quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net een jas besteld. Ik had hem in de winkel gezien maar daar hadden ze niet de goede maat. Een paar dagen stond hij niet op de site, maar nu stond hij er opeens weer dus heb ik hem meteen besteld!
Ben benieuwd of hij goed is...
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef Blanchimont het volgende:
Zojuist dit shirt besteld. Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook
.
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 09:27 schreef Pascal86 het volgende:
waneer krijg je de card binnen na je eerste bestelling?
ik heb in iedergeval dit gekocht bij esprit:
en maandag ga ik naar de esprit store in rotterdam!
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een broek die ik al een maand op het oog had, was er eindelijk weer in mijn maat. Meteen besteld.![]()
Ik zie het, jammer dat ie maar in 1 kleur is. Ik houd nl. helemaal niet van paars.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef poohy het volgende:
-edit- oh die andere tas is er ook weer![]()
![]()
Bestellen
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 16 november 2006 00:57 schreef wendywendy het volgende:
Echt balen, maar ik heb m'n tas nog niet binnen. Ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb. Weet iemand wanneer je je spullen ongeveer binnen krijgt?
Is inderdaad ook leukquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef wendywendy het volgende:
Deze tas is ook wel erg leuk! Alleen wit is ontzettend besmettelijk. (en dus is dat een goede reden om deze tas niet te kopen)
[afbeelding]
Erg leuk inderdaad, m'n oog blijft er op vallen.. maar ik vind 'm echt te duur.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef poohy het volgende:
DIt is ook wel een leuke tas![]()
[afbeelding]
Bont, ook al is het nep.quote:Op maandag 20 november 2006 17:47 schreef Whiskers het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze opeens heel erg leuk...
Ik moet mijn inloggegevens nog krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
Als je nu inlogt bij de E-club krijg je 200 punten cadeau
![]()
Ook gedaan, goede tipquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
![]()
ik krijg ze niet..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
![]()
Die 200 punten tellen niet mee voor het krijgen van een platinumcard hoor, dat stond in de kleine lettertjes.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:38 schreef Catgirl het volgende:
Ja!! ik heb ook de 200 punten gekregen en ben nu ook gelijk platinum lid geworden
Voor de volgende keer: Klein laagje water in de 'hak' (hiel) van je schoon doen. nachtje verticaal laten staan in de wasbak met dus een beetje water er in (of in een laagje water laten staan)....moet jij is oplettenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef heaven7 het volgende:
Oké, het resultaat van mijn mooie nieuwe Esprit sneakers
[afbeelding]
niet slecht voor je schoen?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:54 schreef mark_dabomb het volgende:
[..]
Voor de volgende keer: Klein laagje water in de 'hak' (hiel) van je schoon doen. nachtje verticaal laten staan in de wasbak met dus een beetje water er in (of in een laagje water laten staan)....moet jij is opletten
Cadeautje, waar?? Je krijgt toch alleen 10% korting bij je 1e aankoop met de platinumcard?quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:38 schreef wendywendy het volgende:
Ik wil mijn platinum card. En hij is nog steeds niet binnen.Dan kan ik tenminste het bijbehorende cadeautje ophalen.
Nu welquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
De site van de E-Club doet het hier niet....
Hoe werkt dat met dat kerstcadeautje dan? Daar weet ik niks van, maar die wil ik ook welquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:20 schreef wendywendy het volgende:
Euh, ik bedoelde het kerstcadeautje ding dat je op kan halen als je die platinum card hebt.
Relaxed dat je 500 punten cadeau krijgt als je jarig bent!
Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:00 schreef miki het volgende:
Gewoon naar de kassa gaan (je hoeft volgens mij niet eerst iets te kopen) en je platinum card laten zien. Dan krijg je die tin box en een sleutelhanger. Snel ook maar eens doen!
Ja, ik heb wel platinum volgens de site, maar heb gewoon een rode kaartquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef wendywendy het volgende:
Als je zo'n platinum card hebt, dan mag je, met vertoon van die card, een kerst cadeautje ophalen. Een blikje en een sleutelhanger ofzo. Naja. T gaat om t idee.
Maar nu ben ik volgens de site wel platinum lid, krijg ook alle mails. Maar heb die card nog niet binnen.Heel frusterend, denk dat ik morgen die mail uitprint en dat cadeau gewoon ga halen. als je mij ff je mailadres mailt, dan kan ik die mail doorsturen.
Dat staat niet in de mail dus dit klopt niet..quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.
En ik heb verdorie gister nog iets gekocht, maar had de bom niet bij me. Grrrr![]()
Leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:51 schreef Catgirl het volgende:
Heb van de week deze laarzen binnen gekregen! Ze zitten lekker en zijn erg warm![]()
[afbeelding]
Ja, alles is gratis.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:14 schreef roburt het volgende:
verzendkosten zijn gratis toch?
ook als je iets terug wilt sturen?
Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooidquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje.
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooid![]()
Als je gewoon weer veel koopt krijg je een nieuwe platinum card thuisgestuurdquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje.
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
Wat zit er in dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag gehaald in MaastrichtLeuk blik!
Ik heb 'm trouwens gewoon gekregen op vertoon van mijn kaart. Er zat nog een sleutelhanger in.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat zit er in dan?
En zou iemand dat mailtje misschien ook naar mij willen sturen? Ik heb hem niet gehad, of gedelete(koekiekim at hotmail . com)
Hier ook alleen het blik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef wendywendy het volgende:
Hmmmz. Weird. Naja. Misschien nog maar eens langs gaan. Raar dat ik die sleutelhanger niet heb. Of ze hebben die er uit gehaald en aan eigen personeel gegeven.
Wil je nog 2 van die lelijke 'sleutelhangers'?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef wendywendy het volgende:
Naja. Ik vind het een beetje raar dat ze niet 1 cadeaupakketje samenstellen ofzo. Maarrrr, aan de andere kant: zo kan ik dus nog 2 cadeautjes ophalen.
Ik heb het mailtje niet gekregen en ik heb een rode kaart.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij kreeg je die mail van dat kerstcadeautje ook wanneer je een rode kaart hebt hoor... ik heb namelijk 'gewoon' een rode kaart en geen platinum kaart op komst...
Ze zijn weer snel met bezorgen ja! Ik heb woensdag besteld en kreeg ook vandaag het pakketjequote:Op zaterdag 16 december 2006 18:47 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze donderdag besteld, en vanmorgen bezorgd.![]()
Die vond ik ook al zo cute!quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef Koningin het volgende:
Deze portomonnee is zooooo leuk, maar zo onfunctioneel......
[afbeelding]
Jaaa die is leukquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze zijn weer snel met bezorgen ja! Ik heb woensdag besteld en kreeg ook vandaag het pakketje
[afbeelding]
Nou bij sommige vrouwen is dat wel anders hoorquote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaa die is leuk. Ik heb hem gepast maar ik hield weer enorm veel ruimte over bij m'n bovenbenen en achterste
.
Voor shirtjes zit XL soms al te strak, qua broeken hou ik soms bij maat 38 ruimte over op m'n achterstequote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou bij sommige vrouwen is dat wel anders hoor![]()
En hij zit lekker! Ik had even al m'n epoints ingewisseld (ruim 3300), dus ik heb hem ook nog eens voor een prikkiequote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Jaaa die is leuk. Ik heb hem gepast maar ik hield weer enorm veel ruimte over bij m'n bovenbenen en achterste
.
Ik heb echt precies het omgekeerde; geen taille en smalle schouders etcquote:Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Schattig Sjeen
Ik heb een überslanke taille en stevigere bovenarmen dus daar heb ik L nodig terwijl mn taille S kan hebben, ook altijd erg leuk
Dat is volgens mij nog irritanter!quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt precies het omgekeerde; geen taille en smalle schouders etc. Bij shirts en truien in XL en een beetje een v-hals zie je echt de hele tijd m'n bh-straps enzo
.
Welke mail??quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Leuk mailtje gehadAlleen net gister besteld
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
20% korting vanaf morgen tot 26 geloof ik op alles wat je koopt. Online of in het echie.
Met een code o.i.d.? Ik heb ook geen mailtje gehad en we hebben nog wel 2 platinumcardsquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
20% korting vanaf morgen tot 26 geloof ik op alles wat je koopt. Online of in het echie.
Dus het is voor iedereen die iets koopt online (met klantenkaart)?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef heaven7 het volgende:
In de winkel op vertoon van je kaart en het emailtje en via internet gaat de korting er automatisch vanaf. Ik weet eigenlijk niet of het ook voor de sale geldt, er staat wel dat deze actie niet met andere acties cumuleerbaar is.. het geldt maar voor 1 keer ook hoewel ik me afvraag hoe ze dat in de winkel kunnen checken?
Ja als je bij het bestellen inlogt gaat die korting er automatisch vanafquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dus het is voor iedereen die iets koopt online (met klantenkaart)?
Nou ja, ik wacht het even af.. Kan het altijd nog opnieuw bestellenmaar ik denk sowieso dat de kans klein is dat het geldt voor producten waar al korting op zit.
Ik heb dus wat spul gekocht vandaag. En er worden 2 bonnen uitgedraaid, 1 voor jouzelf, en de ander moet je tekenen dat je korting hebt gehad. Uitgeprint mailtje moet je inleveren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef heaven7 het volgende:
In de winkel op vertoon van je kaart en het emailtje en via internet gaat de korting er automatisch vanaf. Ik weet eigenlijk niet of het ook voor de sale geldt, er staat wel dat deze actie niet met andere acties cumuleerbaar is.. het geldt maar voor 1 keer ook hoewel ik me afvraag hoe ze dat in de winkel kunnen checken?
Maar als je naar een andere winkel gaat en het mailtje gewoon opnieuw uitprint?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:13 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ik heb dus wat spul gekocht vandaag. En er worden 2 bonnen uitgedraaid, 1 voor jouzelf, en de ander moet je tekenen dat je korting hebt gehad. Uitgeprint mailtje moet je inleveren.
Ik ga er vanuit dat je dan geen korting meer krijgt.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar als je naar een andere winkel gaat en het mailtje gewoon opnieuw uitprint?
Hoe kunnen ze dat checken?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:24 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dan geen korting meer krijgt.
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef heaven7 het volgende:
Hmm ik heb ff wat besteld zogenaamd bij Esprit maar niks geen korting hoor?!
Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...
hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Maar als je online besteld heb je dat mailtje toch helemaal niet nodig?
Den bestel je toch gewoon nog een keer dezelfde artikelen, nu mét korting. En dan stuur je die terug, samen met de 1e (duurste) factuur. Als je exact hetzelfde besteld moet dit kunnen lijkt me..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellen
Ik heb mijn pakje binnen, met:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]Mooi voor kerst
Er werd automatisch korting berekend. En in mijn ontvangstbevestiging stond dit per artikel nog een keer vermeld.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?
Ja inderdaad, ik krijg 'm ook net binnenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zojuist het kortingsmailtje gekregen! Er is dus nog hoop voor degenen die hem ook niet gehad hebben.
Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik blijf erbij dat het prut is de laatste paar maanden. Vorig jaar rond deze tijd viel er om de twee weken wel iets op de deurmat. Nu al tijden niks.
En het is er nu al... goeie service!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...
hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
De truien vallen idd tegenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.
Maar mijn zwarte setje blijft en staat heel mooi.
dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Icex het volgende:
Ik heb in de esprit winkel een overhemd gekocht dat getailleerd is.Deze bevalt mij prima. Weet iemand hoe ik in de online winkel kan zien of de overhemden getaileerd zijn? Ik zie het nergens staan.
Het nadeel alleen is dat het niet overal bij staat... dat is mij al vaak genoeg tegengevallen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:26 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.
het ligt aan je totale outfit, als je bijv een zwart truitje aan hebt, zou ik zwarte doen, maar heb je bijv een jurk aan met een blote hals dan moet je weer een huidkleurig kousje aan.quote:Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:
Zojuist deze schoentjes gekocht![]()
[afbeelding]
alleen jammer van de naam die op de zijkant staat, maar dat ziet toch niemand
Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leukquote:Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:
Zojuist deze schoentjes gekocht![]()
[afbeelding]
alleen jammer van de naam die op de zijkant staat, maar dat ziet toch niemand
Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
Hmm.. waarschijnlijk zal ik hetzelfde probleem hebben. Ik heb vaker van dat soort schoenen aangepast, maar die zaten allemaal totaal niet lekker. Ik had/heb de hoop dat het bij Esprit beter zal zittenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk. Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Ik kreeg ook net het ' bestelling isverzonden' mailtje van een broek die ik al ruim een week in de kast heb hangenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net het mailtje dat de bestelling, die ik al heb teruggestuurd, verzonden is.
Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk. Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Ik heb veel te smalle voeten, aan de zijkanten hou ik altijd ruimte over. Voor de lengte heb ik maat 40 of 41 nodig, voor de breedte 38 of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.
Voor de rest: kwestie van oefenen.
Volgens mij is het weer een behoorlijke puinhoop wat betreft de mails die Esprit aan het versturen is, dus ik zou me niet zo druk maken. Komt vast goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik krijg net een betalingsherinnering terwijl die bestelling al weken terug is teruggestuurdZal je net zien dat ik die verzendingdbevestiging niet meer heb, ik dacht echt dat ik een bevestiging van terugsturen van Esprit heb gehad, niet dus
Heb gelijk maar even gemaild.. ik zit nu behoorlijk in de rats.. het gaat om ¤70,-! Wat denken jullie?
Fijne kerst trouwens(Heb 3 dagen geen internet gehad).
Ja klopt. De 20% korting wordt per artikel berekend. Op de factuur staat bovenaan de bestelling zonder korting en daaronder staan alle kortingen apart. Zo uit m'n hoofd moet je wel zelf even uitrekenen wat je nou precies moet betalen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
In het mailtje hebben ze het over éénmalige aankoop maar ik heb nu al 2 afzonderlijke bestellingen gedaan mét kortingquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef poohy het volgende:
Ik ben juist zo slim geweest om mijn schoenen maar in één maat te bestellen![]()
Stel als ik ze wil ruilen voor een andere maat, zou die korting dan nog steeds gelden?
Jammer, nogal knullig van me. In ieder geval heb ik negen van de tien keer maat 41, dus ik heb goede hoop dat de schoenen gaan passenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!
da's te ver wegquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:54 schreef Sjengdanny het volgende:
* Sjengdanny zal vanaf Februari te bewonderen zijn in de Esprit winkel in Maastricht![]()
Hoeveel punten had je dan bij elkaar verzameldquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:04 schreef Elefes het volgende:
Ik krijg vandaag een Platinum card binnen. Wist niet dat ik zoveel punten hadmeteen een 10% kortingsbon, geldig tot 28 februari 2007, voor die tijd dus nog maar eens lekker shoppen bij Esprit
.
Ik geloof dat er in de brief stond dat je hem met 1800 e-points krijgtquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:28 schreef poohy het volgende:
[..]
Hoeveel punten had je dan bij elkaar verzameld![]()
Nu je het zegt, ik heb nog geen retourbevestiging van een week geledenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef heaven7 het volgende:
Ze lopen te rommelen, op de site en met de mailtjes. De helft van de tijd krijg ik überhaupt geen mailtjes of idd pas dagen nadat ik de bestelling zelfs al heb teruggestuurd.
Dat gaat nu wat sneller is mijn ervaring, duurt nog maar een paar dagen nadat ik het afgegeven heb op het postkantoor. Eerst was het eerder een week tot twee weken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de bestelling de laatste keer ook al rommelig gaan (was vorig jaar). En het duurde heel lang voor een retour verwerkt was. Zijn een beetje aan het klooien daar.
Nee klopt, maar wel een betalingsherinnering een tijd laterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog geen retourbevestiging van een week geleden.
Dan krijg je em hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik mijn truitje krijg, hij is nu uitverkochtmaar in het verzend-mailtje staat dat ie op voorraad is...
hoe is dat nij jou opgelost laatst? m'n moeder heeft het pakketje weggebracht, ik hoop dat ze het bonnetje dan nog heeft...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wel een betalingsherinnering een tijd later![]()
Ik kreeg na een paar dagen een mailtje dat ze de retourzending ontvangen hadden. Mijn moeder had dat pakketje ook weggebracht dus zij had de bevestiging maar was gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe is dat nij jou opgelost laatst? m'n moeder heeft het pakketje weggebracht, ik hoop dat ze het bonnetje dan nog heeft...
Ik hoop het, het is zo'n liefquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:24 schreef heaven7 het volgende:
Gemaild, ook over het gekloot op de site met die prijzen.
Ik zei epoints, maar bedoelde iets anders.. zo'n tegoedbon in ieder geval. Niet online mogelijk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:44 schreef CherryLips het volgende:
de e-points kun je ook op internet besteden he.
Dat was toch al zo? En binnen twee weken betalen toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:31 schreef heaven7 het volgende:
Ik hoop vooral dat ze de boel snel weer op orde hebbenNormaal niets dan lof, prima service etc maar dit werkt niet echt.
Is de tijd dat je een pakje thuis mag hebben en terug kan sturen trouwens verkort van 14 dagen naar 7 of 8 dagenIk las laatst zoiets..
Oja, klopt. Heb ik ook last van, ik koop bijna nooit wat in de winkel. Of dan heb ik die bon niet bij mequote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:02 schreef hardsilence het volgende:
[..]
Ik zei epoints, maar bedoelde iets anders.. zo'n tegoedbon in ieder geval. Niet online mogelijk.
Ik dacht dat je 2 weken had om de boel te passen en terug te sturen enzo.. heb altijd nog gebruik gemaakt van die 2 weken iigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was toch al zo? En binnen twee weken betalen toch?
Eerst was het volgens mij 1 week, toen stond er ineens op de rekening in je pakket 14 dagen en nu is het weer een week geloof ik.. Maar helemaal zeker ben ik er niet vanquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:39 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je 2 weken had om de boel te passen en terug te sturen enzo.. heb altijd nog gebruik gemaakt van die 2 weken iig![]()
Ik heb even de bon uit het pakketje van vandaag gepakt en daar staat idd 'Stuur de artikelen aub binnen 14 dagen na ontvangst retour'. waarom hou ik dan steeds zo spastisch de 7 dagen aan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:05 schreef Elefes het volgende:
[..]
Eerst was het volgens mij 1 week, toen stond er ineens op de rekening in je pakket 14 dagen en nu is het weer een week geloof ik.. Maar helemaal zeker ben ik er niet van.
Omdat ergens anders op die rekening 7 werkdagen stond, tenminste, bij mij tenminste wel... aan de ene kant stond 14 dagen en aan de andere 7 werkdagen. Inmiddels ook een mail ontvangen, hoop dat het er snel isquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb even de bon uit het pakketje van vandaag gepakt en daar staat idd 'Stuur de artikelen aub binnen 14 dagen na ontvangst retour'. waarom hou ik dan steeds zo spastisch de 7 dagen aan?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:21 schreef heaven7 het volgende:
Volgende zending heeft vandaag ons Logistic-Centrum verlaten en zal door de TPG bezorgd worden.
Pos 1. K40609-330-L new EUR 59,95 -> beschikbaar
Pos 2. K68108-033-38 regular EUR 39,95 -> beschikbaar
Pos 3. L22R65-213-L regular EUR 29,95 -> beschikbaar
Pos 4. L22R65-213-M regular EUR 29,95 -> beschikbaar
Pos 5. L4A130-352-40/33 new EUR 65,95 -> beschikbaar
Pos 6. N42035-555-38/33 regular EUR 49,95 -> beschikbaar
Pos 51. R_K40609-330-L batt 20% EUR -11,99 -> beschikbaar
Pos 52. R_K68108-033-38 batt 20% EUR -7,99 -> beschikbaar
Pos 53. R_L22R65-213-L batt 20% EUR -5,99 -> beschikbaar
Pos 54. R_L22R65-213-M batt 20% EUR -5,99 -> beschikbaar
Pos 55. R_L4A130-352-40/33 batt 20% EUR -13,19 -> beschikbaar
Pos 56. R_N42035-555-38/33 batt 20% EUR -9,99 -> beschikbaar
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:17 schreef heaven7 het volgende:
Terwijl ik niks thuis heb, alles teruggestuurd is en de bestelling die eventueel onderweg is bij lange na geen ¤300,- bedraagd![]()
Ook weleens gehad, gemaild of ze mijn retour hadden ontvangen (duurde echt weken), toen later op de dag een mailtje met 'u heeft retour gestuurd blabla' en toen 's avonds een nonchalant mailtje 'tralalalala, u heeft daar vandaag bericht over ontvangen'. Was me opgevallen jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:34 schreef heaven7 het volgende:
IddZul je net zien dat ik een mail heb gestuurd
![]()
Nee hoor, volgens mij worden gewoon je punten opgeteld, maar die 1700 punten ofzo moet je volgens mij wel in een bepaalde tijdspanne hebben opgespaard...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Chav het volgende:
Ik kreeg van de week een mailtje dat mn punten aan t eind van de maand vervallen en ze dus in moet wisselen. Alleen nu was ik aan t sparen voor zo`n mooie platinumcard (KATJING!) Als ik die punten nu inwissel, moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen voor die card?
Dat kan ook niet, want op gegeven moment krijg je automatisch een bon opgestuurd, of je wilt of niet. Het zou een beetje jammer zijn als die punten dan niet meer meetellen voor je platinum-status. Je moet gewoon binnen een jaar voor een bepaald aantal punten hebben gekocht, dus alle punten die je spaart blijven gewoon meetellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had begrepen dat je daar niet je punten voor hoeft te bewaren? Toch?
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef Koningin het volgende:
Heb voor het eerst lingerie besteld bij Esprit, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Heb je wel een rood pasje? Die moet je namelijk eerst zelf aanvragen, en als je dan in een jaar 1800 e-points spaart krijg je een platinum cardquote:
Het pasje zou mij toegestuurd worden na mijn eerste bestelling, die was in september, inmiddels heb ik nu voor ongeveer 800+ besteld maar nog steeds nietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenPast perfect, heb de laatste tijd 3 setjes van ze aangeschaft..
[..]
Heb je wel een rood pasje? Die moet je namelijk eerst zelf aanvragen, en als je dan in een jaar 1800 e-points spaart krijg je een platinum card![]()
Ah, oke, dacht ik al. Ik wissel ze sowieso snel in, dus ik heb het nooit getestquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want op gegeven moment krijg je automatisch een bon opgestuurd, of je wilt of niet. Het zou een beetje jammer zijn als die punten dan niet meer meetellen voor je platinum-status. Je moet gewoon binnen een jaar voor een bepaald aantal punten hebben gekocht, dus alle punten die je spaart blijven gewoon meetellen.
En ik met mijn laarzenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:.
Ik had dus gelukkig het omgekeerde met mijn truien.
Dat wel maar ik moest 3 keer vragen wat hij zei, hij begon er zelfs van te zuchtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je ze belt, krijg je dan wel gewoon een Nederlander aan de telefoon?
Ik heb opeens ook opvallend veel van die esprit lingeriekledinghaakjes... Zit idd erg goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenPast perfect, heb de laatste tijd 3 setjes van ze aangeschaft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |