie is gepusht om dit bommetje te plaatsen.
Of denk ik nu te slecht?
Oh, dus ook Sylvia is door Wilma op de hoogte gebracht van een eventuele ontslagprocedure van Lesley?quote:Op donderdag 16 november 2006 13:20 schreef elsie het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel jammer, maar ze probeerde het geloof ik ook wel weer een beetje goed te maken door Bart in te lichten dat dat een mogelijkheid was dus hij kan zich dan een beetje voorbereiden
...je ziet dat Bart er wel mee bezig is nu want anders had hij dat natuurlijk niet gevraagt aan Sylvia denk ik
maar vanmorgen toen Wilma vragen stelde aan Sylvia begon ze dus ook over het evt. ontslaan van Lesely..
het antwoord van Sylvia was dat ze Lesley zelfs wil aanhouden mocht de relatie van Bart en Lesley misschien toch niks worden ..dit om Bart een beetje te plagen ......
Ik weet niet zeker of dat zo is. Want in de tv-uitzending van gisteren(?) zei Stefan het ook al tijdens een testimonial.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel jammer dat Stephan door Wilma Nanninga op dit idee is gekomen.
Ik vraag me nu alleen af of Wilma door de redactie is gepusht om dit bommetje te plaatsen.
Of denk ik nu te slecht?
Volgens mij is het eerder andersom. Zij begon te beppen en trekt van alles uit 'm.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Geweldig dit![]()
Die vrouw van FC Utrecht begint gewoon een gezellig gesprek met Bart. Hij krijgt het wel voor elkaar dat zo zich bij hem meteen op hun gemak voelen.
Het is ook wel degelijk zijn manier van reageren en zijn toon denk ik.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:58 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij is het eerder andersom. Zij begon te beppen en trekt van alles uit 'm.
Dan deed hij dat erg goed tegen Wilma. Hij vertelde Wilma, heel stellig, dat Lesley niet door hen ontslagen kon worden omdat zij ook niet door hen aangenomen was.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:56 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat zo is. Want in de tv-uitzending van gisteren(?) zei Stefan het ook al tijdens een testimonial.
En die lopen een paar dagen achter. Het zou natuurlijk ook zo kunnnen zijn dat hij het zelf allang wist, maar tegen Wilma deed alsof hij het niet wist.
Zolang Nena daar rondloopt en niet "de kliko", zie ik nog een groot verschil.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:21 schreef scanman01 het volgende:
Het begint me nu toch net te veel op Hotel Big Brother te lijken eigenlijk....
Off-topic, maar ga je 5 mei ook naar Roger Waters?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Zolang Nena daar rondloopt en niet "de kliko", zie ik nog een groot verschil.
Yep, de kaarten zijn al binnen. Jij ook dus, leuk! Ik weet zeker dat je het geweldig zal vinden.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Off-topic, maar ga je 5 mei ook naar Roger Waters?
quote:Op donderdag 16 november 2006 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep, de kaarten zijn al binnen. Jij ook dus, leuk! Ik weet zeker dat je het geweldig zal vinden.
Die speelt-ie niét. Wel een paar andere nummers van The Final Cut.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondertitel er al op aangepast
Maar goed, sorry Day, voor dit tussendoortje...
Het organiseren van de pretdag voor die 4 kinderen. Sorryquote:
Dat belgebeuren denk ik?quote:
misschien dat ze verrast reageerde omdat ze eerst van Wilma hoorde dat Lesley misschien ontslagen kan worden en dat Bart daar later ook over begon ? ...of het was nep verrast, dat kan ook nog.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dus ook Sylvia is door Wilma op de hoogte gebracht van een eventuele ontslagprocedure van Lesley?
Dat gesprek heb ik niet gehoord. Dus Sylvia had helemaal niet zo verrast hoeven reageren op die mogelijkheid toen Bart dat ter berde bracht?
Ik denk dat we nog wel verbaasd zullen staan over Sylvia als zij zich wat durft te laten gaan en ook spelletjes gaat beramen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |