Aandachtsgeil sletje dat je bentquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Iemand noemde mij!Het maakt me niet uit in welke context, zolang er maar over me geslowchat wordt!
![]()
![]()
![]()
Roleplaying? Spannend. Geil ook. Wanneer begint de ruige seks? [/aftreksmiley]quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, we zijn nu in Amerika en we worden achtervolgd....
Nee, dat was mijn lijfspreukquote:
MissBliss is schaars gekleedquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:27 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Roleplaying? Spannend. Geil ook. Wanneer begint de ruige seks? [/aftreksmiley]
Of mis ik iets?
Het is natuurlijk ook erg moeilijk om dat niet te doen.quote:
Okee, ik breng alle coke die we bij ons hebben anaal in bij Sven zodat al het bewijsmateriaal met hem verdwijnt wanneer we hem zo dadelijk voor de colonne politiewagens werpenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, we zijn nu in Amerika en we worden achtervolgd....
Ja, als ik dat lees heeft mijn lichaam niet echt zo iets van "Hop, erectie!"quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook erg moeilijk om dat niet te doen.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt.
Mwah.. het nadeel is dat alle bolletjes er weer gelijk uitvallen. Hij is groter gewendquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Okee, ik breng alle coke die we bij ons hebben anaal in bij Sven zodat al het bewijsmateriaal met hem verdwijnt wanneer we hem zo dadelijk voor de colonne politiewagens werpen![]()
Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]! Sven..
Heeft ie het nog gedaan?
Echt niet? Zo een naakte gruwelijk mooie vrouw met dikke tieten en zo...? Helemaal nietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, als ik dat lees heeft mijn lichaam niet echt zo iets van "Hop, erectie!"
Zhenar weet vast wel een goede manier om het een beetje vast te stampen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. het nadeel is dat alle bolletjes er weer gelijk uitvallen. Hij is groter gewend.
Uitgescheurde slet die het is!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. het nadeel is dat alle bolletjes er weer gelijk uitvallen. Hij is groter gewend.
Dikke tieten? Hebben we het over dezelfde MissBliss?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet? Zo een naakte gruwelijk mooie vrouw met dikke tieten en zo...? Helemaal niets
Je hoeft hem niet op te eten.quote:
Ik had het nu over iemand andersquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:33 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dikke tieten? Hebben we het over dezelfde MissBliss?
Alsof iemand Svens tornado tong zou kunnen vervangen!quote:
Zuigen vult je buikje niet hoor.quote:
Puik plan.quote:
Hoe weet jij dat?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof iemand Svens tornado tong zou kunnen vervangen!![]()
![]()
!
Ik had een andere suggestie, maar ik denk dat ik beter m'n mond kan houden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Puik plan.
Ik tape zijn mond wel dicht zodat hij niet kan blêren![]()
![]()
Top! Oh, ik pak ook maar voor de zekerheid de perforatorquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Puik plan.
Ik tape zijn mond wel dicht zodat hij niet kan blêren![]()
![]()
En wat touw natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Top! Oh, ik pak ook maar voor de zekerheid de perforator!
Je kan me ook gewoon bij de naam noemen hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt niet? Zo een naakte gruwelijk mooie vrouw met dikke tieten en zo...? Helemaal niets
Heb jij dikke tieten dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je kan me ook gewoon bij de naam noemen hoor..
Oh, nee trouwens.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toch maar doorgeven, je hebt duidelijk te maken met de geestelijk minder bedeelde mensen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:43 schreef PeRi het volgende:
Had een bezwaarschrift ingediend vorige week, krijg ik nu een bevestiging met de vraag of ik nog even mn telefoonnummer wil doorgeven. Staat al onder mn adres..
Je zus.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:44 schreef BVO het volgende:
Dikke tieten? Wie?
Ik wil het met mijn eigen ogen (lees handen) meemakenquote:
Ja ik ga ze zo even bellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:45 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Toch maar doorgeven, je hebt duidelijk te maken met de geestelijk minder bedeelde mensen.
Mwah, dat niet, gelukkig. Eerder een negersletje. Mwah, sletje ook niet, ze heeft al lange tijd dezelfde vriendquote:
Ze heeft toch met JK of zoquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, dat niet, gelukkig. Eerder een negersletje. Mwah, sletje ook niet, ze heeft al lange tijd dezelfde vriend.
Nee johquote:
Ah. Okquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee joh. Ze kent hem wel ja, maar verder niks hoor
.
Als je in haar fotoboek kijkt zie je een foto waar je zo tussen PeRi's chacha's gluurt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wil het met mijn eigen ogen (lees handen) meemaken
Nee joh, met de toekomstige ster van het Nederlands Elftal.quote:
Hij is (of gaat binnenkort) naar Amerika, zal een Spaanstalig rapalbum gaan uitbrengen in Zuid-Amerika vooral. Maar werkt daar met grote namen samen, dus ik zie het wel wat wordenquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah. Ok. En, heeft ie al een eigen album?
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |