Uhmmmquote:Op maandag 13 november 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
Je had vanavond mee gekund naar mijn Ooms shoarmatent en veel gegeten en gerookt en gedronken!
!
Dat is juist zo tof aan hemquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is juist zo tof aan hem.
Wat was er op 3 september?quote:
Oh... ok.quote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zie mijn tagje.quote:
shit, zelfs ik kom nu in jullie SC topicquote:Op maandag 13 november 2006 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen ben je moderator geworden?quote:
Waaromquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
shit, zelfs ik kom nu in jullie SC topic![]()
Vertaal dat Turks uit de OP eensquote:
Peetvader van wie??quote:
Van zijn peetkindje.quote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:13 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kom nooit in SC, zelfs niet in m`n eigen sub forum![]()
Ah!quote:
yep, helemaal juistquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag! Waarom kom je hier nu juist wel? Omdat static in de TT staat
?
Nou, hoe bevalt het SC'en? En hoe bevalt het om niet meer zo te schelden op iedereenquote:
Ik had het eigenlijk tegen zhenarquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vertaal dat Turks uit de OP eens!
leuk dat je het vraagt, serieusquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, hoe bevalt het SC'en? En hoe bevalt het om niet meer zo te schelden op iedereen?
Dat dacht ik eigenlijk alquote:
Dus als je ooit mod-af wordt ga je dat ook niet meer doenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:23 schreef laffer het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt, serieus![]()
het schelden en tieren wat ik altijd op fok deed is verleden tijd, het is mooi geweest en afgesloten![]()
ik loop IRL ook niet de hele dag te schelden enzo, dus waarom wel op internet![]()
nope, da`s echt verleden tijdquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dus als je ooit mod-af wordt ga je dat ook niet meer doen!
quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
[..]
shit, zelfs ik kom nu in jullie SC topic![]()
Ja, wat denk je?quote:
Oh hey sorryquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Ja, wat denk je?![]()
Mijn beste maatje is bevallen en dus ben ik tot peetvader gedoopt.
Goed zo.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh hey sorry
Ik vraag al niks meer
Mister roddel himself (SHO mod .. je snapt hem wel...) en vraagt dit?quote:
Hé, ben er lange tijd uit geweest.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mister roddel himself (SHO mod .. je snapt hem wel...) en vraagt dit?![]()
Ja, wat Dizer zegtquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:52 schreef static het volgende:
[..]
Goed zo.
Nog steeds samen met HW?
Ok het is je vergevenquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:55 schreef static het volgende:
[..]
Hé, ben er lange tijd uit geweest.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, al bijna een jaar niet meer
Uhm... indisputable differencesquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 06:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vroegie!
Werk zequote:Op dinsdag 14 november 2006 08:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
En alweer een half uurtje op m'n werk.
Wist ik veel!quote:Op maandag 13 november 2006 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja wist ik veel!
Je had vanavond mee gekund naar mijn Ooms shoarmatent en veel gegeten en gerookt en gedronken!
!
Maar had je anders wel een leuke avond gehad. En om nou een leuke avond te hebben met je meubelenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wist ik veel!Ik bel nooit terug als er geen voicemail is achtergelaten
![]()
En ik was bezig met het verder inrichten van mijn appartement, dus het is maar goed dat ik niet terugbelde, anders was ik nu nóg niets opgeschoten![]()
Iddquote:Op dinsdag 14 november 2006 09:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar had je anders wel een leuke avond gehad. En om nou een leuke avond te hebben met je meubelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |