Hou je em?quote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
quote:
Dan stuur ik het andere pakketje toch weer terugquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.quote:Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:
[afbeelding]
Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
Proberen moet ik het sowieso, maar ik wilde even weten of hij niet achterlijk wijd rondom de benen en kont zit. Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje als ik mijn reguliere maat bestel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
Zo zit het bij niemandquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje
Bestel anders meerder maten als je twijfelt, wie weet zit de broek wel mooier met een maatje kleiner dan normaal. En terugsturen is ook nog eens gratis, dus het maakt niet uit als je er maar 1 of geen wilt houdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |