Duhquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je in haar fotoboek kijkt zie je een foto waar je zo tussen PeRi's chacha's gluurt.
Laat hem eerst maar eens in het eerste komenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, met de toekomstige ster van het Nederlands Elftal.
Vraag dan ook niet naar de bekende weg, oversekst var--rund!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Duh
TomCruise heetf daar nog gereageerd
In je zus?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar eens in het eerste komen.
Chacha's? Niemand heeft ze ooit zo genoemd, omg Beauquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je in haar fotoboek kijkt zie je een foto waar je zo tussen PeRi's chacha's gluurt.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Chacha's? Niemand heeft ze ooit zo genoemd, omg Beau.
.
.
.
Welke man? Op die foto? Da's FF en dies niet kalendquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over je fotoboek gesproken... wie is die man, en is hij echt zo iemand die kalend is en het probeert te verbergen door z'n haar naar voren te kammen of lijkt dat alleen maar zo?
Das haar vriendquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Over je fotoboek gesproken... wie is die man, en is hij echt zo iemand die kalend is en het probeert te verbergen door z'n haar naar voren te kammen of lijkt dat alleen maar zo?
Ik werd gefopt door de wat verder dan normaal naar achter liggende haarlijn.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke man? Op die foto? Da's FF en dies niet kalend.
Ik had het vermoeden, anders was ik waarschijnlijk iets minder subtiel geweest.quote:
Ik heb gewoon een klote webcamquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:02 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik werd gefopt door de wat verder dan normaal naar achter liggende haarlijn.
Zeg maar niks tegen FF.
Hoe woest aantrekkelijk moeten jullie dan wel niet zijn op een goede webcam.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:06 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop trouwens dat hij op een goede webcam ook twee wenkbrauwen heeft in plaats van 1 grote.
+quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef Met-Yvana het volgende:
Hallo,
ik heb hier een tijdje op FOK gezeten en ik heb daarbij foto's gebruikt die ik van de klas van een vriendin heb gehad. Ze had hier niet echt weet van.Mijn account was ook die van YanniiCke. In het begin was het een grapje, maar ik heb de foto's van mensen die ik niet eens ken eigenlijk misbruikt. Zij hebben hierzelf ook last aan ondervonden. Dus ik zou graag willen dat deze, samen met beide accounts verwijderd worden. Aangezien andere personen hier ook last van hebben gekregen.
groetjes
Met-Yvana komt uit Zwijndrecht geloof ikquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Flabofski het volgende:
[..]
+
Filmpje van Met-Yvana op een feestje
=
Zwijndrecht.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Met-Yvana komt uit Zwijndrecht geloof ik
De domheid die van haar afstraalt
quote:Op zondag 17 september 2006 19:05 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och mijn nichtje is best lief , ze ziet mij een beetje als haar voorbeeld.
Maar ik heb wel meer succes dan haar in het fotoboek
quote:Op zondag 17 september 2006 19:09 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Och maar ze kan ook qua uiterlijk niet tegen me op![]()
quote:
quote:Hating me wont make you pretty
quote:Can YOU handle Met-Yvana?
quote:
Gelukkig ben jij er zo blijquote:
quote:
Ik mag er vanavond weer heenquote:
Ja in Zwijndrecht is Engels de voertaal.quote:
Deze jongen vonden ze eruit zien alsof hij anorexia had:quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Flabofski het volgende:
[..]
+
Filmpje van Met-Yvana op een feestje
=
Ik vond al dat je zo goed Nederlands sprak voor een... um, Zwijnerd? Zwijndrechtenaar? Zwijn?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja in Zwijndrecht is Engels de voertaal.
Naar een verjaardag nota bene, tof he?quote:
In een schuur?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naar een verjaardag nota bene, tof he?
Ik ben dan ook slimmer dan Met-Yvana.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond al dat je zo goed Nederlands sprak voor een... um, Zwijnerd? Zwijndrechtenaar? Zwijn?
Wij hebben een huisquote:
Bedoel je niet slimmer als?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben dan ook slimmer dan Met-Yvana.
Steen, toe maar! Is weer wat anders dan stro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij hebben een huisvan steen
én een schuur
ook van steen
Dus we kunnen kiezen
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nooit geweten dat die Lama is geweest!
Neequote:
Ik had het tegen Flabofskiquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.
Ik zal je verder wel negeren, zak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen Flabofski.
Stom en homo in 1 zin? Moet ik soms PeRi op je afsturen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |