anders loopt het liedje niet echt lekker he!quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef Djarum het volgende:
toch nog steeds grappig dat de kinderen "Oh Denneboom" zingen, terwijl het eigenlijk een spar is..
Ja, zal even kijken welke ik gekocht heb....quote:Op maandag 6 november 2006 14:08 schreef Étoile het volgende:
Wow Oblivion, dat is idd een spectaculaire boomHeb je nog tips/adviezen bij het zoeken van een neppert?
Dank je!quote:Op zondag 12 november 2006 15:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wow wat een mooie boom Oblivion![]()
Ik zet mijn kunsboom ook weerquote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dank je!
*zucht, duurt het nog lang hč?
Laat zien dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb ook nog een foto van mijn boom !
Ik zie al dat jij het serieus aanpaktquote:Op maandag 6 november 2006 14:03 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb al jaren een neppert!
Enkel en alleen omdat ik de vorm vaak te karig vind van een echte boom.
En wil 'm perse tot aan het plafond, dat lukt vaak niet met een echte dan zijn ze ook 2 meter doorsnee.
En vouw hem vaak nog een hoek om, bij een echte wordt dat dus takken eruit zagen.
De geur heb ik toch wel in huis, maak namelijk wel stukken in huis met echte takken...![]()
Van vorig jaar:
[afbeelding]
Dit jaar komt ie ergens anders te staan.
Mooiquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[afbeelding]
Dat was van vorig jaar![]()
Voor Dizzertje![]()
Das tof, ik ben orthodoxquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, gewoon katholiek..Hoezo dan ?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee, gewoon katholiek..Hoezo dan ?
Dat wist ik niet Dizer dat je orthodox ben ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das tof, ik ben orthodox.
En trouwens. Katholiek = christelijk
Oh joh, maar daar zeg ik ook niks over. Ik vind het gewoon tof als ik mensen zie die een kruis inn hun huis hebben hangen. En ik zeg ook niks over niet-gelovigen. Trouwens, ik ga ook maar 1 keer in het jaar naar de kerk. Maar ik lees wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel af en toe de bijbelquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wist ik niet Dizer dat je orthodox ben ?
Maar wat maakt het uit of wel, je moet ieder in zijn midden laten !
Wat christelijk betreft ik lees geen bijbelIk ben gewoon katholiek
![]()
Dat geloof ik niet lekker strengquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben asyrisch orthodox. Lekker streng.
Was ook sarcasrtisch bedoeld. Wij zijn niet zo streng als we normaal horen te zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet lekker streng![]()
![]()
Ik ken je geloof nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Was ook sarcasrtisch bedoeld. Wij zijn niet zo streng als we normaal horen te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |