ZJ!!!!quote:

Dank je!quote:

Als Rip terug is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:13 schreef UIO_AMS het volgende:
Klinkt goed, maar moet ik nu nog langer wachten voordat ik eindelijk eens wat te eten krijg voorgeschoteld in huize Sanne? De laatste keer was het 'als de verbouwing af is'. Daar verstond ik toen de verbouwing van de keuken onder.

Moet zij koken dan?quote:

Dat lijkt me eigenlijk wel het veiligste.quote:

Ik ga hier weg tussen zes plankjes, of als ze me totaal dement afvoeren naar een verzorgingsflat.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:46 schreef cinnamongirl het volgende:
Slim dat je de zolder aanpakt. Maakt je huisje meer waard!
Al ga je er natuurlijk na al dat bloed, zweet en tranen erin te hebben gestopt voorlopig nog niet weg neem ik aan.

Dat doet de gemeente wel voor je. Daar gaat je WOZ-waarde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:55 schreef Sanne het volgende:
Lang leve de binnenkant van mijn huis. Zou hem voor de gein eigenlijk weer moeten laten taxeren als alles klaar is.

True.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat doet de gemeente wel voor je. Daar gaat je WOZ-waarde.

Ik regel de financiën, het ontwerp, de afwerking en de inrichting.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:40 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Mên wat een werk!
Wat ga je zelf doen en wat laat je doen?? Even uit eigen ervaringoverschat de zaak niet
m'n bad zit er in en ben al druk bezig met tegelen... ja nog steeds

Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.quote:

Ja, precies, dan moet je toch weten dat verbouwen een partij ellende is en dat je iedere keer tegen spullen aanloopt die eigenlijk ergens anders horen te staan, maar die moeten daar nu eenmaal staan want ja, d'r wordt verbouwt, en stof en rotzooi in je neus en vies haar en twintig keer naar de gamma voor dingen die je vergeten bent en ellende enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.

Helaas, dat is altijd zo. Sinds ik hier een huis gekocht heb ben ik steeds aan het verbouwen en laat ik mensen het doen. Er komen steeds weer dingen naar boven. En ik mis de Nederlandse bouwmarkten. Ik denk dat je bij elke verbouwing nieuwe dingen tegen komt. En je gaat ergeren aan dingen die je gedaan hebt die beter hadden gekund.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef gronk het volgende:
Ja, waar begint ze aan.![]()
De laatste keer dat ik aan 't klussen was had ik na een dag al zoiets van 'beurk, ik wil geen stof en rotzooi en uitvallend electra meer, kan het niet gewoon klaar zijn'
en dan ontdek je een week later dat je eigenlijk een paar tegeltjes rond een stopcontact te kort heb afgesneden, en dat je die nog eens een keer uit moet bikken en vervangen door beter afgesneden tegeltjes.![]()

charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Charisma het volgende:
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?![]()
de stoel , is die te koop ?s

welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen![]()

ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.

dat is nog veel beter dan sjouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!

Het leuke werk dusquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik regel de financiën, het ontwerp, de afwerking en de inrichting.
De rest besteed ik uit.

Amsterdam natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:54 schreef Charisma het volgende:
[..]
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?![]()
Die financiën zijn nu juist mijn expertise.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het leuke werk dus. Met uitzondering van de Financiën dan.

De trap vanuit mijn slaapkamer gezien.quote:

Dan zou ik het bij de paal houden. Voor privacy bij de zonnebank kan je ook een kamerscherm nemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:55 schreef Sanne het volgende:
nee de andere kant. dus eigenlijk zinloos.

Precies.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:28 schreef Brighteyes het volgende:
Oogjes in je trap draaien en het daaraan hangen? Oh nee wacht, dan kan je er niet bij om het op te hangen.

Ik heb het voorlopig even zo opgelost.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mss kan de timmerman, als hij toch bezig is, een rekje voor je maken wat je op kan hijsen met een touwtje, daar lijkt wel ruimte voor op de overloop.
Kwestie van een rekje en een of 2 katrolletjes en een mooi stevig touw.

Speciaal voor jou, een "mooie" painttekening van de situatie gemaakt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef Charisma het volgende:
waar kom je nu eigenlijk na boven met de trap en welke steunbalk bedoelde je?
ik snapte het verhaal niet zo goed![]()
helaas is de stoel hier thuis "afgekeurd" , misschien wil riply alle twee ?![]()

En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Sanne het volgende:
Dat zwarte vierkantje, dat is dus een steunbalk die niet verwijderd kan worden, omdat het dak anders wellicht naar beneden komt.

dat past niet. aan het einde komt ie, aan de muur.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef Mit_kuuluu het volgende:
[..]
En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?
Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit!

Maar...... Er is hier wel nog ruimte om een CAI kabeltje te leggen/hangen. Of een logeerbed?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:50 schreef Marsepein het volgende:
Een hoop dingen waorden heel netjes, en die mechanische ventilatie wegbouwen is helemaal fantastisch, je zult hem ook minder horen nu die zo achter een wandje staat.
Maar van
[afbeelding]
krijg ik toch rillingen hoor. Ik hoop niet dat het onlangs zo is aangelegd. Wat een wirwar.

in Amsterdam/ zo blauwe lucht?zit nu op mijn werk niet ver weg van AMS maar zie echt geen plek blauwe lucht hierzo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:57 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooie lucht!!!
Prachtige dag om twee dakramen te plaatsen.

Ik hou de buienradar in de gaten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:22 schreef Charisma het volgende:
[..]
in Amsterdam/ zo blauwe lucht?zit nu op mijn werk niet ver weg van AMS maar zie echt geen plek blauwe lucht hierzo!
vergeet je camera niet Sanne![]()

Ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:05 schreef Sanne het volgende:
Het tweede raam zit er ook in!
Je weet niet wat je ziet qua licht!![]()

Slaap/zonnebank kamer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om terug te lezenMaar wat ga je doen met de ruimte?
![]()
![]()

Wat een prutsmuurtje, niet gewoon een houten balk op de naden, maar gewoon een klein stukje hout om de 2 platen vast te houden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:31 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
Mm, dat muurtje stond daar dus niet voor niets. Die balken zitten behoorlijk in de weg op die hoogte.
Mooi zo met die dakramenquote:

quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
dat past niet. aan het einde komt ie, aan de muur.
ik had het net nog over je.![]()

Ik ben nog lang niet klaar.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |