Ze lijkt inderdaad ouder.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef Rencho het volgende:
Ik dacht dat ze minstens 26 was.
ze 'moet' wel dringend met die Stephangesprekken stoppen, dat zou een verademing zijn. Volgens mij wil ze dat wel.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben Sylvia sinds gisteren ineens met andere ogen gaan bekijken.
Ze is best leuk inderdaad. Ze is relaxed.
Stel je voor dat Stephan en Brian het goed met elkaar zouden kunnen vinden.....quote:
hmm daar geloof ik er niks van.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:53 schreef happyme28 het volgende:
Nee, een kaartje (dat zei ze tenminste eerder vanavond)
Wel meer denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen in het ziekenhuis ligt en dat haar ouders dan niet langs mogen komen.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:52 schreef Myriam1978 het volgende:
Heeft Eveline bezoek van Maikel gehad?
Ik denk dat dit ook alleen maar taktiek is van Sylvia, echt niet omdat ze Stephan zo'n toffe gozer vindt.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef n1ek het volgende:
[..]
ze 'moet' wel dringend met die Stephangesprekken stoppen, dat zou een verademing zijn. Volgens mij wil ze dat wel.
Dat niet alleen, tenzij ze een privé kamer had in het ziekenhuis kun je ze gewoon niet verbieden langs te komen. Een ziekenhuis is immers openbaar.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wel meer denk ik. Ik kan me niet voorstellen dat iemand 2 dagen in het ziekenhuis ligt en dat haar ouders dan niet langs mogen komen.
Klopt, maar ze kunnen wel duidelijk maken aan de bezoekers en/of Eveline dat ze dan uit het programma ligt.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat niet alleen, tenzij ze een privé kamer had in het ziekenhuis kun je ze gewoon niet verbieden langs te komen. Een ziekenhuis is immers openbaar.
Dan zou je Evilene dus kunnen straffen voor iets wat een ander doet??quote:Op woensdag 15 november 2006 22:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze kunnen wel duidelijk maken aan de bezoekers en/of Eveline dat ze dan uit het programma ligt.
Dat klopt. Maar de slimste is hij niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef elsie het volgende:
haha grappig dat Bart het nu zelf aanhaalde.. dat ie niet uit z'n woorden kan komen ...want dat vind ik zo merkwaardig dat Bart tijdens de discussies in de Villa zo sterk is (naar mijn inziens de sterkste) en bij Lesley zit ie vaak naar z'n woorden te zoeken .....
ze kroppen het op ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Laatste 10 minuten waren wel weer geweldig
Kleine correctie. Hij zei: "Ze is slimmer dan men denkt, maar niet slimmer dan ik denk. Ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb"quote:Op woensdag 15 november 2006 23:37 schreef Gert het volgende:
Nena maakt volgens Bart weinig kans op de overwinning, maar zou voor een verrassing kunnen zorgen. "Ze is slimmer dan men denkt. Maar.... niet slimmer dan ikzelf. Dus ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb."
Nee, maar Wilma moest naar de testimonial. Ze gaan zo verder.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:42 schreef Day het volgende:
Hey, zijn Bart en Wilma al klaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |