Ah ok. Vond het nl. best wel interessant.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar Wilma moest naar de testimonial. Ze gaan zo verder.
Ik vond het zéér interessant inderdaad. Dat soort dingen is leuk om te zien.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok. Vond het nl. best wel interessant.
Mijn vermoeden dat hij ernstige cameravrees heeft is nu wel bevestigd.
En hij wordt ook zeker door ze geremd. Ook al ontkende hij dat net.
Een allochtoon verbeteren is zó makkelijkquote:Op woensdag 15 november 2006 23:54 schreef Gert het volgende:
Brian: "Hun gaan ze e-mailen."
Nena: "Zij gaan ze e-mailen."
Het barst ook van de volwassenen die Lion King geweldig vindenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:04 schreef Judah het volgende:
What the..?
Nena leest de Griezelbus? Dat is voor ~twaalfjarigen?![]()
Ze heeft met de anderen ook hele openhartige gesprekken gehad.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:22 schreef Gert het volgende:
Wilma lult wel lekker met Bart mee over de andere bewoners zeg. Ze vertelt ff haarfijn tegen Bart wat Stefan's angsten zijn (hoe hij overkomt, of hij gemeen wordt gevonden).
Het is in ieder geval voordelig om als laatste met Wilma te praten. Dan weet je daarna van alles over alle anderen.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
Vertelt WIlma ook zo veel tegen de anderen als ze nu tegen Bart vertelt? Zo ja, dan kunnen ze de krant ook wel gewoon in het huis laten zaterdag
WTF heeft hij in/aan zijn oor?quote:Op donderdag 16 november 2006 00:25 schreef moowriece het volgende:
Nieuwe foto van lesley. Weet niet wie die kerel is!! :-)
[afbeelding]
Klopt!quote:Op donderdag 16 november 2006 00:25 schreef elsie het volgende:
ze vertelt ook tegen de anderen wel dingen maar ik heb wel het idee dat zij een voorkeur heeft voor Bart en daar door toch net iets meer vertelt
Nou en, blijft leuk voor alle leeftijden. Wat dacht je van Harry Potter. Wordt ook gelezen door volwassenen hoor.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:04 schreef Judah het volgende:
What the..?
Nena leest de Griezelbus? Dat is voor ~twaalfjarigen?![]()
Ik zie het al voor me... Bart links op de deken... Lesley rechts... en het midden een groot hartquote:Op donderdag 16 november 2006 00:34 schreef Gert het volgende:
Bart vertelt dat hij nul komma nul portretrecht heeft zolang hij in het huis zit.
"Als er mokken worden verkocht met mijn lelijke kop erop, krijg ik daar geen cent voor."
Wilma: "Of paardendekens"
Stephan wist al dat dat kon hoor, vanavond was dat nog in de uitzending. Maar ze vindt het volgens mij erg interessant, iets té misschien wel waardoor ze soms wat te veel zegt.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef farceman het volgende:
Vind Wilma toch wel weer rare rol hebben en duidelijk door achter wordt gestuurd:
Zij verteld Stefan dat Lesley ontslagen kan worden en verteld nu tegen Bart alsof Stefan dat bedacht heeft beetje vals , toch?
Ik denk dat ze zelf baalt dat ze Stephan het idee heeft gegeven en het daarom aan Bart vertelt om het voor zichzelf weer een beetje goed te maken. Ik denk echt dat ze hem heel graag mag en daarom ook verder zo open tegen hem was.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:37 schreef farceman het volgende:
Vind Wilma toch wel weer rare rol hebben en duidelijk door achter wordt gestuurd:
Zij verteld Stefan dat Lesley ontslagen kan worden en verteld nu tegen Bart alsof Stefan dat bedacht heeft beetje vals , toch?
Ik heb het gesprek gehoord en Stephan reageerde echt alsof hij dat nog niet wist. Hij zei dat alleen personeel dat zij zelf hebben aangenomen kan worden ontslagen. Wilma vertelde hem dat dat niet zo is.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
Stephan wist al dat dat kon hoor, vanavond was dat nog in de uitzending. Maar ze vindt het volgens mij erg interessant, iets té misschien wel waardoor ze soms wat te veel zegt.
Ja maar in de tv-uitzending van vanavond had hij het er ook over. Misschien twijfelde hij wel of dat kon en heeft Wilma inderdaad hem de bevestiging gegeven.quote:Op donderdag 16 november 2006 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek gehoord en Stephan reageerde echt alsof hij dat nog niet wist. Hij zei dat alleen personeel dat zij zelf hebben aangenomen kan worden ontslagen. Wilma vertelde hem dat dat niet zo is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |