de keuken en de tuin. als er mannetjes komen die wél tijd hebben.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:58 schreef edje34 het volgende:
S6 verder,moet je nog veel doen ?
We zien graag de house warming party tegemoed.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:07 schreef sanger het volgende:
Dacht de Hornbach al te herkennen!
Veel succes! Ben benieuwd naar je vorderingen!
Ik heb het overwogen maar omdat het al zo'n smalle ruimte is laat ik hem er toch maar buiten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:08 schreef boertie het volgende:
werk je die waterleiding van het fontijntje niet in de muur weg? Ikbedoel als je toch bezig bent is dat ook nog wel te doen![]()
Zal de rekening sturenquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:00 schreef Sanne het volgende:
Het idee was al ontstaan nadat ik een foto van Reese' toilet had gezien.
quote:Zo wilde ik het ook, maar dan even anders. De metrotegeltjes van haar toilet zijn vervangen door standaard witte
Wat waren het dan voor tegeltjes? Je had toch wel van die dwarse, of hoe noem je dat nou? Verspringend getegeld?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:09 schreef Reese het volgende:
[..]
Zal de rekening sturen![]()
[..]
Ik heb géén, ik herhaal, géén metrotegels in mijn pleepaleis. Vind ik echt keilelijk
![]()
Succes met verbouwen! Heb je een handige Nico aan de haak geslagen?![]()
filmpje doet het nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het resultaat van vandaag:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.
En ik ben al zo blij met mijn glasmozaiek.
[afbeelding]
En omdat ik zo'n groot fan van MMachben, ook maar een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=_XJ7GVxMZo4
Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
Het resultaat van vandaag:
De tegels aan de wand zitten erop! Morgen het stucwerk of plafond, dat weet ik niet meer zeker. Als laatste de mooie prachtige werkelijk geweldige kwijl vloertegels.
En ik ben al zo blij met mijn glasmozaiek.
[afbeelding]
ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Ik vind 't er wel erg druk uit zien, al die kleine tegeltjes
Maar die monteert zo lastigquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:46 schreef Sanne het volgende:
Ik wil dat bakje dat jij niet gekocht hebt.
Die hoort er gewoon bij.
[afbeelding]
mmm, daar heb je wel een goed puntquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Sanne het volgende:
[..]
ik plas zittend, dus ik kijk mooi naar die deur.
gut, wat een ouwe grapquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:28 schreef gronk het volgende:
Wat ik dan wel weer een gemiste kans vind, is dat je niet een kruiswoordpuzzelbeschrijving op de muur hebt gezet
Gaudi zou trots op je zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
mmm, daar heb je wel een goed punt![]()
En als de pot geplaats is ziet 't er ook natuurlijk wat anders uit.
Hoewel ik nog steeds de voorkeur aan mijn eigen tegeltjes zou geven![]()
[afbeelding]
Die tegels vind ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef zappa29 het volgende:
[..]
Hoewel ik nog steeds de voorkeur aan mijn eigen tegeltjes zou geven![]()
[afbeelding]
In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.quote:
whehe, ik heb een selectief geheugenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:21 schreef gronk het volgende:
[..]
In tegenstelling tot anderen heb ik in mijn hoofd geen complete backup van alles wat er op fok ooit gepost is.![]()
Heyyyy ... dat is een idee voor hier. Ik had ooit toen ik nog bij ouders woonde een deur waar ik een blacklight bij had en zo'n bijhorende stift. Stond voor jaren aan handtekeningen en berichtjes op. Heb en zal tot m'n dood spijt hebben van die deur niet meegenomen te hebben toen ik vertrok.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Sanne het volgende:
Het enige wat aan het huidige toilet wel goed is is de deur eigenlijk. Die heb ik in zijn geheel met schoolbordenverf geverfd en biedt een fantastische plek voor een boodschappenlijstje of berichtjes van vrienden.
Oja, vrouwen hebben dat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:24 schreef Reese het volgende:
[..]
whehe, ik heb een selectief geheugen![]()
Mozaiek zou ik absoluut doortegelen. 't Wordt pas écht leuk als het groot oppervlak is (zie mijn foto'squote:Op dinsdag 14 november 2006 22:26 schreef Sanne het volgende:
Nou zit ik toch te twijfelen over doorgtegelen tot het plafond. Ik kan nu nog van gedachten veranderen, tis een beetje zonde als dat muurtje al gestuct is.
Wel of niet tot het plafond doortegelen? Glasmozaiek heb ik in ieder geval nog genoeg, twijfel alleen een beetje over die witte.
Ik zie het nu! Ik baseerde het op die foto van het mozaiek. Door allerlei schitteringen (ofzoquote:Op dinsdag 14 november 2006 23:11 schreef Sanne het volgende:
Nee, de oude tegels zijn eraf. Zo lui waren we niet.
'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50quote:Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:
Nog een vraag: Reese waar heb je dit mooie afzuigkapje vandaan?
[afbeelding]
Ja, deze vind ik ook erg mooi.. Ziet er techno uit.. Ook iets voor mijn woning...quote:Op woensdag 15 november 2006 17:45 schreef Sanne het volgende:
De mozaiektegels lopen nu door tot het plafond!
Foto's volgen
Voegen zitten erin, plafond zit erin, bedrading voor de spotjes ligt er.
Nog een vraag: Reese waar heb je dit mooie afzuigkapje vandaan?
[afbeelding]
Mijn afvoer zit in het plafond, dus een witte zou ook goed kunnen. Maar RVS he.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:31 schreef Reese het volgende:
Wow, Sanne, wat wordt het mooi!Slim gekozen om het mozaiek door te laten lopen! Ik was benieuwd wat je met dat stuk zou doen waar de afvoer in zit.
Stucwerk ziet er ook prima uit, zeg. En wat wordt het al snel officieel en echt en zulks met een voegje he?![]()
Had je trouwens al een bril gekocht? Ik zat opeens te denken vanmiddag dat jouw toilet ook mooi zou zijn met zo'n echte ouderwetse zwarte bril.
[..]
'Gewoon' bij de Praxis. Heb lang getwijfeld of ik een plastic nep-RVS ding zou kopen van een paar euro of deze mooierd van ¤50. Maar dit maakt het net even af. Vond het zonde om bij zo'n sjiek pleepaleis opeens te gaan bezuinigen en de mozaiekmuur te 'verpesten' met zo'n nepding (zie ook lichtknopje bijvoorbeeld, Sanne). Het merk is Plieger, meen ik, dus elke bouwmarkt heeft dat wel.
Edit: waar zit jouw afvoer eigenlijk? Niet op de mozaiekmuur toch? Dan zou je ook gewoon een witte kunnen nemen
Dat vind ik ook!!!quote:
Dat heeft mijn "mannetje" gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Kwelit het volgende:
Ziet er mooi uit ja. Heb je t plafond zelf verlaagd en gestuct ?
De tegels zijn besteld, alleen de stratenmaker heeft het nog te druk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:50 schreef popolon het volgende:
Hoe is het met je tuin eigenlijk?
Al helemaal bestraat?
Ik zal straks even foto's maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
Supermooi Sanne. Hoe staan d egroene spulletjes?
Heeej wijfie!!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Charisma het volgende:
supergaaf sanne, dat goren staat echt leuk ! ben er ook gek van, zo groen is namelijk mijn slaapkamer![]()
wat ga je nog meer veranderen?
Zonder wc-eend kan ik hem niet dagelijks swishen en swipen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef Koningin het volgende:
Op zich wel mooi ja.
Zou alleen de deo en de WC-eend weg halen.
Leuk! Het wordt wel echt een paleisje zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef Sanne het volgende:
Terugvind kick.
Volgende week gaat er een nieuwe keuken in.
Goeie kickquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef Sanne het volgende:
Terugvind kick.
Volgende week gaat er een nieuwe keuken in.
Je betaald zoveel huur dat je geen schoonmaakmiddel kan kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ivetje het volgende:
Mooi toiletEn leuke tegeltjes, wij hebben ze gebruikt voor de douchebak-rand
[afbeelding]
Ik vind alleen de antraciet-kleurige voegen bij ons wat mooier dan wit. Hebben we heel erg over getwijfeld, maar vind het net wat mooier dan wit nu ik het bij jou met wit zieMaar erg mooi gedaan hoor!!
let niet op de vloer van onze badkamer...huurhuis![]()
Ik heb geen witte voegen in het mozaiek, maar grijze. Misschien dat het op de foto wit lijkt maar is het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ivetje het volgende:
Mooi toiletEn leuke tegeltjes, wij hebben ze gebruikt voor de douchebak-rand
[afbeelding]
Ik vind alleen de antraciet-kleurige voegen bij ons wat mooier dan wit. Hebben we heel erg over getwijfeld, maar vind het net wat mooier dan wit nu ik het bij jou met wit zieMaar erg mooi gedaan hoor!!
let niet op de vloer van onze badkamer...huurhuis![]()
Ik denk niet dat ie het tegen jou had Sannequote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb geen witte voegen in het mozaiek, maar grijze. Misschien dat het op de foto wit lijkt maar is het niet.
Hij was blij met me. Witte voegen op de zijmuren, grijze voegen op het mozaiek en zwarte voegen op de vloer.
Jij kan ook niet lezen, ik reageer niet op Tonks.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:56 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het tegen jou had Sanne![]()
Ja tis maandag heaquote:Op maandag 12 februari 2007 17:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen, ik reageer niet op Tonks.
Ja dat zag ik ook, die moet ik er nog even uithalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Het moet eerst een ongelofelijke bende worden Sanne
Er zit nog een vork in je vaatwasser
He shit...dan ben ik net te laat...ben ook nog op zoek naar een vaatwasser!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef Sanne het volgende:
Zow vaatwasser verkocht. Nog geen half uur op Marktplaats eerste telefoontje was raak!
Toch weer bijna een halve kraan mee terugverdiend.
Verse foto's!!!quote:
ik heb er nog 1 staan die volgens de vorige bewoners nog moet werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He shit...dan ben ik net te laat...ben ook nog op zoek naar een vaatwasser!![]()
We gaan nu wel redelijk offtopic, maar heb je enig idee wat voor een het is en hoe oud hij is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 staan die volgens de vorige bewoners nog moet werken.
ik zou het een x voor je uit kunnen testen en dan mag je m hebben.
ik heb je n PM verstuurd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan nu wel redelijk offtopic, maar heb je enig idee wat voor een het is en hoe oud hij is?
En in welke regio staat ie nu?
activeer anders je pm even
Misschien, daar denk ik nog over.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef Sanne het volgende:
Omdat ik niet kook moest ie zo klein mogelijk.
Die stille hoop heb ik ook een beetje, maar ik ken mezelf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik hoop juist dat onze nieuwe keuken wat meer zal inspireren tot (lekker) koken
Mijn mannetje isquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef Phraze het volgende:
Damn heb het topic niet echt helemaal doorgelezen, houdt nl. meer van plaatjes kijken![]()
Maar heb je dit allemaal zelf gedaan in zo'n korte tijd?
Tell me about it. Ik heb gisteren besloten dat we de tuin vooralsnog helemaal skippen en de zolder gaan verbouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:17 schreef svann het volgende:
Ik moest wel lachen om dat koken, maar wie weet!
Die vaatwasser was je wonderbaarliijk snel kwijt zeg!
Nu zit ik ook aan een nieuwe keuken te denken.
Ik hoop dat dat snel over gaat, want de nieuwe kozijnen waren al duur genoeg.
Hoor ik daar iemand zeggen dat ze gaat koken?quote:
Als ik ga koken ben jij de eerste die het hoort UIO, ik kon je toch niet in dat vorige keukentje ontvangen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand zeggen dat ze gaat koken?
Alsof ik iemand zou beoordelen op zijn of haar keuken als ze voor me koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef Sanne het volgende:
Als ik ga koken ben jij de eerste die het hoort UIO, ik kon je toch niet in dat vorige keukentje ontvangen?
Ik hoop daar nog enige credits mee te scoren, aangezien het van de kwaliteit van het eten niet moet komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alsof ik iemand zou beoordelen op zijn of haar keuken als ze voor me koken.
Alsof ik iemand zou beoordelen op de kwaliteit van zijn of haar eten als ze voor me koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop daar nog enige credits mee te scoren, aangezien het van de kwaliteit van het eten niet moet komen.
Kun je trouwens nog even wachten op de nieuwe eettafel ook?
Wij koken vrijwel elke avond en ik kan me niet herinneren dat we ooit meer dan 3 pitten tegelijk in gebruik hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef Joene het volgende:
Ziet er mooi uit, mag ik vragen waarom je een 4 pits gasstel hebt gekozen ?
Je deed toch al bakken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien, daar denk ik nog over.
Ja die zit er ook op, alleen paste hij nu niet op de foto.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef B.A.Trix het volgende:
Je doet nu toch wel weer zo'n mooi afzuigkapje ipv deze witte hè??
Koffie en croissantjes als ontbijt?quote:
Niiiiicequote:
Schrijven mag, zolang je er maar niet poept.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niiiiice
En dan schrijf ik meteen een nieuw stukje op je krijtbord op het toilet
Meisjes poepen nietquote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Schrijven mag, zolang je er maar niet poept.
De zolder!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie keuken Sanne!
Wat is het volgende project?
Erg mooi geworden Sanquote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef Sanne het volgende:
Foto's!!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu ga ik op mijn kont zitten en doe ik helemaal niets meer.
Oorspronkelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie geen plaat, alleen vlakken waar de oude tegels gezeten hebben.
Gipsplaten zijn het. Die eraf zijn gekomen met tegels en al en die er weer op zijn gegaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Oorspronkelijk
[afbeelding]
Daarna:
Ik bedoel bij deze tweede foto, wat is bruine materiaal, spaanplaat? Hier zijn toch de tegels overheen geplaatst?
[afbeelding]
Gelukkig zijn er restaurants waar je kan etenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef Sanne het volgende:
Dank jullie allemaal!!!![]()
![]()
Ben er ook nog steeds zo trots op dat ik er amper wat neer durf te zetten laat staan te koken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef Sanne het volgende:
Helemaal vergeten te melden.
Ik heb dit weekend helemaal zelf een nieuwe wcbril op de pot boven gezet.
Nu ik beneden zo'n mooie had mocht die in de badkamer niet meer achterblijven.
Heel gedoe nog. Vooral om die oude eraf te krijgen. Maar het is gelukt.
En ik heb er geen doos Twixen bij weg hoeven klussen. Gewoon zomaar tussendoor.
Ow en ik heb de trapkast opgeruimd. Dat valt ook onder klussen tegenwoordig he?quote:
Het is nu een rommelzolder. Waar mijn oude meuk ligt waar ik geen afscheid van kan nemen. Een paar honderd elpee's, schoolboeken, cassettebandjes, video's. Verder hangt er een acht jaar oude cv ketel met ieder jaar een lekkage en een storing en een reparatie. En er is geen trap. Geen gewone trap, wel zo'n uittrektrapding. Maar dat is dus geen doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewatwaar? Details!
Come on woman! Waar zijn de plaatjes!
Vreemd dat die ketel nu al vervangen moet worden. Normaal zou een ketel zeker 15 jaar mee moeten gaan. Die van ons hangt hier ook al sinds 1994, toen het huis gebouwd is dus. Heb je geen garantie?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Sanne het volgende:
Het is nu een rommelzolder. Waar mijn oude meuk ligt waar ik geen afscheid van kan nemen. Een paar honderd elpee's, schoolboeken, cassettebandjes, video's. Verder hangt er een acht jaar oude cv ketel met ieder jaar een lekkage en een storing en een reparatie.
Vlizo-trap, oftewel vliering/zolder trap.quote:En er is geen trap. Geen gewone trap, wel zo'n uittrektrapding. Maar dat is dus geen doen.
ZJ!!!!quote:
Dank je!quote:
Als Rip terug is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt goed, maar moet ik nu nog langer wachten voordat ik eindelijk eens wat te eten krijg voorgeschoteld in huize Sanne? De laatste keer was het 'als de verbouwing af is'. Daar verstond ik toen de verbouwing van de keuken onder.
Moet zij koken dan?quote:
Dat lijkt me eigenlijk wel het veiligste.quote:
Ik ga hier weg tussen zes plankjes, of als ze me totaal dement afvoeren naar een verzorgingsflat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Slim dat je de zolder aanpakt. Maakt je huisje meer waard!
Al ga je er natuurlijk na al dat bloed, zweet en tranen erin te hebben gestopt voorlopig nog niet weg neem ik aan.
Dat doet de gemeente wel voor je. Daar gaat je WOZ-waarde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Sanne het volgende:
Lang leve de binnenkant van mijn huis. Zou hem voor de gein eigenlijk weer moeten laten taxeren als alles klaar is.
True.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat doet de gemeente wel voor je. Daar gaat je WOZ-waarde.
Ik regel de financiën, het ontwerp, de afwerking en de inrichting.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Mên wat een werk!
Wat ga je zelf doen en wat laat je doen?? Even uit eigen ervaringoverschat de zaak niet
m'n bad zit er in en ben al druk bezig met tegelen... ja nog steeds
Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.quote:
Ja, precies, dan moet je toch weten dat verbouwen een partij ellende is en dat je iedere keer tegen spullen aanloopt die eigenlijk ergens anders horen te staan, maar die moeten daar nu eenmaal staan want ja, d'r wordt verbouwt, en stof en rotzooi in je neus en vies haar en twintig keer naar de gamma voor dingen die je vergeten bent en ellende enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.
Helaas, dat is altijd zo. Sinds ik hier een huis gekocht heb ben ik steeds aan het verbouwen en laat ik mensen het doen. Er komen steeds weer dingen naar boven. En ik mis de Nederlandse bouwmarkten. Ik denk dat je bij elke verbouwing nieuwe dingen tegen komt. En je gaat ergeren aan dingen die je gedaan hebt die beter hadden gekund.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef gronk het volgende:
Ja, waar begint ze aan.![]()
De laatste keer dat ik aan 't klussen was had ik na een dag al zoiets van 'beurk, ik wil geen stof en rotzooi en uitvallend electra meer, kan het niet gewoon klaar zijn'
en dan ontdek je een week later dat je eigenlijk een paar tegeltjes rond een stopcontact te kort heb afgesneden, en dat je die nog eens een keer uit moet bikken en vervangen door beter afgesneden tegeltjes.![]()
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Charisma het volgende:
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?![]()
de stoel , is die te koop ?s
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen![]()
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.
dat is nog veel beter dan sjouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!
Het leuke werk dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik regel de financiën, het ontwerp, de afwerking en de inrichting.
De rest besteed ik uit.
Amsterdam natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?![]()
Die financiën zijn nu juist mijn expertise.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het leuke werk dus. Met uitzondering van de Financiën dan.
De trap vanuit mijn slaapkamer gezien.quote:
Dan zou ik het bij de paal houden. Voor privacy bij de zonnebank kan je ook een kamerscherm nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
nee de andere kant. dus eigenlijk zinloos.
Precies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oogjes in je trap draaien en het daaraan hangen? Oh nee wacht, dan kan je er niet bij om het op te hangen.
Ik heb het voorlopig even zo opgelost.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mss kan de timmerman, als hij toch bezig is, een rekje voor je maken wat je op kan hijsen met een touwtje, daar lijkt wel ruimte voor op de overloop.
Kwestie van een rekje en een of 2 katrolletjes en een mooi stevig touw.
Speciaal voor jou, een "mooie" painttekening van de situatie gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef Charisma het volgende:
waar kom je nu eigenlijk na boven met de trap en welke steunbalk bedoelde je?
ik snapte het verhaal niet zo goed![]()
helaas is de stoel hier thuis "afgekeurd" , misschien wil riply alle twee ?![]()
En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Sanne het volgende:
Dat zwarte vierkantje, dat is dus een steunbalk die niet verwijderd kan worden, omdat het dak anders wellicht naar beneden komt.
dat past niet. aan het einde komt ie, aan de muur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef Mit_kuuluu het volgende:
[..]
En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?
Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit!
Maar...... Er is hier wel nog ruimte om een CAI kabeltje te leggen/hangen. Of een logeerbed?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
Een hoop dingen waorden heel netjes, en die mechanische ventilatie wegbouwen is helemaal fantastisch, je zult hem ook minder horen nu die zo achter een wandje staat.
Maar van
[afbeelding]
krijg ik toch rillingen hoor. Ik hoop niet dat het onlangs zo is aangelegd. Wat een wirwar.
in Amsterdam/ zo blauwe lucht?zit nu op mijn werk niet ver weg van AMS maar zie echt geen plek blauwe lucht hierzo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooie lucht!!!
Prachtige dag om twee dakramen te plaatsen.
Ik hou de buienradar in de gaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:22 schreef Charisma het volgende:
[..]
in Amsterdam/ zo blauwe lucht?zit nu op mijn werk niet ver weg van AMS maar zie echt geen plek blauwe lucht hierzo!
vergeet je camera niet Sanne![]()
Ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:05 schreef Sanne het volgende:
Het tweede raam zit er ook in!
Je weet niet wat je ziet qua licht!![]()
Slaap/zonnebank kamer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezenMaar wat ga je doen met de ruimte?
![]()
![]()
Wat een prutsmuurtje, niet gewoon een houten balk op de naden, maar gewoon een klein stukje hout om de 2 platen vast te houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Mm, dat muurtje stond daar dus niet voor niets. Die balken zitten behoorlijk in de weg op die hoogte.
Mooi zo met die dakramenquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat past niet. aan het einde komt ie, aan de muur.
ik had het net nog over je.![]()
Ik ben nog lang niet klaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |