Niet overdrijven he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.
Wat ben jij verrekt weinig in XFA te vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo!
Ik moet op zaterdag vaak werken, dus dat maakt het allemaal een beetje lastig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef Svensational het volgende:
Wat ben jij verrekt weinig in XFA te vinden!
Ik kan me herinneren dat ik een keer om Sara heb gelachen toen ze een koe deed tijdens dat doventolk gebeuren, bij Krystel of hoe die muts heet kan ik me alleen herinneren dat ik haar keer op keer erg saai vond.quote:
Ik vind de audities ook nooit zo leuk, heb alweer zin in de volgende rondequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet op zaterdag vaak werken, dus dat maakt het allemaal een beetje lastig.
En eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe een beetje een tegenvaller. Maar goed, dat komt waarschijnlijk door die auditierondes, die me nooit zo weten te boeien. Op Roef en Marjan na, natuurlijk.
Tom! Heb je Little Miss Sunshine al gezien? Hij is echt vet goedquote:
Wanneer gaan we nou A la folie.. pas du tout op je kleine kamer waar alleen plek is voor een bed, kijken?quote:
Ik kijk geen X-Factor. Misschien wel de liveshowsquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef LeBeau het volgende:
X-Factor komt tegelijkertijd met 24, niet echt lekkere timing.
Nee, ik moet 'm nog steeds zien.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
Tom! Heb je Little Miss Sunshine al gezien? Hij is echt vet goed
Vanmiddag?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:13 schreef PeRi het volgende:
Wanneer gaan we nou A la folie.. pas du tout op je kleine kamer waar alleen plek is voor een bed, kijken?
Praat eens normaal, ik snap er niks meer van.quote:
Ik ben niet bang voor PeRi hoor!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Stom en homo in 1 zin? Moet ik soms PeRi op je afsturen?
()
Was geweldigquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik moet 'm nog steeds zien..
Hoe vond je de muziek?. Sufjan Stevens.
.
Mag van mij ook alweer doorquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet op zaterdag vaak werken, dus dat maakt het allemaal een beetje lastig.
En eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe een beetje een tegenvaller. Maar goed, dat komt waarschijnlijk door die auditierondes, die me nooit zo weten te boeien. Op Roef en Marjan na, natuurlijk.
De andere helft helemaal niet.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben niet bang voor PeRi hoor!
En de helft klopt iig
En Henk Temming moet natuurlijk in de dichtsbijzijnde sloot gedumpt worden, wat een ei.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:16 schreef BVO het volgende:
Mag van mij ook alweer door.
Al zijn Roef en Marian wel cult.
Geile mailtjes sturen naar je leraar, met pikante foto's in de bijlage, zodat je zonder veel moeite hogere cijfers scoort?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik ben schooldingen aan het doen (. ).
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh ja, dat moet ik ook nog doen..
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geile mailtjes sturen naar je leraar, met pikante foto's in de bijlage, zodat je zonder veel moeite hogere cijfers scoort?
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:
Ze zijn allemaal al getrouwd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Geile mailtjes sturen naar je leraar, met pikante foto's in de bijlage, zodat je zonder veel moeite hogere cijfers scoort?
Ik wil Tom's docente zijnquote:
Een beetje losbandige scholiere laat zich daar niet door tegenhouden. Doe maar beter je best.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een beetje losbandige scholiere laat zich daar niet door tegenhouden. Doe maar beter je best.
Had je m'n column maar moeten lezen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nooit geweten dat die Lama is geweest!
Maar ze zijn ook eng. En vies. Straks willen ze iets van me. *rilt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een beetje losbandige scholiere laat zich daar niet door tegenhouden. Doe maar beter je best.
Ik ben 25 jaar, man en kijk extreem trouw naar Desperate Housewives en Grey's Anatomy, met soms een aflevering Gilmore Girls en vroeger ook af en toe Everwood toen het nog kwam. Good enough?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens. Ik moet voor m'n studie een receptieanalyse doen over hoe mensen naar een bepaald TV-programma kijken. Ik ga onderzoeken hoe mannen van 19-25 jaar oud naar de Net 5 dinsdagavond kijken. Je hoeft geen die-hard fan te zijn, maar je moet wel weten wat voor series hier worden uitgezonden en ook wel weten waar ze over gaan, zodat je ook iets zinnigs over de programma's kan zeggen. Hiervoor moet ik zo'n 6 mensen interviewen, wat gewoon via MSN kan. Het duurt dan ongeveer een uurtje, misschien iets meer, misschien iets minder. Maar goed, als je zelf zin hebt om mee te doen en aan de eisen voldoet, of je kent iemand die me misschien zou kunnen helpen. Dan zou ik je heel erg dankbaar zijn!
*meldt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Anyway, echte fans van het eerste uur wéten dat!
Jij bent nooit meer op msn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ben 25 jaar, man en kijk extreem trouw naar Desperate Housewives en Grey's Anatomy, met soms een aflevering Gilmore Girls en vroeger ook af en toe Everwood toen het nog kwam. Good enough?
Tegenwoordig niet meer, vroeger keek ik wel altijd Gilmore Girlsquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Trouwens. Ik moet voor m'n studie een receptieanalyse doen over hoe mensen naar een bepaald TV-programma kijken. Ik ga onderzoeken hoe mannen van 19-25 jaar oud naar de Net 5 dinsdagavond kijken. Je hoeft geen die-hard fan te zijn, maar je moet wel weten wat voor series hier worden uitgezonden en ook wel weten waar ze over gaan, zodat je ook iets zinnigs over de programma's kan zeggen. Hiervoor moet ik zo'n 6 mensen interviewen, wat gewoon via MSN kan. Het duurt dan ongeveer een uurtje, misschien iets meer, misschien iets minder. Maar goed, als je zelf zin hebt om mee te doen en aan de eisen voldoet, of je kent iemand die me misschien zou kunnen helpen. Dan zou ik je heel erg dankbaar zijn!
Daar heb je een goed punt.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:30 schreef Flabofski het volgende:
Niet dat ik er serieus naartoe ga
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN (tom.goossens@gmail.com) en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:27 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben 25 jaar, man en kijk extreem trouw naar Desperate Housewives en Grey's Anatomy, met soms een aflevering Gilmore Girls en vroeger ook af en toe Everwood toen het nog kwam. Good enough?
Wil je nog meer spam ofzo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Zeker! Als je mee zou willen werken, graag. Ik ben je natuurlijk eeuwig dankbaar daarvoor, dat begrijp je. Je kunt me toevoegen op MSN () en dan kunnen we kijken wanneer het uitkomt om je te interviewen, in hoeverre je dat zo kunt noemen via MSN..
Gá dan gewoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |