abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44054155
Als je zo'n platinum card hebt, dan mag je, met vertoon van die card, een kerst cadeautje ophalen. Een blikje en een sleutelhanger ofzo. Naja. T gaat om t idee.
Maar nu ben ik volgens de site wel platinum lid, krijg ook alle mails. Maar heb die card nog niet binnen. Heel frusterend, denk dat ik morgen die mail uitprint en dat cadeau gewoon ga halen. als je mij ff je mailadres mailt, dan kan ik die mail doorsturen.
  vrijdag 1 december 2006 @ 14:00:24 #52
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_44054209
Gewoon naar de kassa gaan (je hoeft volgens mij niet eerst iets te kopen) en je platinum card laten zien. Dan krijg je die tin box en een sleutelhanger. Snel ook maar eens doen!
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_44054802
Ah thanks, dan ga ik dat binnenkort even doen!

@ Wendywendy: ik zou inderdaad gewoon een printscreentje o.i.d. maken van je e-club account waarop staat je platinumlid bent. Heb je Esprit ook al gemaild waarom je de platinumcard nog niet hebt gekregen?
amokaapjeeh O+
pi_44054947
Nog niet. Ik hoop dat ie aankomende week komt, anders ga ik idd mailen. Vind het sowieso lang duren voordat je iets in huis hebt van esprit.
pi_44056344
IK heb ook die mail gehad over dat kerstcadeau, maar heb nog steeds mijn rode pasje. Heb Esprit vorige week gemaild wanneer ik de Platinum kan verwachten. Heb nog niks gehoord
Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie je Platinum pas in huis hadden?
pi_44065204
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 14:00 schreef miki het volgende:
Gewoon naar de kassa gaan (je hoeft volgens mij niet eerst iets te kopen) en je platinum card laten zien. Dan krijg je die tin box en een sleutelhanger. Snel ook maar eens doen!
Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.
En ik heb verdorie gister nog iets gekocht, maar had de bom niet bij me. Grrrr
pi_44066417
Ik kreeg ook opeens zo'n mailtje dat ik platinum member ben, maar ik heb nog geen pas thuisgekregen.

Ik zag op de site trouwens ook dat er in juni van dit jaar 1350 e-points afgegaan zijn omdat er een waardebon opgestuurd is, maar volgens mij heb ik die nooit ontvangen. Zou ik daar nu nog iets mee kunnen doen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44067292
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 13:59 schreef wendywendy het volgende:
Als je zo'n platinum card hebt, dan mag je, met vertoon van die card, een kerst cadeautje ophalen. Een blikje en een sleutelhanger ofzo. Naja. T gaat om t idee.
Maar nu ben ik volgens de site wel platinum lid, krijg ook alle mails. Maar heb die card nog niet binnen. Heel frusterend, denk dat ik morgen die mail uitprint en dat cadeau gewoon ga halen. als je mij ff je mailadres mailt, dan kan ik die mail doorsturen.
Ja, ik heb wel platinum volgens de site, maar heb gewoon een rode kaart . Nou ja, 'ik', m'n zus en zij heeft de card anders was ik allang teruggegaan, ik heb het card nummer hier en koop alleen via internet en zorg voor punten . Zal haar eens naar een winkel schoppen. Kerstcadeautjes zijn altijd leuk .
Tap tap tap
pi_44068462
die ene leuke groen-met-paarse tas is weer leverbaar!! voor de liefhebbers .
Tap tap tap
pi_44074518
Heb van de week deze laarzen binnen gekregen! Ze zitten lekker en zijn erg warm
pi_44075396
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef wendywendy het volgende:

[..]

Helaas, ik ben vanavond nog ff in de esprit winkel geweest, en je krijgt het cadeautje niet eerder als je iets gekocht hebt.
En ik heb verdorie gister nog iets gekocht, maar had de bom niet bij me. Grrrr
Dat staat niet in de mail dus dit klopt niet..
pi_44075401
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 10:51 schreef Catgirl het volgende:
Heb van de week deze laarzen binnen gekregen! Ze zitten lekker en zijn erg warm
[afbeelding]
Leuk En duur zeker?
pi_44082828
Ik heb het even gevraagd in de Esprit winkel in Weert, je hoeft niet eerst iets te kopen om em te krijgen.. maar ik heb em niet want die winkel doet niet aan die actie mee Overigens zei hij me wel het mailtje uit te printen en te laten zien.
pi_44082858
ik heb geen mailtje gehad .
Tap tap tap
pi_44083003
Ik stuur em wel even door
pi_44083079
Hmm dat ging volgens mij niet helemaal goed, check ff.
pi_44083321
ik heb 'm, dank je .
Tap tap tap
pi_44083438
Werkt ie met alle plaatjes enzo? Ik kreeg een melding dat slechts de helft werd verstuurd ofzo
pi_44083641
hij doet het helemaal, alleen je naam staat er dus op, misschien dat ze 't verschil niet zien .
Tap tap tap
pi_44083841
Ohja Dat is zo, ff soepen?
pi_44160358
verzendkosten zijn gratis toch?
ook als je iets terug wilt sturen?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_44160370
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:14 schreef roburt het volgende:
verzendkosten zijn gratis toch?
ook als je iets terug wilt sturen?
Ja, alles is gratis.
amokaapjeeh O+
pi_44160428
Ik heb al een tijdje de Platinumcard, maar sindsdien niks meer besteld.. Dit weekend voor het eerst weer besteld, dus ik kreeg 10% korting omdat ik voor het eerst gebruik maakte van de Platinumcard...

Bestel ik net weer wat, krijg ik nog een keer 10% welkomstkorting
amokaapjeeh O+
pi_44160592
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje .
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
Tap tap tap
pi_44160720
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
gisteren gebeld, er was vertraging in het versturen van de platinum cards, maar die van ons zou er voor de kerst moeten zijn. nu kunnen we dus fluiten naar het esprit cadeautje .
ze zeiden trouwens ook dat de platinumc ard maar twee jaar geldig is of zo, en je de rode dus altijd moet bewaren.
Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooid
amokaapjeeh O+
pi_44161226
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:26 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb hem al doormidden geknipt en weggegooid
.
Misschien even bellen anders, ik heb er ook nog nooit van gehoord en kan het ook niet op de site vinden .
Tap tap tap
  dinsdag 5 december 2006 @ 14:49:49 #77
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_44163010
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Als je gewoon weer veel koopt krijg je een nieuwe platinum card thuisgestuurd

Iemand het cadeautje trouwens al opgehaald?
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_44163072
Nee, in Weert doen ze er dus niet aan
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:50:13 #79
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44174338
Hoe lang duurt het bij jullie meestal voordat een retourzending is verwerkt?
pi_44174372
Yes. Ik heb gister eindelijk in a'dam m'n mega supersize blik meegekregen.
Kregen er mensen nog andere cadeautjes? Kreeg hem wel mee na het laten zien van de uitgeprinte mail en ff de situatie uitgelegd te hebben.

Het is idd zo dat de grotere esprit winkels mee doen. Dus in a'dam/rotterdam/utrecht enzo.
pi_44174827
supersize blik?
had jij nou ook nog een rode kaart dan?
Tap tap tap
pi_44174864
Ik heb nog steeds zo'n mooie rooie kaart ja. Echt balen dat het nog lang gaat duren.
pi_44174909
ok, dan print ik het mailtje even uit (heb hem zelf ondertussen ook ) en probeer het in utrecht.
Tap tap tap
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 december 2006 @ 21:16:02 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44175375
Vandaag gehaald in Maastricht Leuk blik!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44175785
Ik heb alleen nog geen idee wat ik er werkelijk in ga doen. Maar dat komt vanzelf wel!
Ik vraag me af of er nog andere cadeautjes zijn.
pi_44175819
maar moet je per se iets kopen voor je dat blik krijgt?
Tap tap tap
pi_44175826
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:16 schreef Sjeen het volgende:
Vandaag gehaald in Maastricht Leuk blik!
Wat zit er in dan?
En zou iemand dat mailtje misschien ook naar mij willen sturen? Ik heb hem niet gehad, of gedelete (koekiekim at hotmail . com)
amokaapjeeh O+
pi_44175863
Niks. Bij mij althans niet.
Stuur hem zo door.

Gedaan.
pi_44175888
er staat wel een naam op het mailtje .
Tap tap tap
pi_44176116
Ik heb hem, thanks wendywendy! Hij komt me wel bekend voor, dus ik zal hem idd wel hebben weggegooid..
amokaapjeeh O+
pi_44176641
Vandaag weer wat binnen gekregen!

Normaal altijd een S, nu zijn ze allebei te klein Ik wilde eigenlijk kiezen, maar vind ze beide erg leuk, dus nu M besteld.
Ik ga binnenkort even naar Arnhem om te kijken of ik daar mijn kado'tje kan ophalen
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 december 2006 @ 23:11:44 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44179872
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 21:27 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat zit er in dan?
En zou iemand dat mailtje misschien ook naar mij willen sturen? Ik heb hem niet gehad, of gedelete (koekiekim at hotmail . com)
Ik heb 'm trouwens gewoon gekregen op vertoon van mijn kaart. Er zat nog een sleutelhanger in.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44180859
Hmmmz. Weird. Naja. Misschien nog maar eens langs gaan. Raar dat ik die sleutelhanger niet heb. Of ze hebben die er uit gehaald en aan eigen personeel gegeven.
pi_44181764
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:45 schreef wendywendy het volgende:
Hmmmz. Weird. Naja. Misschien nog maar eens langs gaan. Raar dat ik die sleutelhanger niet heb. Of ze hebben die er uit gehaald en aan eigen personeel gegeven.
Hier ook alleen het blik.
Ben platinumcard houder.
Hmm...
pi_44182380
Waar heb jij hem opgehaald dan?
Ik in A'dam, bij de esprit store aan het spui.
pi_44204657
Arnhem, het grootste filiaal.
pi_44204950
Ook Roermond doet er niet aan
pi_44206199
Eergister dit shirt besteld:

Denk dat ik 'm morgen binnen heb, ben benieuwd.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_44231573
Gisteren even mijn puntjes verzilverd:
pi_44231605
Pfff, nou in Eindhoven eindelijk 'gelukt' maar het is niet bepaald leuk ofzo, een of ander viltje met een gat erin en aan beide kanten een tekst geverfd. Het schiet er ontzettend goedkoop uit en je kunt het niet eens een sleutelhanger noemen. Ze moeten zich schamen Doe dan gewoon helemaal niks ofzo.
Ding gaat dus linearecta de prullenbak in.

Wat ben ik lekker dankbaar he

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2006 19:29:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')