Nee hoor, volgens mij worden gewoon je punten opgeteld, maar die 1700 punten ofzo moet je volgens mij wel in een bepaalde tijdspanne hebben opgespaard...quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:53 schreef Chav het volgende:
Ik kreeg van de week een mailtje dat mn punten aan t eind van de maand vervallen en ze dus in moet wisselen. Alleen nu was ik aan t sparen voor zo`n mooie platinumcard (KATJING!) Als ik die punten nu inwissel, moet ik dan weer helemaal opnieuw beginnen voor die card?
Dat kan ook niet, want op gegeven moment krijg je automatisch een bon opgestuurd, of je wilt of niet. Het zou een beetje jammer zijn als die punten dan niet meer meetellen voor je platinum-status. Je moet gewoon binnen een jaar voor een bepaald aantal punten hebben gekocht, dus alle punten die je spaart blijven gewoon meetellen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik had begrepen dat je daar niet je punten voor hoeft te bewaren? Toch?
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:28 schreef Koningin het volgende:
Heb voor het eerst lingerie besteld bij Esprit, ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Heb je wel een rood pasje? Die moet je namelijk eerst zelf aanvragen, en als je dan in een jaar 1800 e-points spaart krijg je een platinum cardquote:
Het pasje zou mij toegestuurd worden na mijn eerste bestelling, die was in september, inmiddels heb ik nu voor ongeveer 800+ besteld maar nog steeds nietsquote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenPast perfect, heb de laatste tijd 3 setjes van ze aangeschaft..
[..]
Heb je wel een rood pasje? Die moet je namelijk eerst zelf aanvragen, en als je dan in een jaar 1800 e-points spaart krijg je een platinum card![]()
Ah, oke, dacht ik al. Ik wissel ze sowieso snel in, dus ik heb het nooit getestquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat kan ook niet, want op gegeven moment krijg je automatisch een bon opgestuurd, of je wilt of niet. Het zou een beetje jammer zijn als die punten dan niet meer meetellen voor je platinum-status. Je moet gewoon binnen een jaar voor een bepaald aantal punten hebben gekocht, dus alle punten die je spaart blijven gewoon meetellen.
En ik met mijn laarzenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef CherryLips het volgende:.
Ik had dus gelukkig het omgekeerde met mijn truien.
Dat wel maar ik moest 3 keer vragen wat hij zei, hij begon er zelfs van te zuchtenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je ze belt, krijg je dan wel gewoon een Nederlander aan de telefoon?
Ik heb opeens ook opvallend veel van die esprit lingeriekledinghaakjes... Zit idd erg goed.quote:Op donderdag 11 januari 2007 15:32 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind de lingerie van Esprit echt heerlijk zittenPast perfect, heb de laatste tijd 3 setjes van ze aangeschaft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |