Ja dat zag ik ook, die moet ik er nog even uithalen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:48 schreef Bluezz het volgende:
Het moet eerst een ongelofelijke bende worden Sanne
Er zit nog een vork in je vaatwasser
He shit...dan ben ik net te laat...ben ook nog op zoek naar een vaatwasser!quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:32 schreef Sanne het volgende:
Zow vaatwasser verkocht. Nog geen half uur op Marktplaats eerste telefoontje was raak!
Toch weer bijna een halve kraan mee terugverdiend.
Verse foto's!!!quote:
ik heb er nog 1 staan die volgens de vorige bewoners nog moet werken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
He shit...dan ben ik net te laat...ben ook nog op zoek naar een vaatwasser!![]()
We gaan nu wel redelijk offtopic, maar heb je enig idee wat voor een het is en hoe oud hij is?quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:44 schreef truttebosje het volgende:
[..]
ik heb er nog 1 staan die volgens de vorige bewoners nog moet werken.
ik zou het een x voor je uit kunnen testen en dan mag je m hebben.
ik heb je n PM verstuurd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We gaan nu wel redelijk offtopic, maar heb je enig idee wat voor een het is en hoe oud hij is?
En in welke regio staat ie nu?
activeer anders je pm even
Misschien, daar denk ik nog over.quote:
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:18 schreef Sanne het volgende:
Omdat ik niet kook moest ie zo klein mogelijk.
Die stille hoop heb ik ook een beetje, maar ik ken mezelf.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik hoop juist dat onze nieuwe keuken wat meer zal inspireren tot (lekker) koken
Mijn mannetje isquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:03 schreef Phraze het volgende:
Damn heb het topic niet echt helemaal doorgelezen, houdt nl. meer van plaatjes kijken![]()
Maar heb je dit allemaal zelf gedaan in zo'n korte tijd?
Tell me about it. Ik heb gisteren besloten dat we de tuin vooralsnog helemaal skippen en de zolder gaan verbouwen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:17 schreef svann het volgende:
Ik moest wel lachen om dat koken, maar wie weet!
Die vaatwasser was je wonderbaarliijk snel kwijt zeg!
Nu zit ik ook aan een nieuwe keuken te denken.
Ik hoop dat dat snel over gaat, want de nieuwe kozijnen waren al duur genoeg.
Hoor ik daar iemand zeggen dat ze gaat koken?quote:
Als ik ga koken ben jij de eerste die het hoort UIO, ik kon je toch niet in dat vorige keukentje ontvangen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand zeggen dat ze gaat koken?
Alsof ik iemand zou beoordelen op zijn of haar keuken als ze voor me koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:36 schreef Sanne het volgende:
Als ik ga koken ben jij de eerste die het hoort UIO, ik kon je toch niet in dat vorige keukentje ontvangen?
Ik hoop daar nog enige credits mee te scoren, aangezien het van de kwaliteit van het eten niet moet komen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alsof ik iemand zou beoordelen op zijn of haar keuken als ze voor me koken.
Alsof ik iemand zou beoordelen op de kwaliteit van zijn of haar eten als ze voor me koken.quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:41 schreef Sanne het volgende:
Ik hoop daar nog enige credits mee te scoren, aangezien het van de kwaliteit van het eten niet moet komen.
Kun je trouwens nog even wachten op de nieuwe eettafel ook?
Wij koken vrijwel elke avond en ik kan me niet herinneren dat we ooit meer dan 3 pitten tegelijk in gebruik hadden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:53 schreef Joene het volgende:
Ziet er mooi uit, mag ik vragen waarom je een 4 pits gasstel hebt gekozen ?
Je deed toch al bakken?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:22 schreef Sanne het volgende:
[..]
Misschien, daar denk ik nog over.
Ja die zit er ook op, alleen paste hij nu niet op de foto.quote:Op donderdag 15 februari 2007 23:19 schreef B.A.Trix het volgende:
Je doet nu toch wel weer zo'n mooi afzuigkapje ipv deze witte hè??
Koffie en croissantjes als ontbijt?quote:
Niiiiicequote:
Schrijven mag, zolang je er maar niet poept.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Niiiiice
En dan schrijf ik meteen een nieuw stukje op je krijtbord op het toilet
Meisjes poepen nietquote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
Schrijven mag, zolang je er maar niet poept.
De zolder!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:19 schreef Liejannuh het volgende:
Mooie keuken Sanne!
Wat is het volgende project?
Erg mooi geworden Sanquote:Op zondag 18 februari 2007 18:00 schreef Sanne het volgende:
Foto's!!!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu ga ik op mijn kont zitten en doe ik helemaal niets meer.
Oorspronkelijkquote:Op maandag 19 februari 2007 12:33 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zie geen plaat, alleen vlakken waar de oude tegels gezeten hebben.
Gipsplaten zijn het. Die eraf zijn gekomen met tegels en al en die er weer op zijn gegaan.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:12 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Oorspronkelijk
[afbeelding]
Daarna:
Ik bedoel bij deze tweede foto, wat is bruine materiaal, spaanplaat? Hier zijn toch de tegels overheen geplaatst?
[afbeelding]
Gelukkig zijn er restaurants waar je kan etenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:06 schreef Sanne het volgende:
Dank jullie allemaal!!!![]()
![]()
Ben er ook nog steeds zo trots op dat ik er amper wat neer durf te zetten laat staan te koken.
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:13 schreef Sanne het volgende:
Helemaal vergeten te melden.
Ik heb dit weekend helemaal zelf een nieuwe wcbril op de pot boven gezet.
Nu ik beneden zo'n mooie had mocht die in de badkamer niet meer achterblijven.
Heel gedoe nog. Vooral om die oude eraf te krijgen. Maar het is gelukt.
En ik heb er geen doos Twixen bij weg hoeven klussen. Gewoon zomaar tussendoor.
Ow en ik heb de trapkast opgeruimd. Dat valt ook onder klussen tegenwoordig he?quote:
Het is nu een rommelzolder. Waar mijn oude meuk ligt waar ik geen afscheid van kan nemen. Een paar honderd elpee's, schoolboeken, cassettebandjes, video's. Verder hangt er een acht jaar oude cv ketel met ieder jaar een lekkage en een storing en een reparatie. En er is geen trap. Geen gewone trap, wel zo'n uittrektrapding. Maar dat is dus geen doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hoewatwaar? Details!
Come on woman! Waar zijn de plaatjes!
Vreemd dat die ketel nu al vervangen moet worden. Normaal zou een ketel zeker 15 jaar mee moeten gaan. Die van ons hangt hier ook al sinds 1994, toen het huis gebouwd is dus. Heb je geen garantie?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:52 schreef Sanne het volgende:
Het is nu een rommelzolder. Waar mijn oude meuk ligt waar ik geen afscheid van kan nemen. Een paar honderd elpee's, schoolboeken, cassettebandjes, video's. Verder hangt er een acht jaar oude cv ketel met ieder jaar een lekkage en een storing en een reparatie.
Vlizo-trap, oftewel vliering/zolder trap.quote:En er is geen trap. Geen gewone trap, wel zo'n uittrektrapding. Maar dat is dus geen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |