abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44624092
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...

hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?
pi_44624653
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:16 schreef heaven7 het volgende:
Maar als je online besteld heb je dat mailtje toch helemaal niet nodig?
Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellen

Ik heb mijn pakje binnen, met:

en:

Mooi voor kerst
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44624845
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:38 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nee dat is waar, maar dan had ik een dagje gewacht met bestellen

Ik heb mijn pakje binnen, met:

[afbeelding]

en:

[afbeelding]

Mooi voor kerst
Den bestel je toch gewoon nog een keer dezelfde artikelen, nu mét korting. En dan stuur je die terug, samen met de 1e (duurste) factuur. Als je exact hetzelfde besteld moet dit kunnen lijkt me..
amokaapjeeh O+
pi_44628312
quote:
Op donderdag 21 december 2006 12:17 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Stond die korting er al automatisch of kreeg je dat pas in een mailbevestiging oid te zien?
Er werd automatisch korting berekend. En in mijn ontvangstbevestiging stond dit per artikel nog een keer vermeld.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44629024
Ik heb zojuist het kortingsmailtje gekregen! Er is dus nog hoop voor degenen die hem ook niet gehad hebben.
amokaapjeeh O+
pi_44630459
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:07 schreef Coconut het volgende:
Ik heb zojuist het kortingsmailtje gekregen! Er is dus nog hoop voor degenen die hem ook niet gehad hebben.
Ja inderdaad, ik krijg 'm ook net binnen
Eens even kijken of ik die korting nog krijgen kan... Setjes staan erg leuk, ik kan niet kiezen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_44631733
Ik kreeg ook korting, dus ik heb ook maar even wat besteld. We zien wel of het leuk is.

Are you pondering what I'm pondering?
pi_44632110
Het staat nu ook op de website, alleen de trui die ik wilde bestellen is uitverkocht in mijn maat .
Tap tap tap
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 december 2006 @ 11:56:47 #159
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_44654043
Jurkje en truitje zijn gisteren binnengekomen voor Isa, echt leuk!

Ik heb de mail trouwens ook gekregen, misschien toch nog maar even de stad in...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_44654394
Mijn pakketje is ook binnen, de toffe roze bh waar ik al maanden op geil past niet helemaal goed . De andere gelukkig wel en het truitje past ook .
Tap tap tap
pi_44661844
Ik blijf erbij dat het prut is de laatste paar maanden. Vorig jaar rond deze tijd viel er om de twee weken wel iets op de deurmat. Nu al tijden niks.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_44668065
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:57 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik blijf erbij dat het prut is de laatste paar maanden. Vorig jaar rond deze tijd viel er om de twee weken wel iets op de deurmat. Nu al tijden niks.
Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.

Maar mijn zwarte setje blijft en staat heel mooi .
pi_44670875
quote:
Op woensdag 20 december 2006 23:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...

hoop alleen dat het er nog voor de kerst is (zoals ze beloofden) want ik kon me niet inloggen...
En het is er nu al... goeie service!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44671137
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 21:23 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo heel interessant de laatste tijd. Ook de truien bijvoorbeeld, allemaal zo ongeveer hetzelfde.

Maar mijn zwarte setje blijft en staat heel mooi .
De truien vallen idd tegen . Ik heb meer truien nodig maar kan daar niet echt iets vinden waarvan ik denk: HEBBEN! Ja, behalve eentje, maar die hebben ze niet meer in mijn maat in alledrie de kleuren .
Tap tap tap
  zaterdag 23 december 2006 @ 11:20:54 #165
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_44678044
Deze jurk heb ik laatst gekocht.

Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_44704332
Ik wilde nog wat bestellen met korting, een truitje dat ik van de week bij New had gezien, maar ik kan het niet meer vinden op de website .
Tap tap tap
  zondag 24 december 2006 @ 14:01:47 #167
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_44705885
in een Esprit winkel in Duitsland leuke schoenen gezien voor 89 eu alleen jammer dat mijn maat uitverkocht is, in NL op de website kosten ze 119 eu en als ik dan weer online kijk in de Duitse Esprit online zijn ze weer 89 eu, aardig prijsverschil... en daarover krijg je als Duitser nog eens 20% korting... kijk das leuk shoppen alleen jammer dat ik niet in Duitsland woon.
pi_44707196
Ik heb in de esprit winkel een overhemd gekocht dat getailleerd is.Deze bevalt mij prima. Weet iemand hoe ik in de online winkel kan zien of de overhemden getaileerd zijn? Ik zie het nergens staan.
pi_44709217
quote:
Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Icex het volgende:
Ik heb in de esprit winkel een overhemd gekocht dat getailleerd is.Deze bevalt mij prima. Weet iemand hoe ik in de online winkel kan zien of de overhemden getaileerd zijn? Ik zie het nergens staan.
dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.
pi_44709400
quote:
Op zondag 24 december 2006 15:26 schreef men_in_red het volgende:

[..]

dan staat er slim fit bij, vooral bij de nette overhemden.
Het nadeel alleen is dat het niet overal bij staat... dat is mij al vaak genoeg tegengevallen...
  maandag 25 december 2006 @ 19:24:51 #171
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44736840
Zojuist deze schoentjes gekocht

alleen jammer van de naam die op de zijkant staat, maar dat ziet toch niemand

Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind ), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
  maandag 25 december 2006 @ 19:29:17 #172
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_44736890
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:

[afbeelding]

Nog een vraagje (ik ben namelijk soms een beetje modeblind ), wat voor kleur kousjes kan ik hierbij dragen?
het ligt aan je totale outfit, als je bijv een zwart truitje aan hebt, zou ik zwarte doen, maar heb je bijv een jurk aan met een blote hals dan moet je weer een huidkleurig kousje aan.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 25 december 2006 @ 21:17:18 #173
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44738524
Okee bedankt, dan weet ik dat
Nu maar hopen dat ze gaan passen
pi_44743126
quote:
Op maandag 25 december 2006 19:24 schreef poohy het volgende:

[afbeelding]

Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk . Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Tap tap tap
pi_44743636
ik kreeg net het mailtje dat de bestelling, die ik al heb teruggestuurd, verzonden is .
Tap tap tap
  dinsdag 26 december 2006 @ 11:02:52 #176
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44746534
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die heb ik eens gepast in de winkel, zijn idd erg leuk . Ik brak er alleen m'n nek op omdat ik bandjes over m'n wreef moet hebben, anders floep ik er steeds uit. Anders had ik ze echt wel gekocht.
Hmm.. waarschijnlijk zal ik hetzelfde probleem hebben. Ik heb vaker van dat soort schoenen aangepast, maar die zaten allemaal totaal niet lekker. Ik had/heb de hoop dat het bij Esprit beter zal zitten

Nouja, we zullen zien!
pi_44746764
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:33 schreef CherryLips het volgende:
ik kreeg net het mailtje dat de bestelling, die ik al heb teruggestuurd, verzonden is .
Ik kreeg ook net het ' bestelling isverzonden' mailtje van een broek die ik al ruim een week in de kast heb hangen
amokaapjeeh O+
pi_44750346
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 01:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.
Voor de rest: kwestie van oefenen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44750603
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 16:38 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Je kunt van die stukjes kopen die je in de hak kunt plakken, zodat je voet niet uit je schoen schuift.
Voor de rest: kwestie van oefenen.
Ik heb veel te smalle voeten, aan de zijkanten hou ik altijd ruimte over. Voor de lengte heb ik maat 40 of 41 nodig, voor de breedte 38 of zo.
Tap tap tap
pi_44751367
Ik krijg net een betalingsherinnering terwijl die bestelling al weken terug is teruggestuurd Zal je net zien dat ik die verzendingdbevestiging niet meer heb, ik dacht echt dat ik een bevestiging van terugsturen van Esprit heb gehad, niet dus Heb gelijk maar even gemaild.. ik zit nu behoorlijk in de rats.. het gaat om ¤70,-! Wat denken jullie?

Fijne kerst trouwens (Heb 3 dagen geen internet gehad).
pi_44756165
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 18:29 schreef heaven7 het volgende:
Ik krijg net een betalingsherinnering terwijl die bestelling al weken terug is teruggestuurd Zal je net zien dat ik die verzendingdbevestiging niet meer heb, ik dacht echt dat ik een bevestiging van terugsturen van Esprit heb gehad, niet dus Heb gelijk maar even gemaild.. ik zit nu behoorlijk in de rats.. het gaat om ¤70,-! Wat denken jullie?

Fijne kerst trouwens (Heb 3 dagen geen internet gehad).
Volgens mij is het weer een behoorlijke puinhoop wat betreft de mails die Esprit aan het versturen is, dus ik zou me niet zo druk maken. Komt vast goed
amokaapjeeh O+
pi_44756201
Ik hoop het! Heb ze de hele avond geprobeerd te bellen maar steeds hetzelfde liedje en een vent die met accent zei "geachte espritklant, op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek, een ogenblikje geduld alstublieft" om vervolgens na 2.5 liedje er gewoon uitgegooid te worden

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2006 22:52:04 ]
pi_44756752
De nieuwe artikelen en dus het truitje dat ik wilde staat er weer tussen, snel dus nog even bestellen met 20% korting .
Tap tap tap
pi_44756789
hmm zondag bij een 'echte' winkel gekocht en kreeg boven op de afgeprijsde artikelen nog eens 20% korting door mun esprit pasje geweldig!
пусть всегда будет солнце
pi_44757575
Ik heb op de valreep ook nog wat dingen besteld Was helemaal vergeten dat die 20% korting maar tot vannacht is..
amokaapjeeh O+
pi_44759581
Ook nog even een erg dure trui besteld Maar die korting geldt dus toch voor meerdere aankopen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2006 01:10:26 ]
pi_44760453
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
Tap tap tap
pi_44763007
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
Hoe bedoel je? Ik heb nu iets in twee maten besteld dus ik vroeg me af hoe ik het moest berekenen als ik het terugstuurde, maar in m'n mailtje is de 20% per artikel berekend.
Ja klopt. De 20% korting wordt per artikel berekend. Op de factuur staat bovenaan de bestelling zonder korting en daaronder staan alle kortingen apart. Zo uit m'n hoofd moet je wel zelf even uitrekenen wat je nou precies moet betalen.
amokaapjeeh O+
pi_44764643
quote:
Op woensdag 27 december 2006 01:51 schreef CherryLips het volgende:
In het mailtje hebben ze het over éénmalige aankoop maar ik heb nu al 2 afzonderlijke bestellingen gedaan mét korting
pi_44764867
Ben weer een dag te laat
  woensdag 27 december 2006 @ 11:58:28 #191
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44765042
Ik ben juist zo slim geweest om mijn schoenen maar in één maat te bestellen
Stel als ik ze wil ruilen voor een andere maat, zou die korting dan nog steeds gelden?
pi_44765187
De korting is toch maar tot de 26e of niet?
pi_44765218
Ja nu helaas niet meer.
pi_44765531
hij staat nog wel op de site, je kunt het proberen .
Tap tap tap
pi_44766121
Lukt niet meer, ik had ook al gekeken
pi_44769813
quote:
Op woensdag 27 december 2006 11:58 schreef poohy het volgende:
Ik ben juist zo slim geweest om mijn schoenen maar in één maat te bestellen
Stel als ik ze wil ruilen voor een andere maat, zou die korting dan nog steeds gelden?
Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!
amokaapjeeh O+
pi_44769925
Ik had trouwens deze besteld in het rood en in het roze (al is de lichtblauwe ook zo leuk ).

Even kijken of ik een L of een XL moet hebben. Meestal als er de optie XXL is, dan heb ik een L nodig. Maar het kan nu ook net iets anders zijn .
Tap tap tap
  woensdag 27 december 2006 @ 20:31:35 #198
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_44774074
quote:
Op woensdag 27 december 2006 18:30 schreef Coconut het volgende:

[..]

Nee, omdat je niet kan ruilen. Je kan alleen retourneren (en dus weer opnieuw bestellen).. Wel zonde als je dan net de verkeerde maat hebt zeg!
Jammer, nogal knullig van me. In ieder geval heb ik negen van de tien keer maat 41, dus ik heb goede hoop dat de schoenen gaan passen

Las net een nieuwsbrief van Esprit dat er nu ook 'algemene' sale is
pi_44774239
die is er toch altijd? .
Tap tap tap
pi_44777547
Die mail van die 'algemene sale' heb ik nog niet gehad. Naja. Zal vanzelf wel komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')