quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb net een jas besteld. Ik had hem in de winkel gezien maar daar hadden ze niet de goede maat. Een paar dagen stond hij niet op de site, maar nu stond hij er opeens weer dus heb ik hem meteen besteld!
Ben benieuwd of hij goed is...
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 18:59 schreef Blanchimont het volgende:
Zojuist dit shirt besteld. Ziet er leuk uit, hopelijk staat het ook
.
quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 09:27 schreef Pascal86 het volgende:
waneer krijg je de card binnen na je eerste bestelling?
ik heb in iedergeval dit gekocht bij esprit:
en maandag ga ik naar de esprit store in rotterdam!
quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:50 schreef Martijn_fijn het volgende:
Een broek die ik al een maand op het oog had, was er eindelijk weer in mijn maat. Meteen besteld.![]()
Ik zie het, jammer dat ie maar in 1 kleur is. Ik houd nl. helemaal niet van paars.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef poohy het volgende:
-edit- oh die andere tas is er ook weer![]()
![]()
Bestellen
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 16 november 2006 00:57 schreef wendywendy het volgende:
Echt balen, maar ik heb m'n tas nog niet binnen. Ik kan ook echt niet wachten tot ik hem heb. Weet iemand wanneer je je spullen ongeveer binnen krijgt?
Is inderdaad ook leukquote:Op donderdag 16 november 2006 20:54 schreef wendywendy het volgende:
Deze tas is ook wel erg leuk! Alleen wit is ontzettend besmettelijk. (en dus is dat een goede reden om deze tas niet te kopen)
[afbeelding]
Erg leuk inderdaad, m'n oog blijft er op vallen.. maar ik vind 'm echt te duur.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:02 schreef poohy het volgende:
DIt is ook wel een leuke tas![]()
[afbeelding]
Bont, ook al is het nep.quote:Op maandag 20 november 2006 17:47 schreef Whiskers het volgende:
[afbeelding]
ik vind deze opeens heel erg leuk...
Ik moet mijn inloggegevens nog krijgenquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
Als je nu inlogt bij de E-club krijg je 200 punten cadeau
![]()
Ook gedaan, goede tipquote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
![]()
ik krijg ze niet..quote:Op woensdag 29 november 2006 19:12 schreef Coconut het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |