Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb je inderdaad al in m'n MSN, Beau. Tenminste, als je met je gmail op MSN zit en iets hebt met lebeau met nog iets ervoor..
Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ertussen?
Peer, hoeveel heb jij gestortquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ertussen?
Ben jij oldschool gang?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvpé.
Ik dacht dat het nooit zover zou komen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee.
Maar je mag wel bij me op schoot.
Hebben we een meet op 20 januari?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Tom, kom je naar de #1000 meet op 20 januari?![]()
Wie komen er nu eigenlijk allemaal?![]()
¤ 10 meer kan ik echt niet missen namelijk. En dan zit ik ook nog met die kerstkaarten sponsoren, ben blij dat het 29 cent is straks. En Sven en Gateway willen dat ik voor hun geld stort ipv een kaartje, en daar komen wel nog meer mensen bij denk ik.quote:
Ben ik oldschool genoeg?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij oldschool gang?!!
Nee!Kom maar terug als er "Toffe newbies inside" in de TT staat!
!
Kerstkaarten wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
¤ 10 meer kan ik echt niet missen namelijk. En dan zit ik ook nog met die kerstkaarten sponsoren, ben blij dat het 29 cent is straks. En Sven en Gateway willen dat ik voor hun geld stort ipv een kaartje, en daar komen wel nog meer mensen bij denk ik.
Alsof dat ooit gaat gebeuren. Toffe newbies is best tegenstrijdig namelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij oldschool gang?!!
Nee!Kom maar terug als er "Toffe newbies inside" in de TT staat!
!
Beetje Gmail afzeiken terwijl je niet eens weet hoe tof het is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hoe maak je bij gmail mappen aan dan. Ik krijg het niet voor elkaar. Kan wel labels maken, maar geen mapjes. En daardoor is het één grote brij in m'n inbox. Met outlook/hotmail kan ik mappen maken en dan berichtjes uit de inbox in de mappen gooien zodat je ze niet meer *ziet*. En dan heb je uiteindelijk een lege inbox. Mijn opgeruimde karakter houdt van lege inboxen
.
Hoe enthousiaster men is om je terugkeer, hoe oldschooler natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben ik oldschool genoeg?Ik ben er pas bij vanaf... 3nogwattes. Met lange pauzes.
Ja!quote:
Je komt, niet liegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Of ik naar de meet kom weet ik niet, maar ik wil graag je kaartje afscheuren als je naar de bios gaat..
Ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Tom, kom je naar de #1000 meet op 20 januari?![]()
Wie komen er nu eigenlijk allemaal?![]()
Gaat dat je niet erg veel geld kosten?quote:
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe enthousiaster men is om je terugkeer, hoe oldschooler natuurlijk![]()
En zo kan je dus ook je bestaande mailtjes (die nu dus nog in je inbox staan) 'opruimen'. Je geeft ze een labeltje en klikt daarna op 'archive'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Flabofski: Thnx! Ik ga het vanavond ff proberen!
Uhuh was erg tof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
! Biatch!
Was dat toen met. Rilo Kiley.
. in het voorprogramma?
.
Ik ben heel erg jaloers..
Men was anders ook niet echt blij toen ik mijn intrede deed hier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.MissBliss zei niks, jij had het te druk met aftrekken...
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!quote:
Nou ik heb wat kerstkaarten ingeslagen, niet de duurste dat welquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaat dat je niet erg veel geld kosten?
Overigens wel een toffe actie![]()
WTF?! Ik kwam spontaan klaar op jouw "DOOR ZHENAR" opmerking!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.MissBliss zei niks, jij had het te druk met aftrekken...
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!
Zaterdag was ik naar Sufjan Stevens geweest, dat was ook echt heel erg tof. Vooral John Wayne Gacy, Jr. Zo mooi, ik moest bijna huilen..
Je begon gelijk Zwijndrecht te dissenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt hem liever van achteren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Waarom komt elke keer Wilders bij mij naar voren!
Sufjanquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!
Zaterdag was ik naar Sufjan Stevens geweest, dat was ook echt heel erg tof. Vooral John Wayne Gacy, Jr. Zo mooi, ik moest bijna huilen..
Nee hoor garpje. Ik zit vaak op CDAquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je hebt hem liever van achteren?
Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel nog tussen SP en Partij voor de Dieren. Bij de SP heb ik een beter gevoel, maar ik ben het meer eens met de PvdD. Ik ben alleen bang dat ze een beetje een one trick pony zijn (whehehe, leuke woordgrap!), en daar heb ik ook weinig zin in.
Maar door SP te stemmen, stem je eigenlijk ook op een kabinet met de PvdA, maar ik wil alles behalve Bos (of Rutte of Halsema of Wilders of Pechtold of wie dan ook..) als MP. Dus ja.
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Flabofski het volgende:
Mwoah, de kans dat er een kabinet-Bos komt, is vrij klein.
Daar had Bupa (RIPquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.
Stemwijzer geeft voor mij PvdD op 1 (ben het maar op 2 punten niet eens), Kieskompas adviseert me vooral PvdA te stemmen (ook al gaf ik aan Wouter Bos zeer onbetrouwbaar en onbekwaam te vinden) en je had nog zo'n stemwijzer die ging over de afgelopen 4 jaar, hoe partijen op wetsvoorstellen enzo hebben gestemd, daarbij kwam de SP naar voren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met een groot probleem, namelijk waarom zijn de touwtjes aan tampons blauw ?
Want of het nu OB is of een obscuur huismerk, de touwtjes zijn allemaal blauw, dat moet een reden hebben die wij mannen niet mogen weten, is het een soort indicatie dat als je touwtje paars is geworden dat er een nieuwe tampon in moet ?
HEEELLPPPP![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
Nervous Tic Motion is erg tof!quote:
TREEHUGGERquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
Ik zat ook te denken aan de Partij voor de Dieren
Jaja, ik ben een linkse bomen dierenknuffelaar
En waarom zeg ik eigenlijk iets over politiek hier?
PvdDquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel nog tussen SP en Partij voor de Dieren. Bij de SP heb ik een beter gevoel, maar ik ben het meer eens met de PvdD. Ik ben alleen bang dat ze een beetje een one trick pony zijn (whehehe, leuke woordgrap!), en daar heb ik ook weinig zin in.
Maar door SP te stemmen, stem je eigenlijk ook op een kabinet met de PvdA, maar ik wil alles behalve Bos (of Rutte of Halsema of Wilders of Pechtold of wie dan ook..) als MP. Dus ja.
Jaquote:
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasdquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Ik stem op deze toffe mevrouw:
[afbeelding]
Laetitia is tofferquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Waarom niet op Rita?
Eh, ik stem nietop kleur hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasd
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, gewoon katholiek..Hoezo dan ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:19 schreef Flabofski het volgende:
http://www.politix.nl/projects/nieuwekieswijzer
Hier kom ik uit op CU (68%), SGP (64%) en de PvdA (64%).
Die eerste twee.![]()
En bij StemWijzer kom ik uit op SP, GroenLinks en de PvdA.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef Flabofski het volgende:
Bij Kieskompas kwam ik trouwens uit bij wéér de CU en de PvdA, maar ook bij CDA.
Ik vind het een beetje stom van d'r dat ze eerst uit de kamer gaat om in Amsterdam voor de VVD lijsttrekker te worden met de gemeenteraadsverkiezingen. En dan is dat een flop en gaat ze met hangende pootjes terug naar de Kamer. Geef mij Rita dan maar, tof mens.quote:
Wil je soms beweren dat daar iets mis mee is? Hè? Nou? Nou?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
En natuurlijk, donker/buitenlands... waarom niet verbaasd
Buitenlandersquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wil je soms beweren dat daar iets mis mee is? Hè? Nou? Nou?!
Dat vond ik ook een beetje vreemd. Rita is ook heel tof, zag d'r gisteren in dat programma van Premquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje stom van d'r dat ze eerst uit de kamer gaat om in Amsterdam voor de VVD lijsttrekker te worden met de gemeenteraadsverkiezingen. En dan is dat een flop en gaat ze met hangende pootjes terug naar de Kamer. Geef mij Rita dan maar, tof mens..
Christelijk is een verzamelnaam voor het christengeloof. En daar hoort Katholiek ook tussen. Wie dat niet wil geloven, kan beter maar niet over het geloof praten. Er zijn zelf katholieken die het beweren. Echt te slecht voor woorden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen katholiek en christelijk...
Nietquote:
Ik weet wat ik je voor je verjaardag ga geven dan . Een geit en een paar bomenquote:
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Christelijk is een verzamelnaam voor het christengeloof. En daar hoort Katholiek ook tussen. Wie dat niet wil geloven, kan beter maar niet over het geloof praten. Er zijn zelf katholieken die het beweren. Echt te slecht voor woorden.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet wat ik je voor je verjaardag ga geven dan . Een geit en een paar bomen.
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')
Net als gereformeerd en hervormd.
Dus zo'n gek antwoord vind ik het niet van Haaibaaike. Ze concretiseert het gewoon.
Griffithquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef BVO het volgende:
Ik stem op deze toffe mevrouw:
[afbeelding]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Zijn er - op Airellena - ook nog ShowChatters die niet links stemmen?
Maar waarom denk je dan dat het beter is voor Nederland als uit de stemwijzers blijkt dat je dat niet vindt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.
Altruïstisch stemmen noem ik dat. Een beetje zoals een grassprietje en een ravijn enzo.![]()
Dudequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Daar valt katholiek ónder, ja. (Onder het 'christengeloof')
Net als gereformeerd en hervormd.
Dus zo'n gek antwoord vind ik het niet van Haaibaaike. Ze concretiseert het gewoon.
Wat de neuk?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.
Ja, die 'Nee' was inderdaad niet slim. Dat is dan ook gewoon typisch Haaibaaike. Maar voor de rest klopt het wel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
DudeJe edge, wat doe je?
![]()
Haaibaaike is Katholiek en dus Christelijk.
Dizer zegt: "Je bent Christelijk!"
Haaibaaike antwoordt: "Nee"
Niks concretiseren; wat ze antwoordde klopte gewoon niet.
Grassprietjes bij ravijnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alle stemwijzers e.d. gooien mij linkse partijen tegen het hoofd, maar ik neig zelf toch naar rechts. Niet zozeer vanuit mijn eigen overtuigingen, maar gewoon omdat dat voor Nederland beter is.
Altruïstisch stemmen noem ik dat. Een beetje zoals een grassprietje en een ravijn enzo.![]()
"Ben je voetbalfan?"quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is fout. Je hoort niet op die manier te benatwoorden. Dan betekent dat je zegt dat je niet christelijk bent maar katholiek. En dat klopt gewoon niet. Punt.
quote:Pete Yorn - A Girl Like You
Someday
I'll look into her green eyes
And know that she'll come with me
A girl like you
Een stemwijzer kan niet alles peilenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar waarom denk je dan dat het beter is voor Nederland als uit de stemwijzers blijkt dat je dat niet vindt?.
Nee, dát slaat ergens opquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:41 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Dan slaat de zin "Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas" nergens op.
Theoretisch gezien zou hij/zij juist béter in de sokken passen, aangezien het rompje van een poppenkastpop makkelijk in een sok te proppen valt.
En toch kon je het al zo snel niet laten om weer op mij te reagerenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:41 schreef LeBeau het volgende:
[..]
a) ik negeer je omdat je een onvriendelijke zak was.
b) ik post gewoon lekker hard door.
De arrogantiequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom je wel naar de XFAmeet (we krijgen toch wel kaartjes) ?
Katholiek is ook Christelijk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:45 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, die 'Nee' was inderdaad niet slim. Dat is dan ook gewoon typisch Haaibaaike. Maar voor de rest klopt het wel.
Het ging dan ook meer over Dizers vergelijking (Katholiek = Christelijk).
En dat rijmt ook nog eens niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dát slaat ergens op! "Kom, laten we de romp van de pop in een sok steken, anders staat dat zo kaal
."
![]()
!
Neuken?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Katholiek is ook Christelijk!![]()
Net als dat een hond een dier is.
Andersom gaat het niet op natuurlijk, maar dat doet niets af aan de bewering zoals Dizer deze poneerde.
Alleen het gebruik van het =-teken is wat ongelukkig, omdat dit doorgaans staat voor "is gelijk aan" en dat is niet het geval. Maar dat bedoelde Dizer ook niet natuurlijk.![]()
Geen idee? En dan gaan we gewoon weer de stats af zoals vorig jaar, dus tenzij jij Tommeke meeneemt moet ie flink gaan postenquote:
Of we kaarten krijgen of niet, ben allang blij dat we ze vorig jaar kregen, was echt onvergetelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee? En dan gaan we gewoon weer de stats af zoals vorig jaar, dus tenzij jij Tommeke meeneemt moet ie flink gaan posten
Ja! Ubertofquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Of we kaarten krijgen of niet, ben allang blij dat we ze vorig jaar kregen, was echt onvergetelijk.
Het lijkt mij ook uber tofquote:
quote:
'Ik wordt'quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook uber tof![]()
![]()
Al is het niet zeker:of het dit jaar weer gebeurt of ik wordt uitgenodigd of ik wel durf of BVO gaat ![]()
En je mannenpap.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
![]()
!!!!
Dat woord is zo heerlijk... zompig!
Ik bedoelde de user "ik"quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:46 schreef Flabofski het volgende:
[..]
'Ik wordt'
Dat neuken in ons blootje gaat dus móói niet meer door, hè.
Dat woord is ook zompig, maar die kende ik alquote:
Puddingbuks niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat woord is ook zompig, maar die kende ik al![]()
![]()
Dus daarom postte BVO dat plaatje laatstquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:23 schreef Dizer het volgende:
Haaibaaikes kerstboom plus een stukje van haar huis
Haaibaaike is Christelijk!
!
Enkel voor die fotoquote:
quote:
Ik dacht dat je niet snapte wat er op de foto stond ofzo!quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:53 schreef BVO het volgende:
En Svurno, ik had een ? als PI, jullie moesten raden, maar deden dat niet![]()
![]()
.
Link?quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Yolanthe op MySpace en ze reageert nog terug ook
Doe eens linken danquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Yolanthe op MySpace en ze reageert nog terug ook
The OCquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister Hide and Seek nu al heel vaak achter elkaar.
http://www.myspace.com/imogenheap
Das Yolanthe nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik luister Hide and Seek nu al heel vaak achter elkaar.
http://www.myspace.com/imogenheap
Ik voel een toffe grap aankomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Flabofski het volgende:
En wáárom zit ik op knijpers te kauwen?![]()
![]()
Nee. Dat is juist het probleem.quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik voel een toffe grap aankomen?
Toe nou Bupa, ik hou het niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:05 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nee. Dat is juist het probleem.
Ik heb hier twee knijpers liggen en bij eentje is er al een stukje af.
Hee, zo'n account heb ik laatst ook aangemaaktquote:
Of, wacht:quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo van: "Ik knijp 'm, ik ben bang. Vandaar dat ik op een knijper bijt. Hihihihihiihihhi!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of, wacht:
"Misschien omdat ik 'm knijp?"
Ja, precies zoiets.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:06 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Of, wacht:
"Misschien omdat ik 'm knijp?"
Niveau Sara.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:07 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Had best een Lama-grap kunnen zijn, toch?
Precies. Langer dan Christel, om wie ik echt nooit heb hoeven lachen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:09 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En die heeft het ook twee jaar volgehouden.
Kristel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies. Langer dan Christel, om wie ik echt nooit heb hoeven lachen.
De allerslechtste Bupatih-grap aller tijden graag.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:10 schreef Flabofski het volgende:
Gooi nog eens wat 'ik wil graag zien' of 'de allerslechtste aller tijden' in dit topic. Kan ik alvast oefenen. [afbeelding] [afbeelding]
Als Patrick belachelijk werd gemaakt moest ik altijd harder lachenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan was Sara toch niet zo slecht. Eens in de maand een goede grap, en voor de rest kon je lachen hoe de rest haar belachelijk maakte.
Met die aflevering met Yolanthe had ze enorm veel last van wijvennijd, dat was ook wel grappigquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan was Sara toch niet zo slecht. Eens in de maand een goede grap, en voor de rest kon je lachen hoe de rest haar belachelijk maakte.
Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De allerslechtste Bupatih-grap aller tijden graag.
Damkampioenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als Patrick belachelijk werd gemaakt moest ik altijd harder lachen.
"Geband is met een t, hoor"quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Ik wil graag zien de allerslechtste Bupatih-imitatie allertijden.
Damn, wat ben ik blij dat die gast geband is, zit ie weer kutgrappen te maken op m'n MSN.
Dat had ik dan ook gemeld in mijn column.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met die aflevering met Yolanthe had ze enorm veel last van wijvennijd, dat was ook wel grappig
quote:
"Ik? Nee, joh. Zoveel eer verdien ik niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Als je al begint met: "Die bestaat niet", kan je natuurlijk nóóit een Lama wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:16 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Die bestaat niet.![]()
![]()
Al komt "Ja, ik ga zeker mee naar de 1000-meet, zoals ik enkele maanden geleden al had aangekondigd!" wel in aanmerking.
"Pffff, ik zou echt mijn hele leven crew willen zijn. Hell, ik zou zelfs (Forum) Admin willen worden. Mên, wat zijn yvonne en Danny toch tof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch een grapje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je al begint met: "Die bestaat niet", kan je natuurlijk nóóit een Lama worden
"Kristin wíé? Pfff, lelijke oude taart.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:14 schreef Svensational het volgende:
't Is dat er geen beeld bij zit, anders was je écht wel blijven kijken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wegzap-moment.
Ha haquote:
Niet!quote:
Je vergeet "hard lachen om andermans grappen", want dat doe je zéker niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:27 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Niet!Want dat zou ik wel toespelingen maken op mijn tieten, afgeven op mannen, rare geluiden uit m'n bolle bakkes toveren of wild rondstampen!
Dan ken je mij niet goed genoeg, mannetje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet "hard lachen om andermans grappen", want dat doe je zéker niet.
Daar heb je me.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:29 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Dan ken je mij niet goed genoeg, mannetje.
Ik heb immers vaak genoeg moeten lachen om Johan_Cruijff, Bupatih of IQM.quote:
quote:
Als je dat combineert krijg je toffee!quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Koffie.
Jij komt altijd spontaan klaar als je naam genoemd wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Ik kwam spontaan klaar op jouw "DOOR ZHENAR" opmerking!![]()
![]()
![]()
Maar als ik jou niet kan pesten, wat moet ik dan op Fok!?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je begon gelijk Zwijndrecht te dissen
Jouw woordgrapje klopt tenminste.quote:
WTF?! Wat is het verschil tussen die samentrekking en die andere?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw woordgrapje klopt tenminste.
Erkenning is oké.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jouw woordgrapje klopt tenminste.
Koffie + thee = toffeequote:Op dinsdag 14 november 2006 19:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WTF?! Wat is het verschil tussen die samentrekking en die andere?!![]()
Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef LeBeau het volgende:
Afbeeldingen zoals smilies en icoontjes laden echt moeilijk langzaam in firefox bij mij thuis. Dat vind ik lichtelijk kut.
Geld voor mij?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:24 schreef Flabofski het volgende:
Ik vind dat we geld moeten gaan inzamelen voor LB. Dit kan zo niet langer!
Ik nam alleen de t van thee en dan de "offie"-klank van toffee. Dichterlijke vrijheid weetjewelquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:14 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Koffie + thee = toffee
De t van thee, de off van koffie en weer de ee van thee.![]()
![]()
In jouw geval kom je uit op thoffie.Of k(h)uis.
Klopt; altijd jammer als je de betreffende ad remmiteit daarna moet uitleggenquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:44 schreef Flabofski het volgende:
Bladiebla.
Ad remmiteit is een gave.
Toffie, nou. Ik vond die van dinges nog steeds veel toffieder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik nam alleen de t van thee en dan de "offie"-klank van toffee. Dichterlijke vrijheid weetjewel![]()
![]()
En dat was ook het grapje, dat het net niet helemaal klopte. Vandaar dat ik er "Ofzo." bij zette.
!
Flablover!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:48 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toffie, nou. Ik vond die van dinges nog steeds veel toffieder.
Ja, daar voel ik me niet te min voor, hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat vertel je Zhenar?
Niet iedereen is even intelligent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt; altijd jammer als je de betreffende ad remmiteit daarna moet uitleggen![]()
Jottum.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:52 schreef Flabofski het volgende:
Klabafski.
Flabefski.
Aldus iemand in mijn fotoboek.
The Best Of?quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:31 schreef Svensational het volgende:
Straks komt Sara Kroos bij The Best of DWHN!
quote:"En? Heb je nog wat opgestoken vandaag?"
"Ja, m'n vinger toen ze vroegen wiens moeder dat was in de Playboy."
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-logquote:
Geil.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-log!
Ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
Ik ben niet rijk genoeg om op VVD te stemmen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:31 schreef BVO het volgende:
sven!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
En vanaf daar dus doorgeklikt naar de Heleen-log!
M'n vriendinnetjequote:Op dinsdag 14 november 2006 20:18 schreef timbob het volgende:
[..]
sven!
wie is die teletubbie in je avatar?
Ah, hoe tof.quote:
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje! Heeft meegedaan aan X-Factor, helaas was ze niet door
!
En de avatar dan 'lelijk.gif' noemen. Als dat geen echte liefde is...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
M'n vriendinnetje! Heeft meegedaan aan X-Factor, helaas was ze niet door
!
Kut F3, hij heeft de avatar gemaaktquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:25 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En de avatar dan 'lelijk.gif' noemen. Als dat geen echte liefde is...
Vanaf de 16e minuut: http://av.rtl.nl/web/comp(...)72l10r18_480x296.wmvquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:27 schreef timbob het volgende:
Ik wacht eigenlijk nog op een hi-res filmpje
omgquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vanaf de 16e minuut: http://av.rtl.nl/web/comp(...)72l10r18_480x296.wmv
ODT kwam altijd heel tof na S&S.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:29 schreef Flabofski het volgende:
Dit Was Het Nieuws.
En vanavond Onder De Tram.
Spuiten en slikken he. Op donderdag.quote:
Ah. Met je stomme afkortingen ook altijd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Spuiten en slikken he. Op donderdag.
Klopte het nog nou van P-en-K? Ja toch?
Nee, maar jij kort elk programma af, waardoor ik niet meer weet waarover je het hebt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:40 schreef BVO het volgende:
Alsof jij er nooit naar kijkt. Gij vlegel.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef BVO het volgende:
Haaibaaike complimenteerde me met mijn avatar, Flabofski. Dus ik breng ze geheel naar u over.
Ja, ik weet het echt niet hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:47 schreef Svensational het volgende:
P&Kie?
Die weet ik! Eigen Huis en Tuin met Rob en Nico.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:36 schreef timbob het volgende:
EH&T met R&N
dat waren nog eens tijden!
Nou, nou...quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik weet het echt niet hoor!
Ja, door BVO's opmerking wist ik het ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:42 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Die weet ik! Eigen Huis en Tuin met Rob en Nico.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:37 schreef Flabofski het volgende:
Nog niet nagevraagd.
Stelletje huilies zitten er ook in OUD.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:45 schreef BVO het volgende:
En dan zegt Peri dat ik ver ga.
Campagne: de troostaward voorJessie
Hormoanen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:48 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Stelletje huilies zitten er ook in OUD.
Je hebt het toch nagevraagdquote:
Ja, ik zag haar nog!quote:
Maar daar doelen BVO en ik niet op, schat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt het toch nagevraagd? Bij mij
!
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:49 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Is die oa een typefout of een poging om een leuke woordgrap te maken?
In beide gevallen:
Jezus, hoerige kut-users, doe eens duidelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Maar daar doelen BVO en ik niet op, schat.
Kut, dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ze waren laatst bij Paul de Leeuw.
Het Sara Kroos-syndroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.
Ach, je hebt het, of je hebt het niet. Overigens vind ik wel dat je nu niet erg origineel bent, aangezien een Sara Kroos opmerking vandaag al meerdere malen tegen jou gemaakt is. Maar dat terzijde.quote:
Wat heeft 'een Sara-opmerking die vandaag tegen mij is gemaakt' te maken met wat ik hierboven postte en met de originaliteit daarin?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, je hebt het, of je hebt het niet. Overigens vind ik wel dat je nu niet erg origineel bent, aangezien een Sara Kroos opmerking vandaag al meerdere malen tegen jou gemaakt is. Maar dat terzijde.
Iemand (quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:55 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Wat heeft 'een Sara-opmerking die vandaag tegen mij is gemaakt' te maken met wat ik hierboven postte en met de originaliteit daarin?
Het is toch typisch Sara om ondanks de slechte kwaliteit van grappen ze tóch te maken?
Wat grof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
jij op Sara-niveau zat eerder vandaag,
Oh, zo. Nou ja, ik neem MB sowieso niet (meer) serieus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Iemand () gaf aan dat jij op Sara-niveau zat eerder vandaag, dan is het toch onorigineel om vervolgens zelf óók maar iemand te "beledigen" door te zeggen dat hij net Sara Kroos is?
Verzin dan iets nieuws, je kan het wel.

Als dat de enige reden is, kan ik daar mee leven.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Zhenar het volgende:Een FlabErik bitchfight!
![]()
Ik ben voorErik
![]()
newbies
![]()
Tevens heeft Erik wel een punt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Als dat de enige reden is, kan ik daar mee leven.
Vechten tot je er bij neervalt Flabquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Oh, zo. Nou ja, ik neem MB sowieso niet (meer) serieus.[afbeelding]
En míjn Sara-opmerking is niet te vergelijken met MB's opmerking, aangezien zíj mij met Sara vergeleek, terwijl ik jouw eigen analyse van je grap vergeleek met Sara.
Ik heb zelf dus niet gezegd dat je op het niveau van Sara zit, maar toen je zei "maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken" moest ik aan Sara denken.
Dus.
All I'm saying is dat ik het weinig origineel vind om wéér met Sara aan te komen. Je motieven waarom enzo, die maken mij niet uit.quote:
Je snapt het dus nog steeds niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had het stiekem helemaal eigenlijk niet over MB, maar over mijzelf:
[..]
All I'm saying is dat ik het weinig origineel vind om wéér met Sara aan te komen. Je motieven waarom enzo, die maken mij niet uit.
En dát deed ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand () gaf aan dat jij op Sara-niveau zat eerder vandaag, dan is het toch onorigineel om vervolgens zelf óók maar iemand te "beledigen" door te zeggen dat hij net Sara Kroos is?
Verzin dan iets nieuws, je kan het wel.
Ik denk dat hij het wel degelijk snaptequote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Nee. Want hij snapt blijkbaar niet wat ik zei/waarom ik het zei.
De enige overeenkomst is de naam 'Sara Kroos'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel degelijk snapteMaar het gaat om de gelijkenis tussen de twee Sara Kroos opmerkingen en die is er wel degelijk
Dat heet nou associëren en daar hoef je je niet voor te schamen hoor
Maar het is niet een bijzonder originele bezigheid
![]()
En dat laatste had ik niet helemaal door inderdaad, maar dat doet niks af aan mijn punt (al verzwakt het 't wel een beetje).quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:04 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je snapt het dus nog steeds niet.
Én je spreekt jezelf tegen. Immers:
[..]
En dát deed ik dus niet.
Ja. Bij de een-na-laatste aflevering van dit seizoen maakte ze na een mislukte grap de "Knip dit eruit!"-beweging met d'r handen, toen bleek dat mensen alweer niet moesten lachen om haar 'grappen'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me wel af of Sara Kroos wel doorheeft dat ze slechte grappen maakt.
Het Kristel-Zweers-syndroom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen typefout en ik ben me er van bewust dat het een slechte woordgrap is (vandaar ook de PI), maar zelfs slechte kwaliteit weerhoudt mij er niet van ze toch te maken. Zo ben ik dan wel weer.
Hoe ontof was deze pagina geweest als Bupa dit gezegd hadquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het Kristel-Zweers-syndroom.
Achteraf is het ook niet moeilijk om door te hebben dat je een slechte grap maakt. Maar ze weet het volgens mij niet echt van tevoren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja. Bij de een-na-laatste aflevering van dit seizoen maakte ze na een mislukte grap de "Knip dit eruit!"-beweging met d'r handen, toen bleek dat mensen alweer niet moesten lachen om haar 'grappen'.
Ja, maar néé! De naam Kristel Zweers was al eerder gevallen vandaag en dus ben je niet origineel meer!quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het Kristel-Zweers-syndroom.
Jij zou het zelf toch beledigend vinden om met Sara Kroos vergeleken te worden? Jouw emoties jegens deze "comediënne" zijn overduidelijk hier, dus daar hoef je je niet onderuit proberen te praten. Erik maakte een opmerking zonder Sara Kroos te noemen. Dat deed jij. Met welke reden?quote:
Nee. En dat is dan ook niet één van haar sterkste punten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achteraf is het ook niet moeilijk om door te hebben dat je een slechte grap maakt. Maar ze weet het volgens mij niet echt van tevoren.
Maar niet als diss richting iemand, dus Erik had het oké gevondenquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:09 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ja, maar néé! De naam Kristel Zweers was al eerder gevallen vandaag en dus ben je niet origineel meer!
*stampvoet*
Daar irriteer ik me eigenlijk nooit aanquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:10 schreef Flabofski het volgende:
Ruben Nicolai heeft iets soortgelijks. Die weet niet wanneer hij moet stóppen met een grap.
Omdat dat niet kan, duhquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar irriteer ik me eigenlijk nooit aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |