quote:
Ik mag er vanavond weer heenquote:
Ja in Zwijndrecht is Engels de voertaal.quote:
Deze jongen vonden ze eruit zien alsof hij anorexia had:quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:22 schreef Flabofski het volgende:
[..]
+
Filmpje van Met-Yvana op een feestje
=
Ik vond al dat je zo goed Nederlands sprak voor een... um, Zwijnerd? Zwijndrechtenaar? Zwijn?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja in Zwijndrecht is Engels de voertaal.
Naar een verjaardag nota bene, tof he?quote:
In een schuur?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Naar een verjaardag nota bene, tof he?
Ik ben dan ook slimmer dan Met-Yvana.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik vond al dat je zo goed Nederlands sprak voor een... um, Zwijnerd? Zwijndrechtenaar? Zwijn?
Wij hebben een huisquote:
Bedoel je niet slimmer als?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben dan ook slimmer dan Met-Yvana.
Steen, toe maar! Is weer wat anders dan stro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij hebben een huisvan steen
én een schuur
ook van steen
Dus we kunnen kiezen
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:59 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Nooit geweten dat die Lama is geweest!
Neequote:
Ik had het tegen Flabofskiquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.
Ik zal je verder wel negeren, zak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had het tegen Flabofski.
Stom en homo in 1 zin? Moet ik soms PeRi op je afsturen?quote:
Niet overdrijven he.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze was nog minder grappig dan Sara Kroos.
Wat ben jij verrekt weinig in XFA te vindenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hallo!
Ik moet op zaterdag vaak werken, dus dat maakt het allemaal een beetje lastig.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:07 schreef Svensational het volgende:
Wat ben jij verrekt weinig in XFA te vinden!
Ik kan me herinneren dat ik een keer om Sara heb gelachen toen ze een koe deed tijdens dat doventolk gebeuren, bij Krystel of hoe die muts heet kan ik me alleen herinneren dat ik haar keer op keer erg saai vond.quote:
Ik vind de audities ook nooit zo leuk, heb alweer zin in de volgende rondequote:Op dinsdag 14 november 2006 14:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet op zaterdag vaak werken, dus dat maakt het allemaal een beetje lastig.
En eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe een beetje een tegenvaller. Maar goed, dat komt waarschijnlijk door die auditierondes, die me nooit zo weten te boeien. Op Roef en Marjan na, natuurlijk.
Tom! Heb je Little Miss Sunshine al gezien? Hij is echt vet goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |