Nu je het zegt, ik heb nog geen retourbevestiging van een week geledenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:48 schreef heaven7 het volgende:
Ze lopen te rommelen, op de site en met de mailtjes. De helft van de tijd krijg ik überhaupt geen mailtjes of idd pas dagen nadat ik de bestelling zelfs al heb teruggestuurd.
Dat gaat nu wat sneller is mijn ervaring, duurt nog maar een paar dagen nadat ik het afgegeven heb op het postkantoor. Eerst was het eerder een week tot twee weken.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond de bestelling de laatste keer ook al rommelig gaan (was vorig jaar). En het duurde heel lang voor een retour verwerkt was. Zijn een beetje aan het klooien daar.
Nee klopt, maar wel een betalingsherinnering een tijd laterquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb nog geen retourbevestiging van een week geleden.
Dan krijg je em hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:39 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ik mijn truitje krijg, hij is nu uitverkochtmaar in het verzend-mailtje staat dat ie op voorraad is...
hoe is dat nij jou opgelost laatst? m'n moeder heeft het pakketje weggebracht, ik hoop dat ze het bonnetje dan nog heeft...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:51 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar wel een betalingsherinnering een tijd later![]()
Ik kreeg na een paar dagen een mailtje dat ze de retourzending ontvangen hadden. Mijn moeder had dat pakketje ook weggebracht dus zij had de bevestiging maar was gelukkig niet nodigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe is dat nij jou opgelost laatst? m'n moeder heeft het pakketje weggebracht, ik hoop dat ze het bonnetje dan nog heeft...
Ik hoop het, het is zo'n liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |