Geen idee, wel vreemd ja. Lesley zal daar niet zo blij mee zijn... ik meen dat ze dat wel te kennen gaf toen met die date.quote:Sinds wanneer rookt Bart weer?
Ik hoop steeds op het laatste maar ik ben bang dat het gewoon niet (meer) komt..quote:Op woensdag 15 november 2006 19:41 schreef happyme28 het volgende:
Brian en Nena proberen een brief naar het management van Yes-r te schrijven. Brian typt maar Nena vind het helemaal niet. Brian zegt: 'Wat zit jij bossy te kijken'. Nena: 'Ja, omdat je er een puinhoop van maakt'
Poort in beeld, geen idee wie er komt?? Misschien Evil uit het ziekenhuis? Of toch een nieuwe bewoner?
Wat gaat er gebeuren op de bank ?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:11 schreef Tamaartje het volgende:
Ze moeten weer plaatsnemen op de bank
Maar niemand ziet het...
iedereen is in afwachting van zaterdag 70s-80s partyquote:
Die man is toch echt té vreselijk voor woorden?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef happyme28 het volgende:
Stephan zit weer een lul verhaal van hier tot Tokia op te hangen. Hij had de stemming tegen Nicolaas volledig in de hand, hij had zijn stem nog niet gegeven blablabla. Ik hoop echt dat ze door 'm heen prikt.
Die loopt de hele tijd al buiten..maar waaromquote:Op woensdag 15 november 2006 20:36 schreef happyme28 het volgende:
Wat moet die Natasia er met haar bemoeihoofd bij??
Te close met Nena?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef Tamaartje het volgende:
waar ginf dit nou weer over?
Ze zegt "als het maar niet erger word?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |