abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 11:04:31 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52279249
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Mss kan de timmerman, als hij toch bezig is, een rekje voor je maken wat je op kan hijsen met een touwtje, daar lijkt wel ruimte voor op de overloop.
Kwestie van een rekje en een of 2 katrolletjes en een mooi stevig touw.
Ik heb het voorlopig even zo opgelost.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_52297945
waar kom je nu eigenlijk na boven met de trap en welke steunbalk bedoelde je?
ik snapte het verhaal niet zo goed

helaas is de stoel hier thuis "afgekeurd" , misschien wil riply alle twee ?
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:14:55 #263
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52304492
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 01:35 schreef Charisma het volgende:
waar kom je nu eigenlijk na boven met de trap en welke steunbalk bedoelde je?
ik snapte het verhaal niet zo goed

helaas is de stoel hier thuis "afgekeurd" , misschien wil riply alle twee ?
Speciaal voor jou, een "mooie" painttekening van de situatie gemaakt.
Hoop dat het wat duidelijker is. Jullie zien op de foto steeds maar een stukje van het geheel.

Ik hou dat tweede stoeltje wel. Ga hem bekleden en spuiten geloof ik.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:16:04 #264
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52304518
Dat zwarte vierkantje, dat is dus een steunbalk die niet verwijderd kan worden, omdat het dak anders wellicht naar beneden komt.
pi_52320692
ooh wat een primeur , speciaal voor mij een tekening
nou snap ik h'm
  donderdag 16 augustus 2007 @ 15:22:27 #266
99453 Mitä_kuuluu
Vittu saatana perkele
pi_52424021
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:16 schreef Sanne het volgende:
Dat zwarte vierkantje, dat is dus een steunbalk die niet verwijderd kan worden, omdat het dak anders wellicht naar beneden komt.
En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?

Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit!
"An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:27:58 #267
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52435963
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 15:22 schreef Mit_kuuluu het volgende:

[..]

En waar wil je dan je zonnebank plaatsen?? Mss een idee om het muurtje te laten staan en 'm daar tegenaan te zetten?? Dus om ut hoekske van het trappengat?

Ziet er allemaal erg indrukwekkend uit!
dat past niet. aan het einde komt ie, aan de muur.

ik had het net nog over je.
pi_52436579
Een hoop dingen waorden heel netjes, en die mechanische ventilatie wegbouwen is helemaal fantastisch, je zult hem ook minder horen nu die zo achter een wandje staat.

Maar van

krijg ik toch rillingen hoor. Ik hoop niet dat het onlangs zo is aangelegd. Wat een wirwar.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:51:53 #269
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52436620
Zolang die wirwar werkt heb ik er geen probs mee.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:52:39 #270
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_52436644
Er staat nu één dakraam in de huiskamer, zie hem net voor het eerst.
Iets groter dan ik had verwacht.

Zaterdag worden ze geplaatst, dan is de tweede er ook.

Ben erg benieuwd!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')