quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef LeBeau het volgende:
X-Factor komt tegelijkertijd met 24, niet echt lekkere timing.
En nu ga je zeker niks meer zeggen zekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
Gaat lekker dat postopkrikken he LeBeau.
Ik las ergens dat ze de auditierondes op tv laten zien.quote:
Volgens mij heb ik al een Tom_Tom op m'n MSN, ik denk dat jij dat misschien bent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN (tom.goossens@gmail.com) en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN..
Gmail.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gmail sorteert het toch allemaal automatisch in een ander mapje, heel handig!
Wat is dat nou weer voor filmsterrengedragquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze de auditierondes op tv laten zien.
Ik wil best op tv, maar dan pas als ik ook echt de nieuwe Lama ben.
oh, dat zou best kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij heb ik al een Tom_Tom op m'n MSN, ik denk dat jij dat misschien bent.
Ik zit momenteel op de Mac, dus geen MSN.
We rijden over de Hoover Dam, die plotseling aan twee kanten wordt opgeblazenquote:
Ik pas me gewoon aan aan het wereldje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor filmsterrengedrag.
Damn! Is het nu eindelijk tijd voor onze jetpacks?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We rijden over de Hoover Dam, die plotseling aan twee kanten wordt opgeblazen![]()
Ik mag toch hopen dat als ik een vrouw zou zijn, ik toch een heel stuk toffer dan dat zou zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik een vrouw was, zou ik willen dat ik net zo tof als PeRi was..
Wat een infantiele kutrijm.quote:Soms is het leven net een poppenkast
Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas.
Ze laten heus niet álle audities zien hoor, alleen de goeie en de slechtequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan aan het wereldje.
Maar ó zo tof gezongenquote:
Kom je wel naar de XFAmeet (we krijgen toch wel kaartjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik een vrouw was, zou ik willen dat ik net zo tof als PeRi was..
Dat kan heulemaal niet!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik mag toch hopen dat als ik een vrouw zou zijn, ik toch een heel stuk toffer dan dat zou zijn.
En nog grotere borstenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat als ik een vrouw zou zijn, ik toch een heel stuk toffer dan dat zou zijn.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar ó zo tof gezongen geplaybackt!
Hoe komt het eigenlijk zo dat jij hier... nou... soort van bent?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
Als ik een vrouw was, zou ik de hele tijd aan mezelf zitten. En aan PeRi. Bwehehe. [barf.gif]
Al sinds het voor het eerst op Yorin kwam, fanatiek zonder ooit een minuut te missen.quote:
Jij wil serieus weer tussen de bakvissen in gaan zitten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kom je wel naar de XFAmeet (we krijgen toch wel kaartjes) ?
En het slaat ook nog eens als kut op dirk.quote:
Wat, nou?quote:Soms is het leven net een poppenkast
Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas.
Bakvissenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wil serieus weer tussen de bakvissen in gaan zitten?
Of we kunnen de nitro engine activeren. Kies jij maarquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn! Is het nu eindelijk tijd voor onze jetpacks?![]()
Watch me.quote:
jetpacksquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of we kunnen de nitro engine activeren. Kies jij maar![]()
Verstandhouding? Tussen wie en wie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe komt het eigenlijk zo dat jij hier... nou... soort van bent?!Regelmatig enzo. Ik bedoel: moeten we mysterieus en geheimzinnig doen alsof ik daar een excuus voor nodig heb of is er een of andere "verstandhouding"???
![]()
Nee tussen jou en Tom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij wil serieus weer tussen de bakvissen in gaan zitten?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Gmail eigenlijk heel irritant. Je hebt één grote inbox en het enige wat je kan doen is een tagje hangen aan het bericht van waar het thuishoort.
Ik wil opruimen! Mijn mail uit mn inbox in een apart mapje!
Je kan ook filters instellen, zodat bepaalde mailtjes (van bepaalde personen) in bepaalde mappen komen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind Gmail eigenlijk heel irritant. Je hebt één grote inbox en het enige wat je kan doen is een tagje hangen aan het bericht van waar het thuishoort.
In een poppenkast hebben de poppen toch geen benenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Flabofski het volgende:
[..]
En het slaat ook nog eens als kut op dirk.
[..]
Wat, nou?Oh, je leven is als een poppenkast, dus is het net alsof je niet meer in je sokken past? Waar de neuk slaat dát dan op?
Ik ookquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Al sinds het voor het eerst op Yorin kwam, fanatiek zonder ooit een minuut te missen.![]()
![]()
Dan slaat de zin "Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas" nergens op.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
In een poppenkast hebben de poppen toch geen benen?
a) ik negeer je omdat je een onvriendelijke zak was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu ga je zeker niks meer zeggen zeker.
Ik archiveer de belangrijke mailtjes, de rest verwijder ik dan. Dat archief staat dan bij "Alle berichten"quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar met de nucleaire straling muteren we per ongeluk een groepje achtervolgende motorrijders, die nu half mens half motor zijn! De gruwel!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
jetpacks
Ze zijn door atoomenergie gedreven
Ik zet een sterretje bij de belangrijke mailtjes.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik archiveer de belangrijke mailtjes, de rest verwijder ik dan. Dat archief staat dan bij "Alle berichten"
Doe ik ook. Hoewel ik niet zo veel doe met mijn gmail accountquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik archiveer de belangrijke mailtjes, de rest verwijder ik dan. Dat archief staat dan bij "Alle berichten"
Verstandhouding tussenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:40 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Verstandhouding? Tussen wie en wie?
En ja, ik moet mysterieus en geheimzinnig blijven, lamzak.
Ik ben indekoffer hier!
Niks mis met een erectie, maar post die dan niet in FB met daarbij het bericht hoe je aan die megagrote puddingbuks bent gekomen (ik zei 'gekomen'quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Verstandhouding tussenjou
en crew natuurlijk
![]()
![]()
Maargoed. Indekoffer enzo... check![]()
Al ben ik bang dat een onaflatende erectie mijnderzijds je geheimpje vroeg of laat toch wel zal verklappen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |