Ja, precies, dan moet je toch weten dat verbouwen een partij ellende is en dat je iedere keer tegen spullen aanloopt die eigenlijk ergens anders horen te staan, maar die moeten daar nu eenmaal staan want ja, d'r wordt verbouwt, en stof en rotzooi in je neus en vies haar en twintig keer naar de gamma voor dingen die je vergeten bent en ellende enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.
Helaas, dat is altijd zo. Sinds ik hier een huis gekocht heb ben ik steeds aan het verbouwen en laat ik mensen het doen. Er komen steeds weer dingen naar boven. En ik mis de Nederlandse bouwmarkten. Ik denk dat je bij elke verbouwing nieuwe dingen tegen komt. En je gaat ergeren aan dingen die je gedaan hebt die beter hadden gekund.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef gronk het volgende:
Ja, waar begint ze aan.![]()
De laatste keer dat ik aan 't klussen was had ik na een dag al zoiets van 'beurk, ik wil geen stof en rotzooi en uitvallend electra meer, kan het niet gewoon klaar zijn'
en dan ontdek je een week later dat je eigenlijk een paar tegeltjes rond een stopcontact te kort heb afgesneden, en dat je die nog eens een keer uit moet bikken en vervangen door beter afgesneden tegeltjes.![]()
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Charisma het volgende:
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?![]()
de stoel , is die te koop ?s
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen![]()
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.
dat is nog veel beter dan sjouwenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |