volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:06 schreef Tamaartje het volgende:
Het is wel vreemd dat Lesley ook alles weet.. (van achter?)
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
dat kan ookquote:Op donderdag 16 november 2006 19:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze gewoon vrij veel thuis voor de streams.
Van sommige dingen kan ik het wel begrijpen maar andere dingen nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:07 schreef n1ek het volgende:
[..]
volgens mij krijgt veel personeel vanalles te horen. Die kapper en huishoudsters weten ook altijd alles al voor sommigen in de villa het al weten.
Ja er is er 1 weg en die kleine pony is er voor in de plaatsquote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Is er een paard weg trouwens? Of vraag ik nu iets wat al lang bekend was?
Ja de zwarte is weg, en die kleine witte is voor 2 dagen voor terug.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef elsie het volgende:
[..]
ja Royal is weg ...kreeg geloof ik te weinig beweging ?
Klopt, hij is nu bij de slager.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwam omdat hij een beetje koppig was..
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:02 schreef HiDiHo het volgende:
Kijk jij geen tv ?
Wat doet stream 4 raar trouwens?
Ja, ik kwam net binnenlopen toen het begon, had de streams ff niet aan staan.quote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel... ik wissel het een beetje af. Ik vind die Bart / Lesley gesprekjes te leuk om over te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |