abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 17:57:41 #1
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_41894851
Post hier je verwachtingen, bestellingen en ervaringen over de Esprit Online Shop

Regelmatig nieuw assortiment!

Even wat punten die al eerder voorbij zijn gekomen:
-) Gratis verzenden vanaf ¤24
-) De levering gaat redelijk snel
-) Het assortiment wisselt met grote regelmaat, dus de kans dat iets snel is uitverkocht in de standaard maten is goed aanwezig.
-) Doordat het assortiment vaak wisselt (soms zelf om te paar minuten) worden artikelen ook vaak aangevuld, waardoor ze ineens weer leverbaar zijn. Het loont dus om elke dag eens te checken of je favoriete outfitje er ineens wèl in jouw maat is.
-) De maten zijn redelijk normaal met uitzondering van de bovenkleding van EDC, deze valt redelijk klein uit, tenminste volgens de ervaringen hier.
-) Het terugzenden is gratis en redelijk eenvoudig

Vorig deeltje:
Esprit Online Shop #10
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
  zondag 17 september 2006 @ 17:58:47 #2
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_41894886
Heb gelukkig net de bevestigings mail gekregen
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
pi_41896691
hopelijk krijg je je bestelling nu niet 2 keer .
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch .
Tap tap tap
pi_41897663
"Gratis verzenden vanaf ¤24,-" is geen juiste informatie, alsof ze verzendkosten rekenen als je onder dat bedrag zit.. het is gewoon altijd gratis verzenden en retour sturen en het minimumbedrag waar je voor moet bestellen is dus ¤24,-

Ontopic, gisteren mijn thuisgestuurde bon eindelijjk gebruikt, V hals sweatshirt gekocht met nog maar ¤11,- bijbetaling!! Hij staat op de site alleen mijn kleur niet? Beetje oud blauwig.. en heerlijk zacht

Helaas is het veel te warm weer voor een trui
pi_41897683
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
oja, de roze trui met donkere strepen die ik vorige week besteld had, is binnen en hij zit zo fantastisch .
Hou je em?
pi_41898013
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Hou je em?
ik ben er verliefd op. wel ¤30, maar hij zit prima en hij is heel zacht en tof en staat ook leuk. echt m'n leeftrui deze winter. na al die truien van ¤10, ¤15 heb ik ook eens iets niet uit de sale . Ik wacht nog op een spijkerbroek van ¤25 die nu hopelijk wel past, en dan is het wel weer genoeg. Heb nu 10 Esprit truien liggen ofzo.
Tap tap tap
  zondag 17 september 2006 @ 19:49:24 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_41898361
quote:
Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef CherryLips het volgende:
Dan stuur ik het andere pakketje toch weer terug

/edit/ nog ingelogt op mijn broertje zijn account /edit/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_41900380

Deze ontvangen en is leuk, maar EDC.
Dus, valt klein uit. Ik had L & XL om te proberen.
  zondag 17 september 2006 @ 23:42:45 #9
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_41906872
Ik wist helemaal niet dat die Espit Online Shop bestond!
Thnx voor de tip!

Heb gelijk t een en ander besteld voor mn dochter en mezelf!
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
  maandag 18 september 2006 @ 00:00:09 #10
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_41907506
Ik had ook een truitje binnengekregen van EDC, het staat nu helaas niet meer op de site. Had M en L om te proberen. L was qua lengte goed maar qua breedte niet, maar M zat weer mooier aan de nek maar was iets korter...en 100% katoen dus misschien krimpt het veel? Moeilijk!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_41913036
Ik ga maar weer eens kijken of de wikkeltrui nu wel weer online staat.....
  maandag 18 september 2006 @ 09:41:56 #12
152266 Poedel
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_41913079
Ik zag een ontzettend leuke blouse voor mn dochter maar helaas niet meer in haar maat!
"..Wat Moet Je Niet Doen Voor Een Stoplicht?..
..De Tv In Elkaar Trappen En Kletspraat Verkopen Aan De Postbode!!.."
pi_41925951
Heb vanmiddag deze trui besteld

Ben benieuwd!
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_41926438
esprit kennende zit die heel lekker
Tap tap tap
  † In Memoriam † maandag 18 september 2006 @ 18:51:08 #15
43556 miss_dynastie
pi_41926859
Leuk coltje!!

Ik heb vorige week woensdag een pakketje teruggestuurd. Iemand enig idee wanneer zoiets normaalgesproken verwerkt is?
pi_41926936
bij mij duurde het 4 werkdagen . ik heb er vorige week ook 2 teruggestuurd, maar daar heb ik ook nog niets van teruggehoord, maar het zal wel.
Tap tap tap
pi_41932197
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:

Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
pi_41948792
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:22 schreef MadGuy het volgende:
Weet iemand hoe deze broeken vallen?:

[afbeelding]

Ik wil al tijden zo'n soort broek, maar telkens blijken ze toch niet naar mijn zin te zitten. Op het plaatje ziet het er goed uit.
Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
pi_41956796
De spijkerbroek is weer binnen, had nu een maatje kleiner besteld. Nu zit hij wel goed rond m'n buik, maar er past nog steeds een extra kont + benen in . Helaas.
Tap tap tap
pi_41958216
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 13:07 schreef Koningin het volgende:

[..]

Mijn man heeft ze ook en zitten prima.
Maar ik zou zeggen,probeer het gewoon, anders stuur je het terug.
Proberen moet ik het sowieso, maar ik wilde even weten of hij niet achterlijk wijd rondom de benen en kont zit. Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje als ik mijn reguliere maat bestel.

Bedankt voor het antwoord!
pi_41958627
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:42 schreef MadGuy het volgende:

[..]

Ik wil dat-ie zo valt als op het plaatje
Zo zit het bij niemand
pi_41959837
Bij hem blijkbaar wel.
pi_41960092
Bij hem is het voor die foto precies zo gemodelleerd Als ik op een bepaalde manier ga staan, mn kleding goed frummel en een foto maak zie ik er fantastisch uit, als ik dan weer ademhaal zit het al niet meer zo mooi
pi_41960689
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
pi_41980843
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 20:03 schreef MadGuy het volgende:
Dat is waar. Bij paspoppen wordt het overtollige stof ook altijd netjes weggewerkt zodat het netjes om het lijfje blijft zitten. Ik probeer het gewoon even denk ik - ik zoek eens wat anders dan de eeuwige jeans.
Bestel anders meerder maten als je twijfelt, wie weet zit de broek wel mooier met een maatje kleiner dan normaal. En terugsturen is ook nog eens gratis, dus het maakt niet uit als je er maar 1 of geen wilt houden .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')