Dat heeft mijn "mannetje" gedaan.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:42 schreef Kwelit het volgende:
Ziet er mooi uit ja. Heb je t plafond zelf verlaagd en gestuct ?
De tegels zijn besteld, alleen de stratenmaker heeft het nog te druk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:50 schreef popolon het volgende:
Hoe is het met je tuin eigenlijk?
Al helemaal bestraat?
Ik zal straks even foto's maken.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:24 schreef Ripley het volgende:
Supermooi Sanne. Hoe staan d egroene spulletjes?
Heeej wijfie!!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:24 schreef Charisma het volgende:
supergaaf sanne, dat goren staat echt leuk ! ben er ook gek van, zo groen is namelijk mijn slaapkamer![]()
wat ga je nog meer veranderen?
Zonder wc-eend kan ik hem niet dagelijks swishen en swipen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:02 schreef Koningin het volgende:
Op zich wel mooi ja.
Zou alleen de deo en de WC-eend weg halen.
Leuk! Het wordt wel echt een paleisje zoquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef Sanne het volgende:
Terugvind kick.
Volgende week gaat er een nieuwe keuken in.
Goeie kickquote:Op donderdag 8 februari 2007 23:41 schreef Sanne het volgende:
Terugvind kick.
Volgende week gaat er een nieuwe keuken in.
Je betaald zoveel huur dat je geen schoonmaakmiddel kan kopen?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ivetje het volgende:
Mooi toiletEn leuke tegeltjes, wij hebben ze gebruikt voor de douchebak-rand
[afbeelding]
Ik vind alleen de antraciet-kleurige voegen bij ons wat mooier dan wit. Hebben we heel erg over getwijfeld, maar vind het net wat mooier dan wit nu ik het bij jou met wit zieMaar erg mooi gedaan hoor!!
let niet op de vloer van onze badkamer...huurhuis![]()
Ik heb geen witte voegen in het mozaiek, maar grijze. Misschien dat het op de foto wit lijkt maar is het niet.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:49 schreef ivetje het volgende:
Mooi toiletEn leuke tegeltjes, wij hebben ze gebruikt voor de douchebak-rand
[afbeelding]
Ik vind alleen de antraciet-kleurige voegen bij ons wat mooier dan wit. Hebben we heel erg over getwijfeld, maar vind het net wat mooier dan wit nu ik het bij jou met wit zieMaar erg mooi gedaan hoor!!
let niet op de vloer van onze badkamer...huurhuis![]()
Ik denk niet dat ie het tegen jou had Sannequote:Op maandag 12 februari 2007 11:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb geen witte voegen in het mozaiek, maar grijze. Misschien dat het op de foto wit lijkt maar is het niet.
Hij was blij met me. Witte voegen op de zijmuren, grijze voegen op het mozaiek en zwarte voegen op de vloer.
Jij kan ook niet lezen, ik reageer niet op Tonks.quote:Op maandag 12 februari 2007 12:56 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie het tegen jou had Sanne![]()
Ja tis maandag heaquote:Op maandag 12 februari 2007 17:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij kan ook niet lezen, ik reageer niet op Tonks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |