Volgens mij is het weer een behoorlijke puinhoop wat betreft de mails die Esprit aan het versturen is, dus ik zou me niet zo druk maken. Komt vast goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik krijg net een betalingsherinnering terwijl die bestelling al weken terug is teruggestuurdZal je net zien dat ik die verzendingdbevestiging niet meer heb, ik dacht echt dat ik een bevestiging van terugsturen van Esprit heb gehad, niet dus
Heb gelijk maar even gemaild.. ik zit nu behoorlijk in de rats.. het gaat om ¤70,-! Wat denken jullie?
Fijne kerst trouwens(Heb 3 dagen geen internet gehad).
Ja klopt. De 20% korting wordt per artikel berekend. Op de factuur staat bovenaan de bestelling zonder korting en daaronder staan alle kortingen apart. Zo uit m'n hoofd moet je wel zelf even uitrekenen wat je nou precies moet betalen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
In het mailtje hebben ze het over éénmalige aankoop maar ik heb nu al 2 afzonderlijke bestellingen gedaan mét kortingquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef poohy het volgende:
Ik ben juist zo slim geweest om mijn schoenen maar in één maat te bestellen![]()
Stel als ik ze wil ruilen voor een andere maat, zou die korting dan nog steeds gelden?
Jammer, nogal knullig van me. In ieder geval heb ik negen van de tien keer maat 41, dus ik heb goede hoop dat de schoenen gaan passenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |