Wil je nog 2 van die lelijke 'sleutelhangers'?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:19 schreef wendywendy het volgende:
Naja. Ik vind het een beetje raar dat ze niet 1 cadeaupakketje samenstellen ofzo. Maarrrr, aan de andere kant: zo kan ik dus nog 2 cadeautjes ophalen.
Ik heb het mailtje niet gekregen en ik heb een rode kaart.quote:Op donderdag 7 december 2006 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij kreeg je die mail van dat kerstcadeautje ook wanneer je een rode kaart hebt hoor... ik heb namelijk 'gewoon' een rode kaart en geen platinum kaart op komst...
Ze zijn weer snel met bezorgen ja! Ik heb woensdag besteld en kreeg ook vandaag het pakketjequote:Op zaterdag 16 december 2006 18:47 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Deze donderdag besteld, en vanmorgen bezorgd.![]()
Die vond ik ook al zo cute!quote:Op maandag 18 december 2006 17:06 schreef Koningin het volgende:
Deze portomonnee is zooooo leuk, maar zo onfunctioneel......
[afbeelding]
Jaaa die is leukquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:00 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze zijn weer snel met bezorgen ja! Ik heb woensdag besteld en kreeg ook vandaag het pakketje
[afbeelding]
Nou bij sommige vrouwen is dat wel anders hoorquote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jaaa die is leuk. Ik heb hem gepast maar ik hield weer enorm veel ruimte over bij m'n bovenbenen en achterste
.
Voor shirtjes zit XL soms al te strak, qua broeken hou ik soms bij maat 38 ruimte over op m'n achterstequote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef kluivie het volgende:
[..]
Nou bij sommige vrouwen is dat wel anders hoor![]()
En hij zit lekker! Ik had even al m'n epoints ingewisseld (ruim 3300), dus ik heb hem ook nog eens voor een prikkiequote:Op maandag 18 december 2006 18:49 schreef CherryLips het volgende:
Jaaa die is leuk. Ik heb hem gepast maar ik hield weer enorm veel ruimte over bij m'n bovenbenen en achterste
.
Ik heb echt precies het omgekeerde; geen taille en smalle schouders etcquote:Op maandag 18 december 2006 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Schattig Sjeen
Ik heb een überslanke taille en stevigere bovenarmen dus daar heb ik L nodig terwijl mn taille S kan hebben, ook altijd erg leuk
Dat is volgens mij nog irritanter!quote:Op maandag 18 december 2006 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt precies het omgekeerde; geen taille en smalle schouders etc. Bij shirts en truien in XL en een beetje een v-hals zie je echt de hele tijd m'n bh-straps enzo
.
Welke mail??quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:51 schreef heaven7 het volgende:
Leuk mailtje gehadAlleen net gister besteld
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
20% korting vanaf morgen tot 26 geloof ik op alles wat je koopt. Online of in het echie.
Met een code o.i.d.? Ik heb ook geen mailtje gehad en we hebben nog wel 2 platinumcardsquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:10 schreef heaven7 het volgende:
20% korting vanaf morgen tot 26 geloof ik op alles wat je koopt. Online of in het echie.
Dus het is voor iedereen die iets koopt online (met klantenkaart)?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef heaven7 het volgende:
In de winkel op vertoon van je kaart en het emailtje en via internet gaat de korting er automatisch vanaf. Ik weet eigenlijk niet of het ook voor de sale geldt, er staat wel dat deze actie niet met andere acties cumuleerbaar is.. het geldt maar voor 1 keer ook hoewel ik me afvraag hoe ze dat in de winkel kunnen checken?
Ja als je bij het bestellen inlogt gaat die korting er automatisch vanafquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dus het is voor iedereen die iets koopt online (met klantenkaart)?
Nou ja, ik wacht het even af.. Kan het altijd nog opnieuw bestellenmaar ik denk sowieso dat de kans klein is dat het geldt voor producten waar al korting op zit.
Ik heb dus wat spul gekocht vandaag. En er worden 2 bonnen uitgedraaid, 1 voor jouzelf, en de ander moet je tekenen dat je korting hebt gehad. Uitgeprint mailtje moet je inleveren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:51 schreef heaven7 het volgende:
In de winkel op vertoon van je kaart en het emailtje en via internet gaat de korting er automatisch vanaf. Ik weet eigenlijk niet of het ook voor de sale geldt, er staat wel dat deze actie niet met andere acties cumuleerbaar is.. het geldt maar voor 1 keer ook hoewel ik me afvraag hoe ze dat in de winkel kunnen checken?
Maar als je naar een andere winkel gaat en het mailtje gewoon opnieuw uitprint?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:13 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ik heb dus wat spul gekocht vandaag. En er worden 2 bonnen uitgedraaid, 1 voor jouzelf, en de ander moet je tekenen dat je korting hebt gehad. Uitgeprint mailtje moet je inleveren.
Ik ga er vanuit dat je dan geen korting meer krijgt.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Maar als je naar een andere winkel gaat en het mailtje gewoon opnieuw uitprint?
Hoe kunnen ze dat checken?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:24 schreef wendywendy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je dan geen korting meer krijgt.
ow ik bestelde net iets en heb wel 20% korting gekregen...quote:Op woensdag 20 december 2006 20:27 schreef heaven7 het volgende:
Hmm ik heb ff wat besteld zogenaamd bij Esprit maar niks geen korting hoor?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |