Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb je inderdaad al in m'n MSN, Beau. Tenminste, als je met je gmail op MSN zit en iets hebt met lebeau met nog iets ervoor..
Nee.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ertussen?
Peer, hoeveel heb jij gestortquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:46 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ertussen?
Ben jij oldschool gang?!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tvpé.
Ik dacht dat het nooit zover zou komen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee.
Maar je mag wel bij me op schoot.
Hebben we een meet op 20 januari?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:49 schreef Zhenar het volgende:
Tom, kom je naar de #1000 meet op 20 januari?![]()
Wie komen er nu eigenlijk allemaal?![]()
¤ 10 meer kan ik echt niet missen namelijk. En dan zit ik ook nog met die kerstkaarten sponsoren, ben blij dat het 29 cent is straks. En Sven en Gateway willen dat ik voor hun geld stort ipv een kaartje, en daar komen wel nog meer mensen bij denk ik.quote:
Ben ik oldschool genoeg?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij oldschool gang?!!
Nee!Kom maar terug als er "Toffe newbies inside" in de TT staat!
!
Kerstkaarten wat?quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
¤ 10 meer kan ik echt niet missen namelijk. En dan zit ik ook nog met die kerstkaarten sponsoren, ben blij dat het 29 cent is straks. En Sven en Gateway willen dat ik voor hun geld stort ipv een kaartje, en daar komen wel nog meer mensen bij denk ik.
Alsof dat ooit gaat gebeuren. Toffe newbies is best tegenstrijdig namelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ben jij oldschool gang?!!
Nee!Kom maar terug als er "Toffe newbies inside" in de TT staat!
!
Beetje Gmail afzeiken terwijl je niet eens weet hoe tof het is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hoe maak je bij gmail mappen aan dan. Ik krijg het niet voor elkaar. Kan wel labels maken, maar geen mapjes. En daardoor is het één grote brij in m'n inbox. Met outlook/hotmail kan ik mappen maken en dan berichtjes uit de inbox in de mappen gooien zodat je ze niet meer *ziet*. En dan heb je uiteindelijk een lege inbox. Mijn opgeruimde karakter houdt van lege inboxen
.
Hoe enthousiaster men is om je terugkeer, hoe oldschooler natuurlijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ben ik oldschool genoeg?Ik ben er pas bij vanaf... 3nogwattes. Met lange pauzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |