Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...
hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellenquote:Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Maar als je online besteld heb je dat mailtje toch helemaal niet nodig?
Den bestel je toch gewoon nog een keer dezelfde artikelen, nu mét korting. En dan stuur je die terug, samen met de 1e (duurste) factuur. Als je exact hetzelfde besteld moet dit kunnen lijkt me..quote:Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellen
Ik heb mijn pakje binnen, met:
[afbeelding]
en:
[afbeelding]Mooi voor kerst
Er werd automatisch korting berekend. En in mijn ontvangstbevestiging stond dit per artikel nog een keer vermeld.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?
Ja inderdaad, ik krijg 'm ook net binnenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zojuist het kortingsmailtje gekregen! Er is dus nog hoop voor degenen die hem ook niet gehad hebben.
Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik blijf erbij dat het prut is de laatste paar maanden. Vorig jaar rond deze tijd viel er om de twee weken wel iets op de deurmat. Nu al tijden niks.
En het is er nu al... goeie service!quote:Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...
hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
De truien vallen idd tegenquote:Op vrijdag 22 december 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.
Maar mijn zwarte setje blijft en staat heel mooi.
dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Icex het volgende:
Ik heb in de esprit winkel een overhemd gekocht dat getailleerd is.Deze bevalt mij prima. Weet iemand hoe ik in de online winkel kan zien of de overhemden getaileerd zijn? Ik zie het nergens staan.
Het nadeel alleen is dat het niet overal bij staat... dat is mij al vaak genoeg tegengevallen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:26 schreef men_in_red het volgende:
[..]
dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.
het ligt aan je totale outfit, als je bijv een zwart truitje aan hebt, zou ik zwarte doen, maar heb je bijv een jurk aan met een blote hals dan moet je weer een huidkleurig kousje aan.quote:Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:
Zojuist deze schoentjes gekocht![]()
[afbeelding]
alleen jammer van de naam die op de zijkant staat, maar dat ziet toch niemand
Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leukquote:Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:
Zojuist deze schoentjes gekocht![]()
[afbeelding]
alleen jammer van de naam die op de zijkant staat, maar dat ziet toch niemand
Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
Hmm.. waarschijnlijk zal ik hetzelfde probleem hebben. Ik heb vaker van dat soort schoenen aangepast, maar die zaten allemaal totaal niet lekker. Ik had/heb de hoop dat het bij Esprit beter zal zittenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk. Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Ik kreeg ook net het ' bestelling isverzonden' mailtje van een broek die ik al ruim een week in de kast heb hangenquote:Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net het mailtje dat de bestelling, die ik al heb teruggestuurd, verzonden is.
Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.quote:Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk. Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Ik heb veel te smalle voeten, aan de zijkanten hou ik altijd ruimte over. Voor de lengte heb ik maat 40 of 41 nodig, voor de breedte 38 of zo.quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.
Voor de rest: kwestie van oefenen.
Volgens mij is het weer een behoorlijke puinhoop wat betreft de mails die Esprit aan het versturen is, dus ik zou me niet zo druk maken. Komt vast goedquote:Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik krijg net een betalingsherinnering terwijl die bestelling al weken terug is teruggestuurdZal je net zien dat ik die verzendingdbevestiging niet meer heb, ik dacht echt dat ik een bevestiging van terugsturen van Esprit heb gehad, niet dus
Heb gelijk maar even gemaild.. ik zit nu behoorlijk in de rats.. het gaat om ¤70,-! Wat denken jullie?
Fijne kerst trouwens(Heb 3 dagen geen internet gehad).
Ja klopt. De 20% korting wordt per artikel berekend. Op de factuur staat bovenaan de bestelling zonder korting en daaronder staan alle kortingen apart. Zo uit m'n hoofd moet je wel zelf even uitrekenen wat je nou precies moet betalen.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
In het mailtje hebben ze het over éénmalige aankoop maar ik heb nu al 2 afzonderlijke bestellingen gedaan mét kortingquote:Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef poohy het volgende:
Ik ben juist zo slim geweest om mijn schoenen maar in één maat te bestellen![]()
Stel als ik ze wil ruilen voor een andere maat, zou die korting dan nog steeds gelden?
Jammer, nogal knullig van me. In ieder geval heb ik negen van de tien keer maat 41, dus ik heb goede hoop dat de schoenen gaan passenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |