Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:00 schreef miki het volgende:
Gewoon naar de kassa gaan (je hoeft volgens mij niet eerst iets te kopen) en je platinum card laten zien. Dan krijg je die tin box en een sleutelhanger. Snel ook maar eens doen!
Ja, ik heb wel platinum volgens de site, maar heb gewoon een rode kaartquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef wendywendy het volgende:
Als je zo'n platinum card hebt, dan mag je, met vertoon van die card, een kerst cadeautje ophalen. Een blikje en een sleutelhanger ofzo. Naja. T gaat om t idee.
Maar nu ben ik volgens de site wel platinum lid, krijg ook alle mails. Maar heb die card nog niet binnen.Heel frusterend, denk dat ik morgen die mail uitprint en dat cadeau gewoon ga halen. als je mij ff je mailadres mailt, dan kan ik die mail doorsturen.
Dat staat niet in de mail dus dit klopt niet..quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.
En ik heb verdorie gister nog iets gekocht, maar had de bom niet bij me. Grrrr![]()
Leukquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:51 schreef Catgirl het volgende:
Heb van de week deze laarzen binnen gekregen! Ze zitten lekker en zijn erg warm![]()
[afbeelding]
Ja, alles is gratis.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:14 schreef roburt het volgende:
verzendkosten zijn gratis toch?
ook als je iets terug wilt sturen?
Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooidquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje.
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooid![]()
Als je gewoon weer veel koopt krijg je een nieuwe platinum card thuisgestuurdquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje.
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
Wat zit er in dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag gehaald in MaastrichtLeuk blik!
Ik heb 'm trouwens gewoon gekregen op vertoon van mijn kaart. Er zat nog een sleutelhanger in.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wat zit er in dan?
En zou iemand dat mailtje misschien ook naar mij willen sturen? Ik heb hem niet gehad, of gedelete(koekiekim at hotmail . com)
Hier ook alleen het blik.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef wendywendy het volgende:
Hmmmz. Weird. Naja. Misschien nog maar eens langs gaan. Raar dat ik die sleutelhanger niet heb. Of ze hebben die er uit gehaald en aan eigen personeel gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |