Hey chicaquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is maar wat je bijna noemt...
en dan... dan is 't woensdag en moet ik gewoon weer werken
Als je huisje af is, wil ik een keer kolonisten komen spelen bij je. Nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Idd![]()
Ze spelen ook nog eens vals met kolonisten!
Ja leuk!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als je huisje af is, wil ik een keer kolonisten komen spelen bij je. Nog nooit gespeeld!
Dan kopen we die toch of zo. Of lenen we hem van iemandquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja leuk!![]()
Alleen ik heb zelf geen kolonistenBehalve dan voor twee spelers
![]()
Ja, of we stelen hemquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan kopen we die toch of zo. Of lenen we hem van iemand.
Moppie moppie moppie. Ik vind je helemaal toppie. Ik krijg je niet meer uit mijn koppie. Oh moppie.quote:
Dan wil ik wel naar Amerika heen vluchten. En dan wil ik een ander naam. Zoals McDane of Brazz Pranniganquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, of we stelen hemEn dan beginnen we ons misdaadleven met een vette roadtrip op de vlucht voor de politie
![]()
Je vlucht naar iets en ergens heen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan wil ik wel naar Amerika heen vluchten. En dan wil ik een ander naam. Zoals McDane of Brazz Prannigan
hmja, was ook 04:00 uur voordat ik mijn bedje zagquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Best wel. Maar we aten ook veels te laat
Ga je mee vluchten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vlucht naar iets en ergens heen.. Maar voor de rest een puik plan
.
OK, doen we!quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan wil ik wel naar Amerika heen vluchten. En dan wil ik een ander naam. Zoals McDane of Brazz Prannigan
Tering! Je moest om 9 uur op je werk zijnquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:33 schreef Re het volgende:
[..]
hmja, was ook 04:00 uur voordat ik mijn bedje zag![]()
Pick me, pick mequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Zhenar het volgende:
Als we maar wel een spoor van dood en verderf achterlaten![]()
Dan moeten we onze moord in scene brengenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, doen we!Als we maar wel een spoor van dood en verderf achterlaten
![]()
Ik voel een TTT topic aankomenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:42 schreef Zhenar het volgende:
Nee, we bewaren Sven om op de politieauto te gooien die ons vroeg of laat tijdens een spectaculaire actiescène zal gaan achtervolgen!![]()
MissBliss is idd een onwijze huurmoordenaresquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik voel een TTT topic aankomen![]()
Dit moeten we bespreken.
Sven zouden we inderdaad kunnen gebruiken als human shield
We moeten eigenlijk MissBliss bij betrekken. Als de mooie huurmoordenares.
Re moeten we grbuiken als een insidersguy bij de politie.
Damn.. ik ben nog steeds betrokken bij de film van gister (The Departed![]()
)
Dizer toch hopelijk nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:55 schreef Zhenar het volgende:
Iedereen is overigens schaarsgekleed tijdens dit avontuur![]()
![]()
of ik nodig mezelf uit en neem 't mee...quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:21 schreef Dizer het volgende:
Dan kopen we die toch of zo. Of lenen we hem van iemand.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Svensational het volgende:
le beau
Leugens!!quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:26 schreef Svensational het volgende:
LeBeau![]()
![]()
!
Ik had het net nog over je!
[..]
Nog leukerquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
of ik nodig mezelf uit en neem 't mee...
Waarom kom je hier niet meerquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:10 schreef LeBeau het volgende:
Ik kom ook maar weer eens kijken.Zag net de reactie van Babette in m'n fotoboek (negen dagen te laat
) en dan kan ik natuurlijk niet wegblijven.
Het ontgaat me elke keer een beetje.quote:
Waar slaat dat nou weer op? Voorheen kwam je hier elke dagquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het ontgaat me elke keer een beetje.
Ik bedoel: DOOR ZHENAR!![]()
En hij logt msngesprekken die hij je opstuurt omdat je zelf niet logt, wat je op sommige momenten heel erg spijt.quote:
Ik internet gewoon niet meer zoveel.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Voorheen kwam je hier elke dag
PeRi leest graag gesprekken na waarin ruig geteabagged wordt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
En hij logt msngesprekken die hij je opstuurt omdat je zelf niet logt, wat je op sommige momenten heel erg spijt..
Ik hou zoveel van jequote:Op dinsdag 14 november 2006 12:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
PeRi leest graag gesprekken na waarin ruig geteabagged wordt.
quote:
Iemand noemde mij!quote:
We hebben hetzelfde mottoquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Iemand noemde mij!Het maakt me niet uit in welke context, zolang er maar over me geslowchat wordt!
![]()
![]()
![]()
Ok, we zijn nu in Amerika en we worden achtervolgd....quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
Iemand noemde mij!Het maakt me niet uit in welke context, zolang er maar over me geslowchat wordt!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |