abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:00:53 #221
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52032919
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:53 schreef Sanne het volgende:

[..]

Blader jij eens even terug naar de vorige projecten.
Ja, precies, dan moet je toch weten dat verbouwen een partij ellende is en dat je iedere keer tegen spullen aanloopt die eigenlijk ergens anders horen te staan, maar die moeten daar nu eenmaal staan want ja, d'r wordt verbouwt, en stof en rotzooi in je neus en vies haar en twintig keer naar de gamma voor dingen die je vergeten bent en ellende enzo.

Kbedoel maar, verbouwen is toch een vorm van zelfkastijding. Of je moet kamperen heel erg leuk vinden.

(wat niet wegneemt dat de continue frustratie over dingen waar je je aan ergert ook erg is, en dat die hele verbouwingsellende iets is waar je gewoon doorheen moet. )
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:01:52 #222
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52032946
Ach dat leed is zo geleden. Het is even kamperen in je eigen huis. Maar dan altijd nog liever kamperen in mijn eigen huis dan op een camping in de regen met een butagasstelletje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 00:07:31 #223
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52033090
Moet trouwens wel zeggen dat die trap en dat grotere dakraam wel dingen zijn waar je naar uit kunt kijken.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 07:50:25 #224
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_52036234
quote:
Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef gronk het volgende:
Ja, waar begint ze aan.

De laatste keer dat ik aan 't klussen was had ik na een dag al zoiets van 'beurk, ik wil geen stof en rotzooi en uitvallend electra meer, kan het niet gewoon klaar zijn'

en dan ontdek je een week later dat je eigenlijk een paar tegeltjes rond een stopcontact te kort heb afgesneden, en dat je die nog eens een keer uit moet bikken en vervangen door beter afgesneden tegeltjes.
Helaas, dat is altijd zo. Sinds ik hier een huis gekocht heb ben ik steeds aan het verbouwen en laat ik mensen het doen. Er komen steeds weer dingen naar boven. En ik mis de Nederlandse bouwmarkten. Ik denk dat je bij elke verbouwing nieuwe dingen tegen komt. En je gaat ergeren aan dingen die je gedaan hebt die beter hadden gekund.
mai pen rai
pi_52039646
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?
de stoel , is die te koop ? s
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:13:58 #226
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52041619
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:28:37 #227
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52041983
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Charisma het volgende:
sanne ik ga je ook weer volgen, hoe heb je de spullen dan naar boven gekregen als je ze nu niet meer naar beneden krijgt ?
de stoel , is die te koop ? s
charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 2 augustus 2007 @ 12:30:27 #228
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52042028
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:13 schreef gronk het volgende:
Ik gok erop dat die zware spullen een excuus waren om hele sterke mannen binnen te krijgen
welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!
pi_52044454
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:28 schreef Sanne het volgende:

[..]

charis, ik heb twee van die stoeltjes en ze mogen voor een zacht prijsje weg! pm me maar.
ooh ik wilde er maar een , voor twee heb ik helaas geen plek, eeeh waar woonde je toch alweer ?
  donderdag 2 augustus 2007 @ 15:46:06 #230
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_52047229
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:

[..]

welnee. zelf gesleept. misbruik mannen alleen voor passionele seks!
dat is nog veel beter dan sjouwen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')