Hou je em?quote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
quote:
Dan stuur ik het andere pakketje toch weer terugquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer.
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch![]()
![]()
.
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.quote:Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:
[afbeelding]
Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
Proberen moet ik het sowieso, maar ik wilde even weten of hij niet achterlijk wijd rondom de benen en kont zit. Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje als ik mijn reguliere maat bestel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Koningin het volgende:
[..]
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
Zo zit het bij niemandquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje
Bestel anders meerder maten als je twijfelt, wie weet zit de broek wel mooier met een maatje kleiner dan normaal. En terugsturen is ook nog eens gratis, dus het maakt niet uit als je er maar 1 of geen wilt houdenquote:Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
quote:Op zondag 17 september 2006 19:26 schreef heaven7 het volgende:
"Gratis verzenden vanaf ¤24,-" is geen juiste informatie, alsof ze verzendkosten rekenen als je onder dat bedrag zit.. het is gewoon altijd gratis verzenden en retour sturen en het minimumbedrag waar je voor moet bestellen is dus ¤24,-
Leuk!quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eergisteren besteldwel tof dat ze gratis verzenden en dat je het ook weer gratis kan laten terugsturen!
Normaal volgens mij. Maar je kan toch gewoon meerdere maten bestellen? Kost niets extra!quote:Op zondag 24 september 2006 23:17 schreef wendywendy het volgende:
Weet iemand hoe broeken van EDC vallen?
Ik wil erg graag deze broek hebben, maar heb hem niet in de winkel gezien.
[afbeelding]
Mmm, is bij ons in Nijmegen ook hoor in sommige wijken.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:52 schreef Rutger1983 het volgende:
Mijn ervaringen met de online shop:
K-U-T
ik kan nix bestellen omdat m'n straatnaam als volgt is: straatnaam + straatnummer + huisnummer
Heb al diverse keren gebeld, maar ze geven het gewoon op! ik moet maar een creditcard aanschaffen.. Dacht het niet!
Zo sluiten ze bijna heel Lelystad uit! (heel lelystad heeft 71000 bewoners, you do the math...)
Die vond ik er ook leuk uit zien ja... Maar t gaat idd snel met die maten, eerst keek ik, was er al veel weg, dag later nog veel minder over!quote:Op maandag 25 september 2006 23:13 schreef hardsilence het volgende:
[afbeelding]
Ziet eruit als een gave broek, beetje stoer!
Maar.. nog maar in 1maat verkrijgbaar.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |