dat maakt toch niet uit, of wel?quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:35 schreef wendywendy het volgende:
Jippie. Ik heb weer een kortingsbon gekregen. De 2e in een maand tijd. Altijd fijn, die kortingsbonnen, terwijl je probeert te sparen voor een platinum card.
Log ik toch net even in op mijn Esprit pagina en zie ik dat ik tegenwoordig platinum lid ben. Nu hopen dat ik die fijne platinum card krijgquote:Op zondag 5 november 2006 11:34 schreef heaven7 het volgende:
Krijg je terug
Ik weet eigenlijk ook niet of die kortingsbonnen invloed hebben op het wel of niet krijgen van een platinumkaart.. ik heb gister mijn kortingsbon ook binnen gekregen
Ik weet overigens nog steeds niet welke schoenen ik moet houden, die moet klittenband of met veters
nee, heb het gevonden via www.esprit-club.com geloof ik.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
Kun je alleen inloggen wanneer je artikelen in je winkelmandje hebt???
Ik heb inderdaad, eindelijk, de bevestiging ontvangen... een vorige keer ging dat dus niet goed en toen kon ik echt naar men spullen fluiten (waren nie meer op voorraad)...quote:Op donderdag 9 november 2006 00:09 schreef CherryLips het volgende:
dat gaat goed. ze liepen vorige week ook te klooien, maar de punten zijn bijgeschreven.
Binnenquote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef Blanchimont het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zojuist dit shirt besteld. Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook
.
Die tas is echt gaaf!quote:Op zondag 12 november 2006 22:59 schreef wendywendy het volgende:
En ik heb deze tas gekocht![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |