charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Charisma het volgende:
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?![]()
de stoel , is die te koop ?s
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen![]()
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.
dat is nog veel beter dan sjouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!
Het leuke werk dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik regel de financiën, het ontwerp, de afwerking en de inrichting.
De rest besteed ik uit.
Amsterdam natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?![]()
Die financiën zijn nu juist mijn expertise.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het leuke werk dus. Met uitzondering van de Financiën dan.
De trap vanuit mijn slaapkamer gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |