Daar heb je een goed punt.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Flabofski het volgende:
Niet dat ik er serieus naartoe ga
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN (tom.goossens@gmail.com) en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben 25 jaar, man en kijk extreem trouw naar Desperate Housewives en Grey's Anatomy, met soms een aflevering Gilmore Girls en vroeger ook af en toe Everwood toen het nog kwam. Good enough?
Wil je nog meer spam ofzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN () en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN..
Gá dan gewoonquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef LeBeau het volgende:
X-Factor komt tegelijkertijd met 24, niet echt lekkere timing.
En nu ga je zeker niks meer zeggen zekerquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
Gaat lekker dat postopkrikken he LeBeau.
Ik las ergens dat ze de auditierondes op tv laten zien.quote:
Volgens mij heb ik al een Tom_Tom op m'n MSN, ik denk dat jij dat misschien bent.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN (tom.goossens@gmail.com) en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN..
Gmail.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gmail sorteert het toch allemaal automatisch in een ander mapje, heel handig!
Wat is dat nou weer voor filmsterrengedragquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze de auditierondes op tv laten zien.
Ik wil best op tv, maar dan pas als ik ook echt de nieuwe Lama ben.
oh, dat zou best kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef LeBeau het volgende:
Volgens mij heb ik al een Tom_Tom op m'n MSN, ik denk dat jij dat misschien bent.
Ik zit momenteel op de Mac, dus geen MSN.
We rijden over de Hoover Dam, die plotseling aan twee kanten wordt opgeblazenquote:
Ik pas me gewoon aan aan het wereldje.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor filmsterrengedrag.
Damn! Is het nu eindelijk tijd voor onze jetpacks?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
We rijden over de Hoover Dam, die plotseling aan twee kanten wordt opgeblazen![]()
Ik mag toch hopen dat als ik een vrouw zou zijn, ik toch een heel stuk toffer dan dat zou zijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik een vrouw was, zou ik willen dat ik net zo tof als PeRi was..
Wat een infantiele kutrijm.quote:Soms is het leven net een poppenkast
Dan is het net alsof ik niet meer in m'n sokken pas.
Ze laten heus niet álle audities zien hoor, alleen de goeie en de slechtequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:36 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Ik pas me gewoon aan aan het wereldje.
Maar ó zo tof gezongenquote:
Kom je wel naar de XFAmeet (we krijgen toch wel kaartjesquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik een vrouw was, zou ik willen dat ik net zo tof als PeRi was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |