Gaat dat je niet erg veel geld kosten?quote:
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe enthousiaster men is om je terugkeer, hoe oldschooler natuurlijk![]()
En zo kan je dus ook je bestaande mailtjes (die nu dus nog in je inbox staan) 'opruimen'. Je geeft ze een labeltje en klikt daarna op 'archive'.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Flabofski: Thnx! Ik ga het vanavond ff proberen!
Uhuh was erg tof.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
! Biatch!
Was dat toen met. Rilo Kiley.
. in het voorprogramma?
.
Ik ben heel erg jaloers..
Men was anders ook niet echt blij toen ik mijn intrede deed hier.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.MissBliss zei niks, jij had het te druk met aftrekken...
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!quote:
Nou ik heb wat kerstkaarten ingeslagen, niet de duurste dat welquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaat dat je niet erg veel geld kosten?
Overigens wel een toffe actie![]()
WTF?! Ik kwam spontaan klaar op jouw "DOOR ZHENAR" opmerking!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou, dat viel deze keer nogal tegen.MissBliss zei niks, jij had het te druk met aftrekken...
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!
Zaterdag was ik naar Sufjan Stevens geweest, dat was ook echt heel erg tof. Vooral John Wayne Gacy, Jr. Zo mooi, ik moest bijna huilen..
Je begon gelijk Zwijndrecht te dissenquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt hem liever van achteren?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:01 schreef Dizer het volgende:
Waarom komt elke keer Wilders bij mij naar voren!
Sufjanquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja! De volgende keer ben ik er ook bij!
Zaterdag was ik naar Sufjan Stevens geweest, dat was ook echt heel erg tof. Vooral John Wayne Gacy, Jr. Zo mooi, ik moest bijna huilen..
Nee hoor garpje. Ik zit vaak op CDAquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:02 schreef Flabofski het volgende:
[..]
Je hebt hem liever van achteren?
Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik twijfel nog tussen SP en Partij voor de Dieren. Bij de SP heb ik een beter gevoel, maar ik ben het meer eens met de PvdD. Ik ben alleen bang dat ze een beetje een one trick pony zijn (whehehe, leuke woordgrap!), en daar heb ik ook weinig zin in.
Maar door SP te stemmen, stem je eigenlijk ook op een kabinet met de PvdA, maar ik wil alles behalve Bos (of Rutte of Halsema of Wilders of Pechtold of wie dan ook..) als MP. Dus ja.
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:09 schreef Flabofski het volgende:
Mwoah, de kans dat er een kabinet-Bos komt, is vrij klein.
Daar had Bupa (RIPquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Sharon Dijksma als lijsttrekker moeten kiezen.
Stemwijzer geeft voor mij PvdD op 1 (ben het maar op 2 punten niet eens), Kieskompas adviseert me vooral PvdA te stemmen (ook al gaf ik aan Wouter Bos zeer onbetrouwbaar en onbekwaam te vinden) en je had nog zo'n stemwijzer die ging over de afgelopen 4 jaar, hoe partijen op wetsvoorstellen enzo hebben gestemd, daarbij kwam de SP naar voren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:10 schreef Dizer het volgende:
Ik heb vandaag samen met min twee studiegenoten besloten om met zijn 3en de stemwijzer te gaan. Dus discusseren over de onderwerpen en dan een keuze maken. PvdA stond bovenaan
quote:Op maandag 13 november 2006 16:59 schreef Klonk het volgende:
Ik zit met een groot probleem, namelijk waarom zijn de touwtjes aan tampons blauw ?
Want of het nu OB is of een obscuur huismerk, de touwtjes zijn allemaal blauw, dat moet een reden hebben die wij mannen niet mogen weten, is het een soort indicatie dat als je touwtje paars is geworden dat er een nieuwe tampon in moet ?
HEEELLPPPP![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 17:06 schreef mstx het volgende:
Om dezelfde reden waarom koks blauwe pleisters hebben. Als ze in je eten vallen kun je ze makkelijk terugvinden.![]()
Nervous Tic Motion is erg tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |